رواية اعاقتي ولكن الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ميرا أبوالخير

 رواية اعاقتي ولكن الحلقة السادسة والعشرون 26 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الجزء السادس والعشرون 26 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن البارت السادس والعشرون 26 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ميرا أبوالخير

رواية اعاقتي ولكن الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ميرا أبوالخير

الظابط لاقي امنيه مرميه ع الارض ود"مها سايح بس الغريبه لسه فيها النبض:  بسرررعةةةةة اسعااااااااف. 
العسكري:  ادم رشوان يلي قت'لها يا باشا. 
الظابط بزعيق: ممتش بسرررعةةةة انجززز. 
العسكري جري بسرعه. 
الظابظ  مسك السلسله:  ادم معقول ادم يعمل فيها كده طب اززززززااااي. 
طلع والاسعاف جت وخدت امنيه. 
بعد شويه. 
ادم واخد هاجر في حضنه وخارجوا من القصر ومبتسم:  مالك يا حبيبي. 
هاجر بحزن:  ماما يا ادم هي مين وليه تعمل كده وتسبني. 
ادم بحنان لسه هيتكلم بيوقف العربيه مفهاش فرامل بعد عن هاجر بخوف:  اربطي الحزام. 
هاجر بخوف:  في ايه. 
ادم بغضب:  اسمعي الكلاااام. 
العربيه ماشيه بسرعه وادم مش عارف يتحكم فيها والعربيات بتعدي من جنبه وكل قلقه علي هاجر:  نطيي. 
هاجر بخضه:  مش هسيبك. 
ادم فك حزمها وفتح الباب وزقها برا العربيه وفضل هو في العربيه ومش عارف ينط الحزام علق. 
ادم طلع فونه واتصل ع عزت بسرعه:  في ايه. 
ادم:  تيجي***** بسرعه يا عزت. 
عزت بخوف وهو مش فاهم حاجه قام وخد حراسه وراح المكان. 
ادم كانت العربيه سخنت اوي وهو ماشي في الطريق راح مكان مقطوع عشان الناس. 
عزت وصل لانهم كانوا قريبين ولاقي هاجر بتصوت ووقعه علي الارض راح عليها بسرعه وشالها :  تعالي بسرعه. 
ركبوا وراحوا لمكان ادم  عزت جنب عربية ادم:  انزل يا ادم بسرعه. 
ادم بيحاول بس الحزام وغير الحافه يلي مش عارف يتحكم في العربيه.
هاجر بدموع وخوف: نط يا ادم ابوس ايدك.
ادم بص لعزت وباص لها ووو العربيه بتتقلب من عليها وبتنف"جر.
هاجر نزلت من العربيه بتاعت عزت : لااااااااااااااااا ادددددددممممممممممممممممممممم. 
بقلم ميرا ابوالخير.
عند علي. 
كانت قاعدة زعلانه وعلي بيحط الاكل. 
مريم بحزن:  طلقني انا عارفه انك بتحب هاجر لسه مش متضر تستحملني ومعايا ابني. 
علي بهدؤء قعد جنبها:  قصدك ابننا يا مريم وبعدين يلي حصل حصل المهم انك مراتي وحامل في ابني وهاجر صفحه واتقفلت. 
مريم بحزن:  بتضح... 
قاطعها وهو بيحط الاكل في بوقها: ششش يلا اتغذي كده حلو. 
ابتسمت وهو بيوكلها بحنان. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
علي الحافه. 
:  صوتك. 
بصت وراها وعزت لاقوا ادم وقف بس متعور لحق ينط قبل الانفجا"ر. 
جريت عليه حضنته بخوف: ا ادم ا انت كويس. 
ادم بإبتسامة:  المهم انتي. 
عزت بارتياح:  خضتنا عليك. 
ادم ابتسم:  متقلقش انا تمم. 
بيمشوا بيروحوا المستشفى الاول وبعدين ع القصر. 
زهرة بخضه:  في ايه حصل ايه. 
ادم بهدؤء:  محصلش حاجه حادثه بسيطه. 
زهرة بخوف:  بسيطه ايه ا...
ادم مقاطعا:  خلاص يا ستي هنطلع نرتاح شويه. 
زهرة بحنان:  طيب يا بني. 
طلع ادم وهاجر اوضتهم وادم قعد شويه لاقها بتعيط. 
ادم باس دماغها:  متخفيش يا قلبي. 
شدها لحضنه وناموا. 
بعد اسبوع ادم وهاجر الحياة هاديه بينهم والغريبه انه مفيش اي اخبار عن امنيه وادم عرف يلي حصل لها بس خبا عن هاجر عشان متقلقش عليه . 
الظابط:  انت كده متهم بمحاولة قت'لها. 
ادم ببرود:  فادي انت عارف انا كنت فين. 
فادي:  عارف وعارف انه حد عايز يا*ذيكم بس اي الحل. 
ادم بشرود:  هتعمل *********. 
فادي بابتسامة: لا ذكي 😂.
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند هاجر. 
هاجر كانت بتسرح شعرها وقررت تعمل مفاجأة لادم. 
قامت لابست فستان حلو وسابت شعرها وحطت ميكاب خفيف وابتسمت ع شكلها وزينت الاوضه بالورد. 
هاجر بابتسامه اتصلت عليه. 
ادم:  الو ياحبيبي. 
هاجر بابتسامة:  جاي امتي. 
ادم:  هخلص شويه شغل كده وجايه مش هتاخر. 
هاجر بفرحه:  اشطا خد بالك انت. 
ادم بابتسامة:  عيوني. 
قفل وابتسم:  فريد عايزك انت وعزت تعرفوا كل حاجه عن زينب ويلي حصل من ساعه مهربت واتجوزت مين وكل حاجه. 
فريد:  تمم. 
عزت:  انت عارف مين يلي ورا كل ده. 
ادم بذكاء:  قربت اوي اعرف المهم اعملوا يلي قولتلكم عليه سلام. 
فريد وعزت: تمم. 
قام مشي يروح القصر. 
عند هاجر. 
هاجر كانت قاعدة ومشغلة موسيقي هاديه لاقت يلي في البلكونه اتخضت: ا انت مين. 
الشخص بيقرب:  انتي بقا هاجر مش كده تعرفي انك حلوة كده بطريقه تهبل. 
هاجر بخوف:  انت مين وازاي تداخل هنا. 
الشخص بوقا"حه:  لا بس مزة مزة يعني شبه امك حلوة اوي يعني. 
هاجر بصدمة: ماما. 
الشخص بيقرب ووو....
يتبع..
لقراءة الفصل السابع والعشرون اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن الفصل السابع والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية اعاقتي ولكن)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-