القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم قاسي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ملك يسري

 رواية جحيم قاسي الحلقة الثانية والثلاثون 32 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الجزء الثاني والثلاثون 32 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي البارت الثاني والثلاثون 32 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ملك يسري


حسين:مين يااسد
اسد: هايدي بنت عمي يابوي
حسين بصدمه:انت بتقول ايه يااسد
اسد:هو ده الي حصل يابوي انا كنت مصدوم زيك في الاول بس للاسف ده حصل
حسين:مين الي قالك الكلام ده
اسد حكي لابوه كل حاجه قالها زين
حسين بغضب:البت دي لازم تتربي من اول وجديد وانا الي هربيها
اسد:استني بس يابوي هتعمل ايه لازم نفكر قبل مانعمل حاجه
حسين:ابعد من وشي يااسد
حسين خرج من المكتب هو متعصب واسد وراه بيحاول يوقفه
حسين بصوت عالي هز اركان القصر كله :هايددددددي
ابراهيم: في اي ياخويا بتزعق كد ليه
حسين:هتعرف كل حاجه دلوقتي لما بنتك تنزل
ملاك نزلت وهي خايفه لما سمعت صوت الزعيق الجامد
ملاك بخوف:في اي يااسد عمي بيزعق ليه
اسد بحنان وخدها في حضنه:متخافيش ياقلب اسد مفيش حاجه إنتي ايه الي نزلك وانتي تعبانه كده
ملاك:انا اتخضيت من صوت الزعيق
هايدي نزلت بخوف وهي خايفه ليكون عمها عرف حاجه
هايدي بخوف:نعم ياعمي
حسين بغضب وضربها بالقلم جامد
الكل انصدم وصافيه خدت بنتها في حضنها
إبراهيم بغضب:بتضرب البت ليه ياخويا هي عملت اي عاد
هايدي كانت واقفه مرعوبه وبتعيط
حسين:قولي لابوكي انتي عملتي اي يابت اخويا
هايدي:كانت بتعيط ومابتردش
ابراهيم بغضب:انطقيييي ايه الي حصل
اسد:هقولك انا ياعمي
هايدي بخوف :ابوس ايدك يااسد متقولش لابويا علي حاجه انا مستعده ابوس رجل ملاك واتأسف ليها بس متقولش لابويا حاجه
ملاك كانت واقفه ومش فاهمه حاجه
ملاك:انا مش فاهمه حاجه ايه الي دخلني في الموضوع ده
ابراهيم بغضب: موضوع ايه الي مش عيزاني اعرفه ياهايدي
اسد:في إن هايدي كانت السبب في محاوله قتل ملاك
صافيه:يامرارك الطافح يابنتي يامصيبتك السوده ياهايدي
ابراهيم بغضب:مش عايز اسمع صوت اخرسي
ابراهيم :مين الي قالك الموضوع ده يااسد
اسد:زين ياعمي الي حكالي علي كل حاجه هايدي كانت متفقه مع زين وقالتله علي الميعاد بتاع كتب كتابي انا وملاك واتفقت معاه بس هي مكنتش تعرف ان هو هيقتل حد هي كانت متفقه معاه إن هو هيخطف ملاك وساعتها هيكتب جواب بخط ملاك إن هي الي هربت وسابتني بس زين مكنش عايز كده كان عايز يخلص مني وحصل الي حصل
ملاك كانت واقفه مصدومه من كل الي حصل معقول في بنت عم تعمل كده في بنت عمها
ابراهيم: الكلام ده حصل
هايدي مكنتش بترد
ابراهيم بعصبية: انطقيييي
هايدي بغل:إه
ابراهيم: ضربها بالقلم علي وشها
ابراهيم:ليه عملتي كل ده هي عملتلك ايه ردي عليا
هايدي بغل:عملتلي كتير اوي خدت مني اغلي حاجه في حياتي خدت اسد اسد ده بتاعي من وانا صغيره وانا بحبه واحنا متربين مع بعض تيجي هي وتاخده مني كده علي الجاهز تبقي بتحلم ايوه انا الي اتفقت مع زين مع إني متفقتش معاه إن يحصل قتل بس اتبسطت لما الطلقه جات فيها واتبسطت اكتر لما الدكتور قال انها ماتت بس للاسف طلعت بسبع ارواح لو رجع بيا الزمن تاني انا الي هقتلها علشان اسد بتاعي انا وبس اسد بيحبني انا صح
هايدي بضحك جنون:انت بتحبني انا صح يااسد انت هطلقها وهتجوزني صح رد عليا قولهم انك بتحبني
اسد بغضب:انتي لا يمكن تكوني بني ادمه انتي شيطانه انتي ايه يابنتي ماعندكيش قلب انتي تعرفي كان ممكن يحصلي ايه لو ملاك حصلها حاجه كانت حياتي هتدمر قولتلك كذا مره انك زي اختي عائشه لاكن انتي اتجننتي خالص وبعدين الي بيحب حد بجد بيتمني ليه السعاده وانا كانت ساعدتي مع ملاك لاكن انتي مفهمتش مده وانانيتك كانت ممكن تدمر حياتي لاكن انتي اتمنيتي ليا كل شر
ابراهيم بتعب :اه قلبي قلبي الحقني ياخويا واغم عليه
حسين بخوف:اخويااااا
اسد: عمي؟؟؟؟
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث والثلاثون اضغط على : (رواية جحيم قاسي الفصل الثالث والثلاثون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية جحيم قاسي)
reaction:

تعليقات