القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم قاسي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم ملك يسري

 رواية جحيم قاسي الحلقة السابعة والعشرون 27 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الجزء السابع والعشرون 27 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي البارت السابع والعشرون 27 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم ملك يسري


الدكتور بحزن: البقاء لله
اسد بغضب:انت اتجننت انت بتقول ايه ملاك مستحيل تسبني انت اكيد اتلغط بينها وبين حد صح ملاك عايشه هي قالتلي أن عمرها مهتسبني هي وعدتني بكده ياملاكككككك اسد زق الدكتور ودخل لاوضه العمليات بتاعت ملاك ملاك كانت نايمه علي السرير ومتوصله باجهزه
الممرضه:لو سمحت يافندم مينفعش كده
اسد بغضب:مش عايزه اسمع صوتك
اسد بدموع: ملاك ياحبيبتي الدكتور الاهبل ده بيقول انك موتي وسبتيني إنتي وعدتيني انك عمرك مهتسبيني صح انا مقدرش اعيش من غيرك ياملاكي انا متخيلتش حياتي بدونك انتي حبي الاول والاخير انتي الهواء الي بتنفسه هتسبيني لمين ردي عليا ياملاكي
الممرضه بصدمه:دكتور يادكتور المريضه نبضها رجع
الدكتور بصدمه :دي معجزه ازاي ده حصل
أسد بفرحه : أحمدك واشكرك يارب الف حمد وشكر ليك يارب
الدكتور:لو سمحت يااسد بيه لو سمحت أخرج بره علشان تشوف شغلنا
اسد انا مش هخرج من هنا غير اما اطمنا عليها
الدكتور:لو سمحت يااسد كل دقيقه خطر عليها بعد اذنك اتفضل أخرج
خرج اسد ولقي رقيه قاعده على الارض بتعيط
اسد:اهدي يامرات عمي ملاك هتبقي كويسه إن شاءالله النبض رجع ليها تاني
رقيه:انت بتتكلم بجد يااسد ملاك بنتي عايشه
اسد:ايوه يامرات عمي الدكتور معاها بكره
رقيه:يارب يابني يارب
هايدي:حتي في الموت حظك حلوه يالهوي دي تبقي مصيبه لو زين اعترف عليه اسد مش هيسبني في حالي
اسد: ادم
آدم: نعم يااسد 
أسد: عايزك تروح لزين الكلب وتعدمه العافيه لغايت اما يعترف مين الي قاله علي أن كتب كتابي انا وملاك
ادم:حاضر يااسد
في المخزن عند زين
آدم: يامرحب يامرحب نورت يازين
زين بغضب:ورحمه امي مهسيبكو فكوني خلوني امشي من هنا
آدم:تمشي فين ياراجل انت منور معانا كتير ده لسه اسد مجلكش هو بس بعتني علشان اعلمك درس محترم علي مايجي ليك ياروح امك
زين بغضب:متجبش سيره امي علي لسانك 
ادم ابتد يضرب في زين حامد لغايت اما وشه جاب دم
ادم:قولي ياروح امك مين الي قالك علي أن أسد هيتجوز ملاك
زين بخبث:حد قريب اوي اوي من اسد بلاش تعرف اصل اسد ممكن يحصله حاجه
ادم:متخلص ياروح امك 
زين:يعني عايز تعرف
ادم :انجز علشان متهورش عليك
زين:هايدي
ادم:هايدي مين بنت عم اسد انت اتجننت
زين بضحك:ايوه وكمان هي الي قالتلي علي كل حاجه وكانت عايزه تدمر ملاك واتفقت معايا علي كل حاجه اسد ابن صاحبك ده طلع اهبل اوي
ادم :اه ياولاد****
ادم بصوت عالي :رعدددد
رعد:نعم ياادم باشا
ادم :عايزه الباشا ياخد الواجب بتاعه المظبوط
رعد:اوامرك ياادم باشا
ادم خرج وهو مضايق معقول في بنت عم تبقي عايزه تاذي بنت عمها اسد لو عرف مش هيسبها بس لازم يعرف
في المستشفى
الدكتور خرج
اسد:طمني يادكتور ملاك كويسه صح
الدكتور بابتسامه: الحمد لله قدرنا ننقذها هنحطها اربعه وعشرين ساعه تحت الملاحظه وخلال اربعه وعشرين ساعه هتفوق أن شاء الله
رقيه:الف حمد وشكر ليك يارب الحمدلله
سنيه:مش قولتلك هتبقي كويسه
رقيه: الحمد لله ياسنيه
اسد:هو انا ينفع اشوفها
الدكتور للأسف ماينفعش دلوقتي لازم يفوت علي الاقل اربعه وعشرين ساعه
ادم:اسد ملاك عملت ايه بقت كويسه 
اسد بفرحه: ايوه الحمد لله وخرجت من العمليات
ادم: حمدالله على سلامتها ياصاحبي
اسد: الله يسلمك ياصاحبي انت عملت ايه مع زين اعترف
آدم:انا عظمته العافيه
اسد:ايوه اعترف يعني 
ادم : بعدين يااسد هيبقي اقولك 
اسد :هو ايه الي بعدين الي مشترك معاه ده يعتبر مشترك في محاوله قتل مراتي قول هو قالك ايه
ادم؟؟؟
يتبع..
لقراءة الفصل الثامن والعشرون اضغط على : (رواية جحيم قاسي الفصل الثامن والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية جحيم قاسي)
reaction:

تعليقات