رواية صغيرتي البريئة الفصل السابع والعشرون 27 بقلم دعاء أحمد

 رواية صغيرتي البريئة الحلقة السابعة والعشرون 27 بقلم دعاء أحمد

رواية صغيرتي البريئة الجزء السابع والعشرون 27 بقلم دعاء أحمد

رواية صغيرتي البريئة البارت السابع والعشرون 27 بقلم دعاء أحمد

رواية صغيرتي البريئة الفصل السابع والعشرون 27 بقلم دعاء أحمد

رواية صغيرتي البريئة الفصل السابع والعشرون 27 بقلم دعاء أحمد


قمر بصرع و هستريه :اربع تيام لللللليييييهههه؟؟؟؟؟؟؟ انا مقت"لتهاش والله دا حراااااااااام.... باسل قول حاجه ارجوك انت مصدق الهبل دا......
باسل بانهيار لكن بيحاول يكون واقف صلب عشانها: قمر اوعدك و المره دي مش كلام انك هتخرجي من هنا.....
حسين:ربنا  مبيقبلش بالظلم يا بنتي استهدي بالله وهو هيحلها صدقيني
سُميه بدموع  :انا مش  هسيبها حرام عليكم دي بنتي قمر يا حببتي انا عارفه انك بريئه والله العظيم عارفه.... انا اللي غلطت لما جوزتك ليه في البدايه
باسل بصلها بحزن دفين وهو فعلا حاسس انه السبب في كل اللي بيحصلها
سُميه بهستريه : انت هتطلقها انت فاهم..... طلقها بقولك طلقهههههههاااا..... انت السبب كنا عايشين حياه هاديه.... كانت بتنضر"ب و بتنهان.... لكن مكنتش عايشه شويه في السما و بعدين ترزعها في سبع ارض
باسل بص لقمر و نزل عينيه لبطنها و مقدرش يتحمل دموعه نزلت........
سميه:اوعي تكون فاكر انك لو بكيت د"م هنسي ان بنتي في المكان دا بسببك وبسبب حياتك انت ومراتك...... قمر قوليله انك عايزه تطلقي انطقي و ان شاء الله هتخرجي منها وابنك هتربيه وانا زي ما ربيتك هربيه
قمر بصر"يخ وباعلي صوتها:اااااااااااااهههههههههههههههه
كفاااااااااااايه كفاااااااااااايه بقى حرام عليكم  اااه اهه.....
ماما زمان انتي اختاري عثمان غلط وعشتي حياتك كلها ظلم لانه كان اختيار غلط
إنما انا حتى لو مُت دلوقتي مش هزعل لاني بكل بساطه مع الإنسان اللي عمري ما كنت اتخيل حتى اني اعيش معه دقيقه واحده
أنا عرفت معنا ان يكون عندك اب بسببه ايوه كنت بحسه ابويا في حنانه وطيبته عليا... انا عرفت معنا الحياه بسببه كفايه بقى لو سمحتي...... باسل انا واثقه فيك وعارفه انك مش هتقبل ان اي حاجه تحصلي و هيجي يوم وأخرج منها 
قالتها وهي بتمد ايديها تمسح دموعه ابتسمت من وراء النقاب 
العسكري اخدها ونزل للحجز
باسل :وانا مش هسيبك هنا كتير 
قالها وهو بيخرج من النيابه و بيتجه نحو فيلاتهم هو ومروان 
مروان :اي رايك نخلي الحرس يجيبوا خالد المخزن و هناك ناخد منه المعلومات اللي عايزينه واكيد هيعترف
باسل :خالد مش هو اللي قت"ل نيره 
مروان:عرفت ازاي؟ 
باسل : انا عارف خالد كويس ومقابلتي معه أكدت لي دا..... 
مروان :طب ناوي على ايه
باسل :كاميرات البيت كانت عطلانه في الأسبوع دا لكن الأسبوع اللي قبليه اكيد كانت شغاله و اكيد فيها حاجه تفيدنا 
مروان:ازاي يعني
باسل :يعني اكيد القا"تل كان بيفضل حوالين البيت.... لو حد نعرفه اكيد هيبقى حوالين قمر و نيره.... اكيد هنعرف حاجه
بعد مده في القصر
مروان وباسل في اوضه التحكم في الكاميرات  وبيفرغوا الكاميرات سوا
في الحجز
قمر دخلت بخوف وقلبها مقبوض كل اللي قاعدين باين عليهم انهم خطر 
دخلت ببط وقعدت في ركن بعيد لوحدها وفضلت تعيط وبتدعي ربنا انه يقويها 
سيده:اهلا اهلا يا هانم تصدقي اننا مسناينك من امبارح لا ومتوصي عليكي اوي اوي من برا 
قمر بخوف من شكلها :انتي عايزه اي.... 
سيده بتمثيل اللامباله:انا ولا حاجه بس في ناس برا دافعين كتير اوي عشان نعملوا معاكي الواجب ولا ايه يا ستا"ت
قمر بخوف وبراءه حقيقيه:انا انا معملتش حاجه.... انا ممكن اديكوا كل اللي انتم عايزينه بس ارجوكم انا حامل وحياه أغلى ما عندكم بلاش ابني 
سيده:واحنا خالص قبضنا يا عنيا ياله يا اختي انتي وهي علموها الأدب 
ضاقَت فلما استحكمت حلقاتها فُرجت وكنت اظنها لا تفرجُ
البارت دا من أصعب البارتات عليا انا بجد 
اتمنى استنوا باقي الحكايه
التفاعل قل جد عن الاول ودا بجد مزعلني ..... مفيش بارت بليل لان عندي امتحان 
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن والعشرون اضغط على : (رواية صغيرتي البريئة الفصل الثامن والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على: (رواية صغيرتي البريئة)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-