القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جارية الملك الفصل الثالث 3 بقلم يمنى محمد

 رواية جارية الملك الحلقة الثالثة 3 بقلم يمنى محمد

رواية جارية الملك الجزء الثالث 3 بقلم يمنى محمد

رواية جارية الملك البارت الثالث 3 بقلم يمنى محمد

رواية جارية الملك الفصل الثالث 3 بقلم يمنى محمد

رواية جارية الملك الفصل الثالث 3 بقلم يمنى محمد

أسد..... خير ياجوز امي
حمزاوي.. بلهفه... اخيرا جيت يااسد اخيرا ياوالدي.
ثم بخفض صوته قليلا ويقول.. زي ماقولتلك. أنا هكتب الليله على عروستي وانت تدخل عليها نفسي في حته عيل ياوالدي
أسد... كيف يعني دا
حمزاوي... معتقدش انك هترفش لابوك حمزاوي حاجه
أسد.. بس
حمزاوي.. من غير بس البت حلوه وهتعجبك ولسه صغيره
أسد.. بدون رد بصه وسكت
حمزاوي.. كنت متأكد والله انك مش هتخذلني ياوالدي وبعدين الاب هو الابيربي مش الاببخلف وانا ربيتك ياوالدي
.
@@@@أسد ابن مرات حمزاوي بس هي ماتت وحمزاوي هو إلا كمل تربيه أسد. كان دايما يقوله انا جمايلي عليك مغرقاك من ساسك لراسك يعني عمرك ماترفضلي طلب. وكبر أسد وبقا ضابط  بس برده لسه حمزاوي تقريبا كده بيستغله هنعرف كله دلوقتي
#بمني محمد
ليله كانت قاعده في اوضتها بصت لقت جليله وأم حمزاوي دخلوا عليها
جليله. بصوت مرعب.. ليتوته المشطه...
اخرجي بره ياستوته ومحدش يدخل هنا وتقفي على الباب بره ممنوع حد يدخل
بصت ستوته مش عارفه تعمل ايه خايفه من حمزاوي
ام حمزاوي.. بصتلها وقالتلها.. اخرجي بزعيق
خرجت ستوته وفضلت ليله مش عارفه مين دول
ليله. بدموع... انتوا مين
جليله.. احنا ليلك الأسود يابت وهي تجرها من شعرها
ليله.. بصري.. ابعدوا عني عايزين مني ايه بدموع
ونبي سبوني عايزه امشي
جليله.. انتي بت عفشه شكلك بت ليل ايه جابك هنا
ام حمزاوي.. انتي لسه هتسالي خلاصي وهاتي الحاجه
جليله.. اديتها الحاجه وقالت بصوت مرعب ابقى وريني ياحلوه هتعملي دخله ارب وانتي مش هتنفعي تاني
ليله. بدأت تصرخ
ام حمزاوي... امسكي البت يلا ياجليله
جليله مسكت ليله من شعرها وجابته تحت رجلها وتعتبر قاعدت فوقها علشان متعرفش تتحرك
وأم حمزاوي بتحضر العمل والسحر علشان تحطه ل ليله
على طلوع حمزاوي واسد
لقى ستوته وقفه على الباب
حمزاوي... واقفه كده ليه يامرا
ستوته.. بتهتها في الكلمات اصل اصل
حمزاوي.. اصل ايه انطقي
طبعا رد ستوته كانت ليله بتصرخ
أسد زق ستوته بعيد وزق الباب باندفاع
😲😲😲😲😲😲
حمزاوي.. انتي بتعملوا ايه ودار ضرب في جليله وزعيق في امه
جليله... قولتلك مش هتتجوز عايز تتجوز صبيه وتجيبي حته عيل ونطلع من مولد  بلا حمص
حمزاوي.. دا انا هطلع روحك بأيدي دي
وانتي يامه مش عايزه تشوفي عيل ليا انتي كمان
بتحطوا عمل وسحر للعروسه علشان متجيش حته عيل ليا
...
كل دا واسد واقف يبص على ليله رجعت وحطت ظهرها في حيطه ولمت رجلها وفضلت ترتعش وتصوت
نزل حمزاوي شد جليله من دراعها وقالها بره بيتي ياحرببه اخرجي يارس الفقر بره
وحدفها بره السرايا.
جليله... مش هسيبك ياحمزاوي والله هقهرقك على عمرك
حمزاوي.. وانتي يامه خساره كلمه امي فيكي
ام حمزاوي.. وانت كمان خساره فيك كل حاجه عايزه عيل ليه ياحمزاوي علشان يقتلك لما تكبر علشان الورث وعلشان يبقى عمده بدالك كيف ماعملت مع ابوك ياوالدي
دا انت شيطان ولا فاكرني نسيت
حمزاوي.. بدون رد سابها وطلع عند أسد
حمزاوي... هي دي يااسد
أسد.. هي دي العروسه هي دي هتتحمل حاجه اساسا
حمزاوي.. طول عمرك أسد يااسد بس متنساش انا هكتب وانت تتجوز
وعايز تدخل عليها قبل الداخله مفيش مشكله عندي
😲😲😲😲😲😲ااحيييبه بجد 
حمزاوي.. أنا هنزل اشوف الماذون والناس الاتحت
نزل حمزاوي وساب أسد وليله بدون كلام بتعيط بس
أسد شد كرسي وقاعد قدامها وطلع سجاره وفضل يبص عليها
أسد... انتي مين
ليله بدموع وعدم رد
أسد.. يشخط قولتلك انتي مين
ليله برعب.. أنا ليله
أسد.. جبتي هنا ازي
ليله.. معرفش. خالتي سابتني هنا وهو اشتراني بشويه فلوس منها. ونبي يابيه عايزه امشي من هنا
أسد.. عايز تفهمني انك مغصوبه علي الجوازه دي
ليله.. ايوه مش عايزه الراجل دا
أسد.. متخافيش انا إلا هدخل عليكي هظبطك بنظره تلذذ
ليله.. أنا عايزه امشي
أسد.. تمشي. 😂هي ليله ياليله وتفضلي متقدرش تمشي بسببها شهر دا انا أسد
وسابها وقام
ليله.. انت كمان انا مش عايزاك عايزه امشي
أسد. جربي الأول وانتي تحكمي
ليله.. قولتلك مش عايزه
أسد بتعصب شدها من شعرها وقال كيف مش عايزه ولما انتي مش عايزه ايه جابك هنا كلكم كدابين وزباله
على فكره انا بقا هاخدك قبل الداخله
ليله.. ابعد عني
أسد قبل مايخلع هدومه
سمع صوت ضرب نار جامد تحت
بص من البلكونه . 😲😲😲😲😲😲😲😲
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : (رواية جارية الملك الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية جارية الملك)
reaction:

تعليقات