القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي العنيدة الفصل الثالث 3 بقلم نوران وليد

 رواية طفلتي العنيدة الحلقة الثالثة 3 بقلم نوران وليد

رواية طفلتي العنيدة الجزء الثالث 3 بقلم نوران وليد

رواية طفلتي العنيدة البارت الثالث 3 بقلم نوران وليد

رواية طفلتي العنيدة الفصل الثالث 3 بقلم نوران وليد

رواية طفلتي العنيدة الفصل الثالث 3 بقلم نوران وليد

سليم بغضب : اااااايه ده فهميني 
- زينة بخوف : ده ... ده ...
- سلين بغضب هو بيجيب ذراعها : مين ده البيقولك وحشتيني يا ست هانم ازاي يقولك كده 
- زينة بخوف: و الله يا سليم اول مرة يقولي كده ما اعرفش ازاي يقول كده اصلا 
- سليم بغضب : انا هعرفه حدوده و هندمه 
- زينة بخوف امسكت ذراع سليم: سليم استني بالله عليك ما تعملش حاحة 
- هنا تلقت زينة صفع*ة قوية من سليم : ايه خايفة علي حبيب القلب 
- زينة بدموع : انت ايه يا اخي ما بتحسش خايفة علي مين ... علي حسام ابن خالتي وبس لكن انت خايفة عليك علشان بحبك ... بس انت ما بتحسش انا همشي من هنا و اريحك مني خالص بقلم نوران وليد 
- سليم : استني يا زينة ما تمشيش انا ...
قاطع حديثهم دخول جدهم 
- الجد : زينة حبيبت قلب جدو 
- زينة بدموع: ازيك يا جدي وحشتني اوي 
- الجد : و انتي يا بنت الغالي ايه الانا سمعته ده صحيح روحتي المستشفى 
- زينة و هي تنظر الي سليم: اه يا جدي شوية تعب بسيط كده و راح لحاله 
- الجد بغضب : و انت كنت فين يا سليم 
- سليم بتوتر: انا 
- زينة بتسرع : سليم هو اللحقني و وداني المستشفى يا جدي 
- الجد : جدع يا سليم صحيح قد المسؤولية... المهم اجهزوا النهاردة بليل 
- سليم : ليه 
- الجد في حفلة صغيرة كده عملها علشان خطوبتكم و عازم فيها كل الشركاء بتوعنا من برا مصر و مصر و البلد كلها 
- زينة بتوتر : بس يا جدي يعني انا و سليم خلاص ....
- سليم بتسرع : تمام يا جدي اعتبرنا جاهزين 
- الجد بفرحة : تمام اسيبكم انا و انتي يا زينة في واحده هتيجي و معاها فستان هيعجبك اوي 
- زينة بابتسامة باهته : شكرا يا جدي 
خرج الجد 
- زينة : ايه البيحصل ده 
- سليم : ايه 
- زينة : انا كنت هقول لجدي ينهي كل حاجة 
- سليم : ما فيش حاحة هتتلغي يا زينة و جهزي نفسك سلام 
زينة بغضب شايف نفسه اوي 
لبست فستان اسود يصل الي بعد الركبة و سابت شعرها اليصل الي منتصف فخذها بلونه البني و عيونها الزرقاء وضعت بعض المساحيق البسيطة التي برزت جمالها 
و ارتدت كعب احمر مع حلق و روج نفس اللون و كانت غايه في الجمال ما إن رائها سليم حتي صدم بجمالها 
- سليم بغضب : ايه الانتي لبساه ده 
- زينة : ايه ماله حلو صح 
- سليم بغضب : زفت مش حلو ... قدامك عشر دقايق تطلعي تغيري الزفت ده و تنزلي مش شايفة الحفلة مليانة رجاله ازاي ... و بعدين احنا في الصعيد مش في مصر 
- زينة بتزمر : لما ابقي مراتك ابقي احكم عليا و بعدين جدي المشتري الفستان 
- سليم : و جدك القالك تحطي القرف ده في وشك أمسحي الروج ده احسن ليكي 
- زينة باستفزاز: لا مش مسحاه 
اخرج سليم منديل و بدون مقدمات امسك وجهها و مسحه دون ان يراه احد 
- زينة بغضب : ايه الانت عملته ده بوظت الروج  بقلم نوران وليد 
- سليم : ما اسمعش صوتك مفهوم و بعدين اتفضلي قدامي 
بعد ربع ساعة كان جميع الحضور وصلوا و زينة مختفية و فجأة اشتغلت اغنية 
ماليش بعدك بتاعت تامر حسني 
و زينة كانت بترقص عليها بسكر و بتشد في سليم ... و سليم مستغرب و مصدوم و كل الحضور 
- مين زعلك و جرح قلبك بتخلصه فيا ... ده العملته كتير فيا ارحم بقي شوية 🥲😂💔💔
سليم بغضب و هو يجذبها : اسكتي بقي كفايا 
- زينة و هي تحاوط ذراعه : مين جرحك يا سليم علشان تعمل فيا كده 
و الذي لا تعرفه زينة ان الحفله كانت مليئة بالصحفين و كانت حلا تستشيط غيظا علي سليم الذي بين احضان زينة 
- احد الحضور : ..هو ايه البيحصل يا مختار بيه 
- الجد مختار : ......
زينة بدلع : سليم انت ليه مش بتحبني 
- حلا بصوت مرتفع علشان بيحبني انا يا زينة .....
(ايه الصدمة الجديدة دي 💔💔) يا تري ايه الهيحصل ...
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : (رواية طفلتي العنيدة الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية طفلتي العنيدة)
reaction:

تعليقات