القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة القاسي الفصل السابع 7 بقلم صفاء أحمد

 رواية صغيرة القاسي الحلقة السابعة 7 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الجزء السابع 7 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي البارت السابع 7 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الفصل السابع 7 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الفصل السابع 7 بقلم صفاء أحمد

والباب كان مفتوح لازو صقر اتفتح الباب دخل لقا وفاء مغمي عليها 
صقر راح لامو بسرعه.. امي 
نور بدموع.. يلا ياصقر نروح المستشفى 
صقر شال امو واخدوها عل المستشفي.. دكتور امي هضيع 
الدكتور.. اهدا يا صقر بيه واخدو وفاء
صقر قاعد والدموع في عنيه.. يارب خليهلي يارب
نور قربت وطبطبت عليه.. اهدا ياصقر ماما هتبقي كويسه
صقر بعد ايدها.. اوعي ايدك انتي وشك فقر علينا
نور بصدمه.. انا ياصقر انا كدا
صقر ببرود.. اه 
نور.. ماشي طل وقطعهم الدكتور خرج
الدكتور.. هي نسيت تاخد الدوء بتع قلبها بس هي كويسه دلوقتي تقدرو تدخللها
نور.. روح انت ياصقر شوف امك انا هستناك هنا 
صقر مسمعش اي كلام منها وشدها من ايدها ودخلو الاوضه الي فيها وفاء 
وفاء بتعب.. نور حبيتي بردو تغيبو عني كدا ياصقر
صقر.. غضب عني ياامي بس انا من بعد كدا مش هسيبك وهخلي نور معاكي
وفاء.. اي ي نور مفيش نونو في السكه
نور.. لسه ربنا مارتش ياماما وفاء 
صقر بابتسامه سخريه.. قريب ياامي اوي
وفاء.. ربنا يعوض عليكم يابني
نور كانت مديقه من طريقه كلام صقر بس مش مبينا عشان وفاء
وفاء.. اي مقربتش امشي 
صقر بضحك.. انتي وراكي حاجه ياامي 
وفاء.. لا يابني والله مابحب قاعدت المستشفيات
تلفون نور رن 
صقر بحده.. مين بيرن
نور بهدوء.. دا رقم غريب 
صقر بغيرة.. هاتي ارد 
الوو
الو ياصقر انا مرات عمك ممدوح
صقر.. اه اه ازيك يامرات عمي
سعاد مرات العم.. الحمدالله يابني كنت بقولك استنان عند المحاطه احنا نزلين من البلد
صقر بخبث عشان يخلي نور تغير.. يامرحبه يامرات العم هتنور البلد وجات معاكم ورد
سعاد .. اه اه جات تمام ابقي استنان
صقر.. حاضر ياامرات عمي وقفلو
نور بغيرة.. مين ورد دي ياصقر
صقر بابتسامه.. بنت عمي
نور بصوت عالي وغيرة.. وحيات امك وبتسال عليها ليه
صقر بصوت منخفض بس يخوف.. صوتك يانور واعملي حسابك ليكي عقاب بسبب الي عملتي دا
نور بتوتر.. انت بتسال عليها لي رد
صقر مدهاش اهميه.. ماشي ياامي انا همشي هجبهم عل هنا وبعد كدا هروحكم كلكم 
نور دبدبت عل الارض ودخلت اوضه تاني في المستشفى        تظبط نفسها
صقر راح ورها ونور هتقفل الباب لقيت حد حط رجلو في الباب
نور لقيت صقر.. اي ياصقر في حاجه روح هات بيت عمك من المطار يلاا وبتلز فيه بس مش بيتحرك بسبب جسمه العريض
صقر بحده.. انتي يابت اخر مرة اسمعلك صوت انتي فاهمه
نور بسخريه.. بقيت بت ياصقر ماشي مش هتسمعلي صوت
صقر قرب منها.. ودخلي شعرك ده وبيدخل شعرها
نور بضيقه.. اوع ياصقر انا هظبط نفسي وهخرج لماما
صقر قرب منها
نور.. خلاص ياصقر روح بقي
صقر بصلها بصه مش مفهومه ومشي
نور ظبطت لبسها وحطت حته روج كانت جيبه في شنطتها وخرجت لوفاء
نور بابتسامه.. مين الي قربت تخرج من المستشفي
وفاء بضحك.. انا يانن عين امك
نور ابتسامه  وفجاه دموعها نزلت.. اتغير ياامي اتغير اوي كمان
وفاء اصمل يابتي عليكي مالك بس
نور بدموع.. تعبت ياامي هو ليه كدا 
وفاء حضنتها وعيطو
وفاء.. انتي لازم تبقي اقوه من كدا يانور
نور بدموع.. مش هقدر حبي بيضعف قدامه
وفاء.. بصي انتي هتعملي****والباقي عليكي انتي بقي
نور مسحت دموعها.. انا هاعمل كدا
تفتكرو نور هتعمل اي
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : (رواية صغيرة القاسي الفصل الثامن)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية صغيرة القاسي)
reaction:

تعليقات