القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ليعشقها قلبي الفصل الثاني 2 بقلم مريم حجاج

  رواية ليعشقها قلبي الحلقة الثانية 2 بقلم مريم حجاج

رواية ليعشقها قلبي الجزء الثاني 2 بقلم مريم حجاج

رواية ليعشقها قلبي البارت الثاني 2 بقلم مريم حجاج

رواية ليعشقها قلبي الفصل الثاني 2 بقلم مريم حجاج

رواية ليعشقها قلبي الفصل الثاني 2 بقلم مريم حجاج


فهد بص لهمس وهى قالت طلقني
فهد بغضب مستحيل يا همس فاهمه
البوليس اخد فهد ونور حطت ايدها علي بطنها وبقت تعيط 
سليم بحزن فيه ناس ميستهلوش دموعنا ولا اننا نواجه عشانهم
همس شكرا ليك على مساعدتك ليا
سليم بس انا مش بهزر انا فعلا عاوز اتجوزك ووقتها هكون اب لابنك أو بنتك
انا عارف كويس انك ملكيش غير اخوكي امجد وان هو ذات نفسه اتغير 
عشان الورث اللي بينكم وافقي انا هكون مصدر أمان ليكي
همس بتوتر بشرط
سليم عارف انا مستحيل اقربلك
همس وانا موافقة
سليم هتيجي تعيشي معانا في البيت متقلقيش انا مش عايش لوحدى
همس هزت رأسها بالموافقة
في فيلا سليم 
نيار بغضب يعني ايه هيتجوز ومطلقة سيبني انا عشان ديه ورحمه امي يا سليم لوريك
نهاد ام سليم أهدي يا بنتي
سليم سند همس وقعدها على السرير
همس بتوتر شكرا
سليم انا في الاوضه اللي جنبك وخرج
همس نامت بتعب وسليم رجع ومعاه هدوم ليها دخل ولقيها نايمه غطاها وخرج
في صباح يوم جديد
همس صحيت وقررت تروح تجيب لبسها وتروح شركه باباها إللى بتديرها هي واخوها
سليم دخل ومعاه لبس صباح الخير
همس صباح النور
سليم اللبس ده ليكى
هى بمقاطعة لا شكرا انا اساسا هعدى على البيت اجيب لبس وبعدين الشركه
سليم طب يلا اوصلك
بره الاوضه كانت واقفه عند السلم وبتكب زيت
ريم حر*ام عليكي يا نور
ريم تبقي اخت سليم الصغيرة
نيار اسكتي وملكيش دعوه فاهمه 
همس خرجت مع سليم بفستانها الأسود والهيلز وشعرها إللى عملته كحكه 
همس ماشيه جنب سليم ومع أول درجه داست على الزيت وصرخت بس 
سليم مسكها وشدها ليه
همس كانت مغمضه عيونها وفتحتهم لقيت سليم ومسكها بس هو كان مركز
في عيونها العسلي 
همس بعدت عنه ونزلت بسرعه وسليم بص لارض السلم وقال ماشي يا نيار
في شركه المصطفي
دخلت همس وراحت مكتب  أمجد
امجد خير 
همس خير جايه اخد ملف الديزينات إللى هتتنفذ بعد اربع شهور لان العرض ده هيبقي
مسئوليتي
امجد رمي لها الملف وقال اعملي حسابك كده كده هتمضي 
على التنازل يا همس غصب رضا هتمضي
همس خرجت وقابلت مريم ومالك ومالك يبقي اخو فهد وهو كان ولسه بيحبها ومريم تبقي صديقة همس
مالك بحب مختفيه بقالك فتره
همس انا هطلق من فهد
مالك فرح وحس انها فرصه 
بتعدى الايام وفهد فعلا بيطلق همس وعدى ثلاث شهور  وهمس وسليم عند الدكتوره
همس ها يا دكتوره
الدكتورة بابتسامة بنوتة بصي وبدأت تشاور لها علي الجهاز
سليم بص لهمس وسكت والدكتورة كتبت لهمس علي علاج وخرجوا
سليم ثوانى بس ورد على تليفونه ورجع قال انا لازم اروح الشركة 
همس تمام انا هتمشي شويه واروح 
همس فعلا راحت قعدت عند البحر وحطت ايدها علي بطنها
همس كلها شوية و تيجي يا قلب مامي وساعتها هتشوفي ماما هتعمل ايه تعرفي
انك عطياني القوة وضحكت وفجاه تليفونها 
رن وكان سليم 
سليم روحتي 
همس لا لسه
سليم همس بكره كتب كتابنا
همس فاكره
همس فجاه سكتت لما شافت اربع ستات بيقربوا عليها
سليم سكتى ليه
همس بخوف سليم الحقني وفجاه صرخت باسمه لما واحده شدت 
منها الفون
همس بصريخ ابعدي عنى سليبييييييييييم
سليم خرج بسرعه من مكتبة وهو بيحدد موقع المكان
واحده مسكت ايدين همس والتانية رجلها والاتنين الثانيين 
بقوا يضر*بوها وخصوصا عند بطنها وهى بتصرخ وسليم سامع كل ده
الست قربت من همس وكتمت صوتها والتانية بقت تضر*بها بايديها الاتنين على بطنها
الد*م بدا ينزل من همس وواحده طلعت سك*ينة و
تفتكروا ايه اللي هيحصل لهمس ومين اللي بعت الستات يضر*بوها 
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : (رواية ليعشقها قلبي الفصل الثالث)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية ليعشقها قلبي)
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.