القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الواقع الفصل الرابع عشر 14 بقلم فاطمة الدمرداش

 رواية الواقع الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم فاطمة الدمرداش

رواية الواقع الجزء الرابع عشر 14 بقلم فاطمة الدمرداش

رواية الواقع البارت الرابع عشر 14 بقلم فاطمة الدمرداش

رواية الواقع الفصل الرابع عشر 14 بقلم فاطمة الدمرداش

رواية الواقع الفصل الرابع عشر 14 بقلم فاطمة الدمرداش


سارة اى الاستهتار ده بجد يعنى ف حد بره وف الاخر ملاقيش حد
يالهوى اى الفلوس دى ده عليه ختم مستر اشرف
اشرف: اخر وحده كنت اتخيل انك تعملى كده ياحراميه
سارة: بصدمه والله مااعرفش حاجه
اشرف اطلب يبنى البوليس
مى: ايوه يا مستر اشرف شايف نتيجة اختيارك كنت بتفضلها على الكل وادى النتيجه هى طبعا فاكرة بثقتك الذايدة انها ممكن تعمل اى حاجه بس كان لازم يجى يوم والحقيقة تبان 
سارة: انتى تخرسى انا مستحيل اعمل كده انا والله ما اعرف اى حاجه هى قالتلى ف حد برة ولما خرجت اشوف مين بس ملقتش حد
ورجعت تانى ولقيت الفلوس ع المكتب 
أشرف: ومفتاح الخزنه ياهانم انا كنت فاكر ان سايبه مع حد أمين بس لا انا فعلا غلطت لما اختارتك
جه البوليس واخد سارة
سارة بدموع والله ما اعرف حاجه يا مستر اشرف استنى طيب راجع الكاميرات اعمل اى حاجه
أشرف: خدها يبنى 
سارة: بانهيار بالله عليك اسمعنى ولو لمره طيب
اشرف مسك رأسه بألم انتوا مستنين اى خدوها 
ركبت سارة العربيه وفجاة تلاقى ايديها مكتفه بسلاسل كتير اوى على حاجه هى معملتهاش 
معقولة ادخل السجن انا اه عملت ذنوب كتير اوى بس طول كنت مخلصه ف شغلى 
انا مستحيل أنزل للمستوى ده 
مى تعمل فيا كده بس ازى محدش معه فعلا غير انا بس المفتاح
انا دماغى وجعانى اوى اوى بجد
العسكري: ده باين عليها انها اتجنتت خالص بتكلم نفسها 
مى: خلاص يامستر اشرف اهدى الحمدلله اننا اكتشفنها بدرى ومقعدتش اطول من كده
اشرف: انا حاسس انى ظلمتها كان المفروض ادور ف الكاميرات واثبت انها مجرمه مش اسلمها علطول
مى: بخبث متبقاش طيب كده يامستر اخدت اى من الطيبه غير وجع القلب انت مصدوم بس وبكرة هتعرف فعلا أنها مش كويسه بس الصبر
أشرف: انت مين اصلا علشان عمالها تدينى نصايح وشايفه نفسك اوى كده 
ده انت ملكيش يومين هنا
مى تمام انا اسفه بجد بس هنقول اى خيرا تعمل شرا تلقى
يالا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 
اشرف: اى ياربى البلاوى دى بس
الاء: بفرحه يا اميمهههههههههههه
اميمه: ف اى يبت مالك كده فرحانه
الاء: فرحانه بس ده انا هطير من الفرحه بجد
اميمه: يختى تفرحى دايما قوليلى فرحانه ليه فرحينى معاكى 
الاء: دخلت سارة السجن ياااااااس 
اميمه عملتيها ازى دى 
الاء: لبستها مصيبه انما اى تستاهل خمس سنين سجن يفوقوها هى واهلها
اميمه: بجد والله يبت يالاء كنت واثقه انك هتعمليها
الاء: عشان تعرفى ان بنتك لما تحط حد ف دماغها 
بتعمل اى وعلى رأيك يا اميمه الصبر حلو واهو احنا ف أول الطريق ولسه الجاى أحلى
سارة للعسكرى ممكن بس اعمل مكالمه 
العسكرى ايوه عادى 
سارة بنهيار ايوه يماما
نرمين مالك يبت
سارة: انا مقبوض عليا ياماما تعالى خرجينى من هنا
نرمين: يالهوى ازى ده حصل
سارة: والله ما اعرفش حاجه انا هتجنن اصلا مش هقدر اقعد ولا دقيقه هنا
نرمين: نص ساعه هجيب اخوكى واجى 
سارة طيب
ــــــــــــــــــــ
سعاد: ها ياعم رامز عملت اى 
رامز: اسكتى ده انا مش بخليها تشوف النوم والله من كتر ما انا عملها قلق ف حياتها
سعاد: ولسه زن عليها كمان وكمان لحد ما تعترف بعملتها دى 
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس عشر اضغط على : (رواية الواقع الفصل الخامس عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية الواقع)
reaction:

تعليقات