القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب سوشيال الفصل الثالث 3 بقلم أسماء محمد

   رواية حب سوشيال الحلقة الثالثة 3 بقلم أسماء محمد

رواية حب سوشيال الجزء الثالث 3 بقلم أسماء محمد

رواية حب سوشيال البارت الثالث 3 بقلم أسماء محمد

رواية حب سوشيال الفصل الثالث 3 بقلم أسماء محمد

رواية حب سوشيال الفصل الثالث 3 بقلم أسماء محمد

رحاب طلعت من البيت جري لحد مبعدت عن البيت ووقفت تاخد نفسها 
رحاب قعدت علي الارض  تاخد نفسها كان الوقت متاخر وهي في شارع ضلمه كله 
اتنين كانو جين عليها و كانو شكلهم مش مظبوطين 
الشاب 1:جرا ايه ي مز*ه قاعده لوحدك كده ليه 
الشاب 2:وهو بيشدها متيجي بس هنقولك كلمه 
رحاب بتشد ايديها منه بخوف: اوعي سيبني ي حيوا*ن انتو عاوزين مني اي اوعووو 
رحاب بتفتكر لما حليم كانو خرجين مع بعض وهو شربها حاجه وتاني يوم كانت جمب*ـه وكان خد منها شرف*ها 
رحاب وهي بتقوم وراسها تقيل: اااه انا فين وبعد كده جت تقوم بصت لنفسها ورجعت غط*ت نفسها 
رحاب بصدمه وهي شايفه هد*ومها مرمي*ـه على الارض ودم على السرير  وحليم جمبها قامت صوتت 
رحاب وهي بتلطم علي وشها: يلهووووي يلهووووي يلهووووي يمصبتي السود*ه ينااااا لييييه تعمل فيه كده لييييي اااااااااه وكانت منهاره من العياط 
حليم قام وهو بيمثل انه كان مش في وعيه: ااااااه انا فين وبعد كده بص جمبه ورفع حاجبه وابتسم بسخريه وسرعان مبدل ملامحه لملامح خضه وكأنه ميعرفش حاجه 
حليم بخبث: ايداا انا فين.... رحاب بتعملي ايه هنا وبعد كده بص علي الارض لقي هدزمهـ"م مرميـ*ه 
رحاب بتلطم علي وشها وبتعيط بشحتفه: ازاي حصل كده انا مش فاكره حاجه غيرالعصيراللي شربته وبعدهامحستش بنفسي ابويه لو عرف هيقتلن*ي ي حليم هيقتلن*ي 
حليم بخبث: ولا انا فاكر حاجه وبيمثل الغضب انااااا مش فاااااكر حااااجه غير انا كمان لما شربت العصير اكيد في حاجه في العصير 
رحاب: معرفش... معرفش وبعد كده مسكت في حليم وقالت بتأكيد انت مش هتسيبني ي حليم صح انت هتتجوزني احنا فرحنا بكره 
حليم في نفسه: هه اتجوزك مخلاص خدت اللي انا عاوزه من غير جواز قال اتجوزك قال.... فاق علي صوت رحاب 
رحاب: اكيد مش هتسيبني ي حليم صح 
حليم بخبث: اكيد مش هسيبك ي روحي انتي عارفه اني بحبك وغير كده اللي حصل ده محدش هيعرفه واحنا كده كده فرحنا بكره ها اهدي يروحي 
نهايه الفلاش باااك 
رحاب فاقت وهما بيشدوها في العربيه 
رحاب بصريخ: ابعدووو عنيييييبي الحقوووووونييييي والنبيييييي سبونيييييييبببي يناااااااااس سبونيييييييبببي بقولكممممممم
الشاب وهو بيضربها في بطنها: اخلصي احنا هنتحايل عليكي 
رحاب بوجع: ااااااااااااااااااه 
فجاه وقعت من طولها واخر حاجه شافتها  واحد جه وانقذها منهم وهي بتقع بين ايديه 
تاني يوم 
رحاب بتفتح عيونها ببطئ وبطنها وجعاها اوي 
رحاب وهي بتقوم: انا فين 
_في الملاهي 
رحاب وهي بتبص ليه: انت بتهزر 
_طبعا واحده رقده علي سرير لابسه لبس مرضي اكيد يعني مش في كوفير هي 
رحاب وهي بترفع حوجبها: انت بتتريق 
_طب بس نزلي حوجبك احسن ميثبتو علي كده.... ااه صحيح ركزت علي حوجبك ونسيت اعرفك بنفسي مد ايده وقال انا سليم مهران اتشرفت وانا اللي انقذتك من اللي كانو هيخطفوكي 
رحاب بصت لايده وبصتله: تشكر... وبعد كده سألت هو انا اي اللي حصلي 
سليم: بصي يستي بعد م انقذتك من اللي كانو هيخطفوكي.... قطعته رحاب 
رحاب: انت هتزلني كل شويه انقذتك يعم كنت سبتني 
سليم: يعم... طب انا مش هركز في كلامك وهقولك يستي بعد م انقذتك جبتك هنا وكنتي بتنزف*ي فدخلوكي غرفة العمليات ووقفو النزيف وانتي كنتي هتموتي انتي واللي في بطنك بس الحمدلله انقذوكي بس لاسف خسرتي الجنين
رحاب بصدمه: ايهههه
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : (رواية حب سوشيال الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية حب سوشيال)
reaction:

تعليقات