القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مشكلتي إني سمينة الفصل الرابع 4 بقلم دينا

 رواية مشكلتي إني سمينة الحلقة الرابعة 4 بقلم دينا

رواية مشكلتي إني سمينة الجزء الرابع 4 بقلم دينا

رواية مشكلتي إني سمينة البارت الرابع 4 بقلم دينا

رواية مشكلتي إني سمينة الفصل الرابع 4 بقلم دينا

رواية مشكلتي إني سمينة الفصل الرابع 4 بقلم دينا



ولكنني كُنت انتظر أن تُعانقني كلماتك ، لا أن تكسِرني.💙
واول لما خرج حازم خرجت من نسمه دمعهالي كانت حابسها من اول ما دخل حازم
اه نسمه كانت صحيه لما حازم دخلها بس كانت عايزة تعرف هو شيفها ازي وعرفت ويرتها معرفت فكلمه كسرها قليله عليها فشعرها اصعب فاصعب احساس احساسك لما تحب حد وتكتشف انه مش بيحبك احساس مولم اوي
قعدت تعيط علي حبها وعلى غبها فهي غبيه لانها سلمت قلبها الحد ميستهلوش ازدد بكهاء لغيت لما قررت انها..... تبعد وتمشي مش هتقدر تقعد في مكان هو في
نسمه: انا فعلا لزم أعمل كدا.... انا لزم امشي
مسحت دموعها وقمت عشان تخرج فتحت باب الغرفه وبصت علي حازم لقته بيتكلم مع احد الاطباء
استغلت نسمه انشغله وجريت خرج الغرفه بل خرج المشفي بلكمل خرجت من المشفي مش عارفه هتروح فين فضلت ماشي في الشارع مش عارفه تروح فين ولا تعمل ايه كل لي بتعمله انهابتتزكر كلام حازم لهاو تبكي فضلت ماشي وهي سرحانه بكلام حازم ولن تسمع صوت الشحنه لتي تسير بسرعه اخدت بلها لما شافت نور كشاف الشحنه ومعرفش تعمل حاجه غير انها تغمض عنيها تصرخ فتحت عنها بعد دقيقه لقت نفسها وقعه علي الارض بين احضنه فهو انقذها ف كانت الشحنه سوف تقتلها لولا وجوده في اخر لحظه وبعدها عنها
الشاب انتي كويسه حصلك حاجه
نسمه ا اه ال الحمد ال الله ح حصل خير
وسبته ومشيت تحت زهوله من تصرفها فواحداه غيرها كانت تشكرو انه أنقذ حياتها بس دي سبته ومشيت
فضلت تمشي ومش عارفه تروح فين فهي مش عاوزه تروح بيت عمها عشان متشفوش ومينفعش تروح لي ريهام عشان هيعرف طب تروح فين
مشيت مش عارفه القدر مخبلها ايه
نسمه نسمه
نسمه بنتباها مايا
مايا نسمه انتي كويسه وازي خرجتي من المشفي الوحدك وفين حازم
ما ان سمعت نسمه اسم حازم وان بدات دموعها بلهبوط
مايا نسمه انتي كويسه طب تعالي اوصلك واخدتها العربيه بتعاتها
مايا اوصلك علي البيت
نسمه لأ خديني علي اي اوتيل
مايا ليه بس
نسمه من غير ليه لو سمحتي خدني علي اي اوتيل
مايا طيب ماشي بس ممكن تجي تباتي عندي انهارده وبكره ابقي اعملي لي انتي عايزة
هزت نسمه رسها بمعني موفقتها
بعد حولي نص ساعه وصل كل من مايا ونسمه علي بيت مايا
مايا دي اوضتك دقدري تستريحي دلوقتي وعتبري البت بيتك
نسمه شكرا اوي يا مايا علي كل دا وبكره الصبح همشي
مايا انتي هبله يابت انتي انا مش هسيبك تمشي من هنا انا مصدقت حد يقعد معايا بعد ما موت نرمين اختي قلت كلامتها الاخيره ببكاء
نسمه الله يرحمها هي اكيد في مكان احسن ونسمه مش عارفه تعمل حاجه غير انها طبطبت عليها
مايا حضنتها تعرفي انها كانت شبهك
نسمه بتريقه تخينه زي
مايا وهي بتخرج من حضنها لأ بس قلبها ابيض زيك
متعرفش تكرها زيك متعرفش غير انها تحب كل الناس زيك انتي جميله اوى يا نسمه
نسمه قصدك هي كانت جميله
مايا علفكره انا قولت صح انتي جميله
نسمه اه وضح بشكلي دا قلت كلامتها بدموع
مايا نسمه ان
نسمه بمقطعه لو سمحتي يا مايا انا تعبانه ممكن استريح
مايا اتفضلي بس كلمنا لسه مخلص
دخلت نسمه الاوضه وفضلت تعيط لغيت لما نامت
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
نرجع بزمن حولي 3ساعات كدا
ونفتكر احنا وقفنا فين مع ريهام ومراد اقلوكو انا
لما وصلت ريهام البيت وطلعت ريهام ومراد يشوفه مامت ريهام
فتحت ريهام الباب تصدم بمن يقول لها
- وحشتيني يا ريمو
ريهام انت ايه لي جبك هنا اطلع برا
_مش عيب تقولي كدا لي...... لي بابا ياريمو
كدا كدا متعلمهش بنتك الربيه يا ايل الهام وازي تتكلم مع ابوها
الهام بعيط سبنا في حالنا بقا حرام عليك مش كفك لي انت اختو
عصام بيضرب الهام بقلم حال مين يا ام حال دا حالي ومالي واخد في برحتي انتي فاهمه
ريهام وهي بتبعدو عن امها ملكش دعوه بأمي انت فاهم وتفضل اطلع بره وملكش حاجه عندنا
عصام انتي بتزقيني يا بنت 🐕 انتي طب والله لمربيكي وكان هيضربها لكن ايد منعته
مراد هو محدش قلك لي بيمد ايدو علي مرا بيبقا زيهم
عصام ودا مين بقا انشاء الله عش*يق منك ليها
مراد وهو يمسكو من قميصه تصدق انك مش محترام ولو لا انك قد ابويا لكانت عرفتك مقامك اطلع بره يلا بره وشدو وطلعه بره البيت
عصام بزعيق انت بتتردني انا طب والله العرفك منك ليهم من هو عصام المحمدي
اتجمع كل من في العماره بسبب صوت عصام العالي
احد سكان العماره ويدعا حمزه في ايه يا الهام ايه الصوت دا انتي كويسه وريهام كويسه
عصام ومين دا كمان احد العضاء
حمزه وهو يلكمه احد الكمات علي وجهه انت انسان مهزق وعدم النخوه ولارجوله
الهام ببكاء امش بقا حرام عليك فضحتنا
عصام وهو بيجري من حمزه ماشي يا الهام بس والله العرفك من هو عصام المحمدي
حمزه رجل زبالة
الهام شكرا يا حمزه انت ومراد علي كل لي عملته
حمزه ولا يهمك اهم حاجه انك كويسه انتي وريهام هي فين صح
لهام وهو تنتبها علي بنتها وعدم وجودها معهم ودخلت تشفها فين
ريهام كانت في مكان تاني فهي كانت تتخبي في احد أركان المنزل تحضن ارجلها وتغرز رأسها بين احضنها وتبكي بصوت مكتوم في كانت تتكور مثل الجنين
الهام وهو تحتضن ابنتها ريهام ريهام حبيبتي ريهام
وقعت ريهام علي الارض
الهام بصريخ ريهههههام............
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : (رواية مشكلتي إني سمينة الفصل الخامس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية مشكلتي إني سمينة)
reaction:

تعليقات