القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جبروت قاسي الفصل السابع 7 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي الحلقة السابعة 7 بقلم حورية مصطفى 

رواية جبروت قاسي الجزء السابع 7 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي البارت السابع 7 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي الفصل السابع 7 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي الفصل السابع 7 بقلم حورية مصطفى


داغر بهدوء: انتي هتنامي في حضني يـا روز  نوم علي الكنبه دي تنسيها خالص واكمل بصرامه مش عايز نقاش في الموضوع ده انا مش،متجوز عشان انـاااام علي السرير لوحدي..
نـام داغر و رزان داخل احضانه..
في صباح اليوم التالي
تصحى رزان وتتفاجاه بداغر يبتسم لها وهو يلعب في شعرها..
رزان بتوتر  : انت صاحي من أمته
داغر بابتسامه:  من شويه كده
رزان بخجل:طيب ممكن تعديني عشان اقوم اجهز نفسي.. 
داغر  وهو يهمس امام شفت"يها لسه بدري وهتلاقي مفيش حد صحي دلوقتي وكاد ان يقب"لها ولكنها ابتعدت عنه سريعا..
رزان بعصبيه وصراخ :انت ليـه مبتفهمش انـا بقرف من لـمسـتك لـيـا يـا داغر واكملت بدموع يـا ريت متحاولش تقرب مني تاني..
داغر بغضب  يبقي بتحلمي يا رزان شكلك عشان اتعملت معاكي حلو يبقا فكرتي ان مقدرش اعملك حاجه واكمل بفحيج ا"فعي لا تبقي غلطانه انا اقدر اخدك دلوقتي واكسرك بس مش هعمل كده بس جهزي نفسك لان بليل هنتمم جوازنا.. 
رزان بغضب: مش هيحصل يا داغر مش هجليك تقرب مني لكنه لم يبالي بكل ما تفوهت بيه وتركها ودخل الي الحمام.. 
في وقت لاحق في شركه الشهاوي
كان يجلس داغر بكل برود وامامه يجلس حازم بغضب.. 
حازم بغضب: انت مجنون يا داغر ازاي تعمل كده بعملتك دي رزان هتكر"هك اكتر لانها لسه لحد دلوقتي مش متقبلك كزوج ليها انت لحد دلوقتي بالنسباله الشخص اللي اغتصا"بها ودمر ليها حياتها.. 
داغر ببرود: عشان كده لازم اعمل كده.. 
حازم بحزن: بعملتك دي هتخسرها يا صاحبي.. 
داغر ببرود: لا مش هخسرها لانها معتيش  ليها حد غيري حتي لو فكرت تهرب مني مش هتلاقي مكان تروحوا.. 
حازم بهدوء تمام يا صاحبي اعمل اللي يريحك همشي انا بقا عشان انا اللي هحضر الاجتماع مع العملاء.. 
اوم اليه داغر بهدوء..
في مكان اخر حيث يجتمع الشر
مجهول1:  بغضب  انتي ازاي عملتي كده بعملتك دي دمرتي كل اللي احنا كنا بنخطط ليه 
مجهوله 2:ببرود كان لازم اعمل كده والا داغر كان هيعرف
مجهول1  طيب هنعمل اي دلوقتي كل حاجه خططنا ليها كده باظت 
محهوله 2  اللي لازم يحصل انك تظهر بقا لان ظهورك هيقلب كل الموازين.. 
مجهول 1 بخبث: وهو ده اللي هيحصل.. 
ابتسم الاثنان بشر وفعلو ما حرموا الله.. 
في وقت لاحق.... ✰
كان الجميع يجتمع علي طاوله الطعام  حتي قاطعهم دخول شخص.. 
داغر بغضب: اي اللي جابك هنا يابن****
سلوي ببرود: انا اللي جبته هنا يا داغر.. 
داغر بعصببه: شكل سلوي هانم نسيت ان القصر ده ملكي.. 
سلوي بهدوء: ده اخوك يا داغر.. 
داغر بغضب: لا الحيو'ان ده مش اخويا هو ابنك انتي ولا شكلك نسيتي عملتك.. 
وترك الطعام وخرج بغضب من القصر باكمله.. 
في الليل..✰
دخل داغر بغضب الي الغرفه ووجود رزان تجلس علي الاريكه وتشاهد التلفاز.. 
داغر ببرود: عايزك.. 
التفت اليه فيروز بر"عب ولكنها تكلمت بعصببه انت مجنون اي اللي بتقوله ده.. 
داغر ببرود بقول عايزك واكمل بخبث عايز حقوقي.. 
رزان بغضب وده مش هيحصل لكنها لم تكمل جملتها وتفاجات بداغر يدفن وجهه داخل عن"قها وبدا يوزع قب"لاته فوق عن"قها ظل علي هذا النحو عده لحظات قبل انا يرفع راسه ويلتهم شفت"يها في قب"له قا"سيه فصل قب"لته قائلا ببرود عايزك قال هذا واسرع بحملها متجها بها ناحيه الفراش.. 
بعد مرور فتره....✰
رزان بدموع: يعني انا كنت لسه بنت... 
داغر ببرود..
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : (رواية جبروت قاسي الفصل الثامن)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية جبروت قاسي)
reaction:

تعليقات