القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية اعاقتي ولكن الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ميرا أبوالخير

 رواية اعاقتي ولكن الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الجزء الثامن والعشرون 28 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن البارت الثامن والعشرون 28 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ميرا أبوالخير

عزت قرب وشدها من وسطها بخبث:  وانا كمان بحبك زي مانتي بتحبيني يا روحي. 
لسه هتنطق لاقت ادم وعيونه كلها غضب: هااااااااااجرررررررررررررررررر. 
هاجر اتخضت منه وهو عيونه كلها شرارة وغضب ادم بغضب شد هاجر بغضب :  انتي بتعملي ايهههههه في حضنةةةةةةةةة. 
هاجر بخوف من شكله:  اسمعني والله عز... 
ادم بغيرة وغضب:  اطلعي علي فووووووققققققق. 
عزت بخبث:  مالك يا ادم دا انا اخوها حتي. 
ادم بغضب ضربه بالبوكس:  اياك تفكر تلمسها تانيييييييي انت فاااااااهم. 
هاجر طلعت فوق بسرعه وبصت ع عزت يلي غمز لها بمكر هي خافت. 
ادم لسه هيتكلم لاقي رجالته داخلين ب 2 من الاشخاص:  خدوهم ع المخزن. 
عزت ببرود:  وتروقوهم ع الاخر. 
اخدوهم ومشيوا. 
ادم بغضب مسكه من قميصه:  انت بتستعبطططط. 
عزت نزل ايده بهدؤء:  لا يا ادم انت عارف كنت هنا ليه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
ادم ضربه بوكس تاني وقعه الارض:  مش عايزززز الغي الزفت الاتفاق دا انا هعرف اتصرف. 
عزت بيقوم:  وكاميرات المرقبه يلي في اوضتك والعيون يلي بترقب انا عملت يلي انت قولته وشككتهم في نفسهم مشوفتش هاجر كانت مرعوبة مني ازاي. 
ادم بهدؤء:  خلاص روح يا عزت. 
عزت مشي بحزن:  ابقا فهمها انه عملت كده عشان يلي بيقربنا. 
ادم بهدؤء:  مسكنا يلي كانوا بيقربونا كده مفيش داعي للمسرحيه دي. 
عزت بهدؤء:  تمم سلام. 
ادم:  عزت متزعلش بس انا بغير اوي ع هاجر وقولتلك خوفها عشان يبان حقيقه بس مش تتقرب كده. 
عزت:  لازم تعرف اني مش خا"ين دي اختي يا ادم عارف يعني ايه ودلوقتي كر"هتني وعارفه اني عارف امها فين سلام. 
مشي بحزن وادم زعل انه اتسرع. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
ادم بيطلع بيلاقي هاجر بتعيط بيروح لها بلهفه:  مالك. 
هاجر بدموع:  والله معملتش حاجه ه هو... 
ادم بحنان حط ايده ع بوقها:  مهما يحصل عمري م هشك في روحي اتنهد.... وحكي لها كل حاجه. 
هاجر بصدمة:  ومقولتليش ليه. 
ادم بهدؤء:  مكنش في وقت وعزت نفذ بسرعه. 
هاجر بحزن:  طب هو زعل. 
ادم:  الصراحه ضربته واكيد زعل. 
هاجر بتمسح دموعها:  هنفضل كده كتير. 
ادم باس دماغها:  لا ياقلبي هنزل اعمل حاجه وجاي.. غمز لها... بس ايه شكلك قمررر بن الجزمة اخوكي يستاهل الضر"ب عشان شافك كده ممنوع تنزلي من غير النقاب تاني. 
هاجر بابتسامة:  حاضر. 
ادم:  صبرني يارب. 
قام نزل راح المخزن. 
ادم قعد وحط رجل ع رجل:  ها يا حلوين عاجبتكم حسن الضيافه. 
فريد:  شكلهم كده. 
الشخص ١: هنقول ع كل حاجه. 
ادم ببرود:  ياريت. 
الشخص ١:  كان متفق نرقب البيت ونصوره ونخطف المدام هاجر بس يلي بوظ التخطيط لقينا حد تاني هو يلي نط. 
ادم ببرود:  مين يلي قالكم تعملوا كده. 
الشخص ٢: كان الاتفاق ع الفون بس محدش شاف وشه. 
ادم بعدم تصديق: تمم فريد. 
فريد:  ايه. 
ادم ببرود:  ظبطوهم علي الاخر. 
فريد بابتسامة:  تؤمر كده. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
في مكان ما. 
قاعد بيكسر كل حاجه:  باظظتتت ادم كله بسبب ادم بن 🐕. 
عاصم من وراه :  حاسبنا تقل معه لازم نخلص منه. 
المجهول بغضب:  كل مرة بينفد منها كل مرة بيلحقها. 
عاصم بكر"ه:  يبقا مفيش غير نلبسه مصيبه. 
المجهول بسخريه:  وادم رشوان سهل يبلس اي مصيبه انت بتخرف. 
عاصم:  اومال نعمل ايه حاولنا نفرقهم ونقت'لها وبردو معرفناش كل حاجه اتعلمت وكننا بنقربهم من بعض. 
المجهول بشر:  سبهم دلوقتي وانا عندي خطه محدش منهم هيقدر يعدي منها ونودعهم ع الاخر. 
عاصم بخبث:  ايه هي. 
المجهول:  هههه هتعرف في وقته دمارهم قرب. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
ادم طلع وقلع الجاكت بتعب بيشوف هاجر لاقها بتلبس النقاب:  رايحه فين. 
هاجر بابتسامة:  لاخويا. 
ادم بغيرة:  هنصلحه بكرا. 
هاجر بضحكه:  انت بتغير منه. 
ادم بغيظ:  ومن اي حد يفكر يقرب لك. 
هاجر ابتسمت وهو شدها لحضنه بتملك وهمس في ودنها بعشق:  انتي.. بتاعتي. وبس وانا بحبك.... 
هاجر بحب:  وانا كمان بحبك اوي. 
ادم ضمها بتملك لحضنه وباس دماغها ونامو. 
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع والعشرون اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن الفصل التاسع والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن)
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق