القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حور الأسر الفصل العشرون 20 بقلم آية جميل

 رواية حور الأسر الحلقة العشرون 20 بقلم آية جميل

رواية حور الأسر الجزء العشرون 20 بقلم آية جميل

رواية حور الأسر البارت العشرون 20 بقلم آية جميل

رواية حور الأسر الفصل العشرون 20 بقلم آية جميل

رواية حور الأسر الفصل العشرون 20 بقلم آية جميل


جاسر : اه 
حور : ايه بجد انت زهقت مني 
جاسر : انتي هبله هو انا اقدر ازهق منك 
حور : ماشي يلا بقا نروح وبعد كده مش تكدب عليا تاني علشان انا بعرفك لما بتكذب 
جاسر : حاضر
حور : يلا روحني 
جاسر : انتي متأكده 
حور : اه 
جاسر : انا مش هضغط عليكي بس بقولك تنيكي احسن انا شايف حبه ليكي في عيونه 
حور : يلا يا جاسر انا مش هرجع يعني مش هرجع 
جاسر: ماشي يلا براحتك 
أسر : حور متسيبنيش حور ارجعي يحوووووووووور 
جاسر : طب روحي ودعيه حتى 
حور :  حاضر علشان خاطرك 
جاسر بغمزه : علشان خاطري بردوا
حور : جاااسر 
جاسر : نعم بقولك ايه خليكي معاه احسن يحور
حور : انا قولت لاء يعني لاء ومش نعيد كلامي مرتين ماشي ابعد كدا بقى 
جاسر : انتي متاكده 
حور : .... اه ويلا بقا خليني أودعه ولا اقولك مش هودعه يلا بينا 
جاسر : لااااااا خلاص روحي ودعيه وتعالي 
حور : ماشي وبالفعل ذهبت حور 
أسر : انتي رجعتي يعني مش هتسيبيني صح و هتع...... 
وقاطعته حور في قبله تبين مدى حبها له واشتياقها له 
حور : أسر متصعبش على الأمور اكتر من كدا وخد بالك من نفسك ماشي سلام 
أسر : حور متمشيش يحور حوووووووووووور ي حور متمشيش حور لاااااااااااا حوووووووور علشان خاطري متمشيش ..سيبني يا ياسر حور هتمشي
ياسر : معلش مش هقدر انا وعدتها 
اسر : يحوووووووور ارجعي يحوووووووووووووووووور 
حور : يلا ي جاسر  
وذهبت حور مع جاسر في السياره 
أسر رأي أسد وزين وكانت معهم صافي فنادي عليهم 
أسد : في ايه أسر 
زين : وانت ي ياسر ماسك أسر كدا ليه
أسر : روحوا ورا العربيه اللي هناك دي فيها حور 
زين : طب وانتوا مش روحت ا وراها ليه 
ياسر : حور خلتنا نوعدها ان احنا مش هنتحرك من مكانا هنا غير بعد نصف ساعه 
زين : ايه بس انا مش وعدتها وهلحقها سلام 
 عند حور في السياره... 
حور : مالك ي جاسر متعصب ليه
جاسر : مفيش
حور : لا في
جاسر : حور انا حاسس ان انا سبب بعدك عن أسر حاسس ان انا فرقت بين اتنين بيحبو بعض ارجعيله ي حور
حور : لا يا جاسر
جاسر : ليه ي حور
حور : علشان لقيت معاك الحب والحنان اللي بتمناه من عائلتي وانا لو رجعت مش هشوفك تاني
جاسر : انتي هبله انا هاجي و ازورك كل فتره وانا مش هخليكي تبعدي عني ابدا
حور : بجد ي جاسر
جاسر :اه يروح جاسر يلا نرجعله بقا
حور : ماشي
ورجع جاسر هو وحور عند أسر 
أسر شاف حور وجرى عليها 
أسر : حور انتي مش هتسيبيني صح 
حور : اه يا اسر انا مقدرش اعيش من غيرك 
أسر : ليه بتبعدي ليه 
حور : غصب عني والله بس خلاص مش هبعد تاني 
أسر : انا اصلا مش هخليكي تبعدي ولا تفكري حتى فكدا 
حور : بحبك يا أسر 
أسر : وانا بعشقك ي روح أسر 
جاسر : الله الله عليكي يحور دلوقتي مش عاوزه تسيبيه ولما كنت بقولك ارجعيله بتقولي لا كدا دا انتي بعتيني فثواني 
حور : جاسر بطل رخامه 
جاسر : حاضر ي عيون جاسر وهوب ضربه أسر 
أسر : انت هتعاكس حببتي وانا واقف وكمان بترخم عليها 
حور بضحك : احسن تعيش وتاخد غيرها 
جاسر : اضحكي ي اختي اضحكي تصدقي انا اللي غلطان اللي قولتلك ارجعيله وانت يا اسر بتضربني بدل ما تشكرني ان انا رجعتهالك دا انتوا اندال 
ضحك الجميع على أسر وفجأه نزلت فتاه من سياره تجري على أسر 
البنت : أسر انت بتضحك 
أسر :  اه بضحك ي عيون أسر 
حور بصدمه : مين دي انت بتخوني 
البنت : هي دي اللي كنت زعلان علشانها 
أسر : اه 
حور : رد عليا يا أسر مين دي 
البنت بغمزه لأسر ولم تراها حور : انا خطيبت أسر 
حور بصدمه : ايه انتي اكيد بتكدبي 
البنت : واكذب ليه وغير كدا انا ليا اسم اسمي ياسمين 
حور : أسر الكلام دا بجد
البنت : امال بهزار ماتتكلم يا أسر 
أسر : اسكتي يبنت انتي هتوعديني في داهيه 
البنت : كدا ي قلبي ماشي خلاص انا زعلانه وهي تمثل الزعل 
حور : لا بس الغلط مش عليك الغلط عليا علشان انا حبيتك وانا كنت هرجع علشانك بس خلاص طلعت زيهم وانا مستحيل ارجع  
أسر : حور استنى بس دي... 
حور بمقاطعه : دي خطبتك وبعدين متنطقش اسمي على لسانك تاني 
أسر : أسر افهمي بس يحور 
حور : افهم ايه انك خاطب وفرحك بعد كام شهر 
أسر : ي بنت اتهدي دي ياسمين تبقى اختي واسألها كمان 
وقفت حور بصدمه : انت بتقول على خطبتك اختك 
أسر : ياسمين قوللها الحقيقه 
ياسمين بضحك : في ايه ي أسر متسيبها وجيب غيرها 
أسر : ياسمين انا بتكلم بجد
ياسمين بضحك : أسر بيتكلم صح ي حور انا اخته بس كنت عاوزه اشوف مين اللي اخويا مبقاش يضحك بسبب بعدها عنه 
حور بعصبيه : بقا كدا ماشي يا أسر
جاسر مصدوم من جمال ياسمين : ايه دا بجد القمر  دا تبقى اختك
أسر : اه
جاسر : حلو اوي
حور : ايه رايك اجبلك رقمها
جاسر : يريت والله
أسر : هو الله اللي يريت انت اهبل دي اختي وانتي يحور بتشجعيه
حور : انت حسابك معايا لسه مخلصش
أسر : انا عملت ايه
حور : يعني يبقى عندك اخت مزه كدا ومتقوليش
أسر : يعني انا مش حلو زيها
جاسر : ولا تيجي حاجه جنبها
أسر : لم لسانك انا ماسك نفسي بالعافيه
جاسر :لا خلاص كفايه انا لسه واخد واحده علشان خاطر حور
ياسمين بضحك : احسن علشان تدايقها تاني
جاسر : ايه الضحكه اللي تاخد القلب دي 
ياسمين بكسوف : لم نفسك 
أسر : يلا بقا 
حور : هنروح فين اه صحيح مين اللي في السياره اللي هناك دي 
أسر بتوتر : مش حد 
حور : مين دي يا اسر استني اناديها وبالفعل نادت حور عليها 
حور : اهلا 
البنت : اهلا ووقفت بجانب اسر 
حور : انتي مين بقا 
البنت : انا دارين مرات اسر 
حور : ههههههه
دارين : بتضحكي علي ايه 
حور : اصل ياسمين قالت خطبته وانتي بتقولي مراته 
دارين : بس بجد مراته 
حور : فكك من الهزار ده قوليلي بقا انتي مين 
دارين : اسر هي دي حور 
اسر : اه 
حور : قوليلي بقا انتي تقربي ايه لأسر دارين : انا بجد مراته وطلعت قسيمه الجواز 
حور بصدمه : ايه مراته ازاي 
اسر : حور استني انتي فاهمه غلط 
حور : ....
اسر : حور حبيبتي استني انتي رايحه فين 
حور : ابعد عني متلمشنيش 
اسر : استني بس ومسكها من ايديها 
جاسر : ابعد متلمسهاش تاني 
وتركتهم حور وبعدا مسرعه وفجاه تخبط في سياره 
اسر : حوووووووووووووور
وذهب الكل مسرع إليها 
اسر : حور اصحي حور يحور اصحي 
جاسر : ابعد عنها متلمسهاش تاني ابعد ..حور يحور يلا يحور اصحي انا غلطان علشان قولتلك ارجعيله علشان خاطري اصحي يحور 
ياسر : حور اصحي يا قلب اخوكي 
صافي : انتوا هتنيكوا كدا يلا بينا علي المستشفي 
وبالفعل ذهبوا اللي المشفي 
جاسر وياسر وأسر في صوت واحد : دكتور 
وانخض جميع من في المشفي
دكتور : نعم في ايه ايه ده حضروا غرفه العمليات بسرعه 
اسر : ......
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون اضغط على : (رواية حور الأسر الفصل الحادي والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية حور الأسر)
reaction:

تعليقات