القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حوريتي الفصل الرابع 4 بقلم يارا سمير

 رواية حوريتي الحلقة الرابعة 4 بقلم يارا سمير

رواية حوريتي الجزء الرابع 4 بقلم يارا سمير

رواية حوريتي البارت الرابع 4 بقلم يارا سمير

رواية حوريتي الفصل الرابع 4 بقلم يارا سمير

رواية حوريتي الفصل الرابع 4 بقلم يارا سمير


ولاء بخبث : ايواا حور تبقي بنتهااا وسليم يبق ابني وخليت الممرضة تبدلهم يوم ولادتنااا 
....... : انتي بتهزري صح لى عملتي لى 
ولاء بشر : علي جوزي كان ع علاقة ب ام سليم وكانوا ببحبوا بعض كانوا كل الناس  بيتكلموا ب حبوا ليهااا ومكنش شايفني خالص طول الوقت فايزة فايزة وكان كل شوية يقولهاا نفسي فى ولد يورثني 
........ : ايوا انتي عاوزة تقوليلي انك عملتي كدا عشان يكرها ويحبك! دا كدا كرهك انتي لو كنتي قولتيلو انك حامل فى ولد كان هيتعلق بيكي انتي كدا ربتطيه بيهاا اكتر بس انا برضو م فاهم ازاى ابنك وابن علي ؟ وازاي انتو دلوقتي ع علاقة ببعض؟ انا م فاهم حاجة
ولاء : انا هفهمك كل حاجة 
........ : ياريت 
ولاء : علي من وهو فى الاعدادي وهو بيحب فايزة وانا كنت مع فايزة فى المدرسة وكنت علطول بشوفه وهو بيجيبها ويوديهاا والمدرسة كلهاا كانت بتتكلم بحبهم غيرت منهاا لى ميحبنيش انا وحبهاا هي ! حبيت بقاا اظهر قدامه واخليه يشوفني ويحبني صاحبت فايزة عشان اتعرف عليه وفعلا بقينا انا وهي صحاب اوي وكانت بتحكيلي كل حاجة ما بينهم وفى مرة وانا معاهاا جه قعد معانا بس برضو مكنش فيه غير فايزة واتعرف عليا واعتبرني اخته ادايقت اكتر وفى مرة واحنا قاعدين قالها انو هيتقدملهاا وانوو نفسه يجيب ولد اتقهرت والشر دخل جوايا جالي انهيار عصبي انا كنت خلاص اتعلقت بيه 7 سنين كنت شيفاه معاهااا من غير خناق ساعتهاا بقاا كرهته وفكرت انو يبقي ليا دي شلتهاا من دماغي وقررت اقهره زي ما قهرني هو اهاا مكنش قاصد بس قهرني جيت بقا فى مرة كلمته فى التليفون وقولتله تعالي بسرعة فايزة عندي ومش عارفة مالها جه بسرعة بس طبعاا مكنش فيه فايزة سألني هي فين قولتله طلعت وجاية تاني انا م عارفة هي مالهاا سألني بخضة كان مالها يعني قولتله اهدي بس الاول وخد اشرب العصير دا خده شربه انا كنت حطة فى العصير خمراا وبعديها حصل ما بينا..... وبعديها اكتشفت اني حامل وقولتله كان مبسوط تخيل! اهتم بياا جدااا ساعتها عرفت انو هو م بيحب فايزة وكل دا عشان لما يتجوز بجيب ولد ولما عرف اني حامل فى ولد بقااا مبسوط وعملي كل حاجة انا عاوزاهاا بعديها اتجوزناا عشان اللي فى بطني فايزة جالهاا انهيار ودخلت المستشفي وهو مهتمش منكرش اني زعلت عليهاا قررت انتقم لياا انا وهي هي بعديهاا اتجوزت محمود وحملت وعرفت انهاا حامل فى بنت علي حمد ربنااا انو متجوزهاش وهي قررت تنساه وخليت الممرضة تديلها دوا بينزل الجنين بدري ولحسن الحظ ولدت معايا بدلت العيل وخدت انا بنتها وهي خدت ابني واتفقت مع الدكتور انو يقول انه اتلغبط فى نوع الجنين علي بقا يضربني كل يوم ويتعامل حور اسوا معاملة ولما حور كان عندهاا سنتين قررت اهرب وطلعت سمعة اني مت من ضربه لياا ودلوقتي انا عملاله عمل ان يبقي تحت صباعي وسليم يبق ابني وكل يوم براقبه من بعيد بس م ندمانة اني سيبته لاني م ام كويسة 
....... : ياااه دا انتي طلعتي م سهلة 
...........................................................................
عند حور وسليم ....
حور بتوتر : انا هعيش هنااا 
سليم ببرود : اهااا يلا ادخلي 
حور : فترة وهمشي و...
سليم : ادخلي ي حور 
حور : حاضر 
حور دخلت لاقت واحدة لابسة قميص نوم و...
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : (رواية حوريتي الفصل الخامس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية حوريتي)
reaction:

تعليقات