القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثالث 3 بقلم مروة علي

 رواية مغتصبي اللعين الحلقة الثالثة 3 بقلم مروة علي

رواية مغتصبي اللعين الجزء الثالث 3 بقلم مروة علي

رواية مغتصبي اللعين البارت الثالث 3 بقلم مروة علي

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثالث 3 بقلم مروة علي

رواية مغتصبي اللعين الفصل الثالث 3 بقلم مروة علي

-انا قررت أرفع قضية.. 
-وانا معاكي يابنتي... وربنا يرجعلك حقك قريب إن شاء الله.. 
-انا عايزة أخرج من هنا.. بس الأول هروح المركز 
-حاضر يادموع.. قدامي لسه ساعتين ف الشيفت اخلصهم وهكتبلك إذن خروج واجي معاكي اوصلك... 
-مش عارفة أشكرك ازاي يادكتور بجد.. 
-لا شكر ع واجب يابنتي 
*بعد ساعتين *
-متأكدة يابنتي 
-بنظرة انتقام وتحدي...ايوه..
*في بيت محمد*
-مش ناوي ترجع بقي يامنيل بقالك شهر غايب عن البيت...
-م وقته ياما..عندي لسه شغل اما اخلصه هاجي..
-ماشي..اما نشوف أخرتها..
-بقولك ياما هي دموع رجعت بيتها ولا لسه ف المستشفي..
-لسه ف المستشفي بس بيقولوا هتخرج انهارده..بتسأل ليه خير يارب..
-هاا،ولا حاجة بتطمن عليها بس... ماهي ف الٱخر بنت منطقتي..
-ماشي هحاول اصدقك، بس متنساش إن امك يعني عجناك وخبزاك...
-قصدك ايه ياما،هكون عملتلها ايه يعني...
-ولا،اوعي تكون انت اللي عملت العمله المهببة دي 
-لااااا،طبعا ياما انت بتقولي ايه..
-ماشي،يلا سلام عشان م فاضية..
-سلام
*في المركز*
-السلام عليكم 
-وعليكم السلام....خير
-كنت عايزة اعمل محضر..
-ماشي...بس ايه السببب 
-اغت*صاب 
-اللهم احفظنا....بقولك ايه- ماتوفري وقتك والفلوس والمحاكم وسيبيك م المحضر واتجوزيه واهو يسترك م الفضيحة وخلاص....
-بغضب..انت بتقول ايه حضرتك،انا مستحيل اسيب حقي ولو فيها موتي،واظن الشرطة ف خدمة الشعب..
-انت حرة...بس ياريت مترجعيش تندمي..
-لا متخافش..انا عارفة مصلحتي كويس..
-اسم المتهم ايه وبقالك قد ايه...
-محمد السيد عبد الحميد،بقالي شهر 
-ماشي،بس لازم كشف طبي وأدلة،كده المحضر خلص...
-تمام..شكرا 
*ف بيت دموع *
-كدا يابنتي...احنا عملنا المحضر،بس انا خايف عليكي من اهله لما يعرفوا إنك عاملة محضر لابنهم،وخصوصا إنكم ساكنين ف نفس المنطقة...
-متخافش يا دكتور...وبعدين انا مستحيل اتنازل عن حقي، و من بكرا هنزل ادور علي شغل علشان مصاريف القضية، وعلشان امتحاناتي قربت...
-بصي يادموع انا اعتبرتك زي بنتي،انا عايش مع مراتي لوحدنا بعد جواز عيالنا..تعالي عيشي معانا ومصاريفك كلها عليا يابنتي....
-شكرا لحضرتك بس انا هبقي مرتاحة ف بيتي اكتر...ولازم اتعب عشان اجيب حقي وحق بابا الله يرحمه...
-ماشي يابنتي،وانا معاكي ف اي حاجة..
*بعد يومين *
-ازيك يامدام،انا كنت جاية عشان اكمل شغل..
-أهلا،بس بصراحة ياحبيبتي انا بخاف ع سمعة محلي وأنت ماشاء الله سمعتك مسمعة...
-بس انا يامدام مالي انا اتعرضت للإغتص*اب م عيل صايع يعني مليش ذنب...
-وانا ياحبيبتي مليش دعوة،انا ليا سمعة محلي وعن اذنك عشان م فاضية 
-بقهر ماشي يامدام 
*ف بيت محمد *
-اخيرا،شرفت يابيه فكرتك هاجرت...
-ف ايه ياما كل دا عشان غبت شهر...
-ماشي يابن بطني، بس م مرتحالك،وروح شوف مين بيخبط..
-اوووف،ماشي 
-دا، بيت محمد السيد
-ايوه مين
-متقدم فيك محضر باسم دموع احمد بإنك اغتص*بتها،اتفضل امضيلي هنا ..
-بغضب مقدمة فيا محضر يابنت ال***،ورحمة ابويا لاعرفك مقامك 
-ماتخلص يا أستاذ عندي شغل مش فاضي 
-ماشي ثم قام بغلق الباب 
-مين يامحمد 
-واحد جايبلي محضر 
-محضر ليه؟
-بنت ال*****مقدمة فيا محضر بإني اغتص*بتها 
-يالهوي،يا فضحيتك بين الخلق ي إحسان،فضحتنا منك لله،اودي وشي م الناس فين...
-اهدي ياما،انا هخليها تتنازل...
*ف بيت دموع *
-حاضر...حاضر ياللي ع الباب كل دا خبط جايه اهو 
-بغضب وصوت عالي..بصي يابت انت ورحمة أبويا لو ماتنازلتي عن المحضر لاكون دافنك مكانك وبكام صورة حلوين هقول إنك عملتي كدا بمزاجك..
-ابعد عني ياحيوان..ورحمة ابويا اللي مات بقهرته عليا ماهسيبك إلا وانت متعفن ف السجن...
-ماشي ياحلوة..ابقي وريني هتعملي كدا ازاي..
-هنشوف..ويلا غور م هنا بدل ماصوت وألم عليك الناس 
-ماشي يادموع انا هوريكي....
-بعياط يارب،اقف جمبي مليش غيرك
-الو.. مين معايا
-انا ممرضة م مستشفي ***، انهارده ميعاد الفحص الأسبوعي..عشان نتأكد ان استئصال الرحم معملش عندك مشاكل...
-انت بتقولي ايه...أكيد غلطانة ف الرقم..
-م حضرتك دموع احمد 
-ايوه 
-طيب ماحضرتك عملتي استئصال رحم م شهر 
-بصدمة وعياط....ايه..استئصال.. رحم..
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : (رواية مغتصبي اللعين الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية مغتصبي اللعين)
reaction:

تعليقات