القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم قاسي الفصل الثالث 3 بقلم ملك يسري

   رواية جحيم قاسي الحلقة الثالثة 3 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الجزء الثالث 3 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي البارت الثالث 3 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل الثالث 3 بقلم ملك يسري

رواية جحيم قاسي الفصل الثالث 3 بقلم ملك يسري

قررت ملاك أن هي تسترجع كرامتها الي زين اهانها قصاد الكل وقامت ضربت زين قلم علي وشه وهي بتعيط الكل كان مصدوم من الي ملاك عملته وبصلها بغضب وقال ليها اعتبري نفسك شايله الماده بتاعتي خرجت ملاك من الجامعه وهي منهاره وبتعيط وروحت علي بيتها ابوها ازيك ياملاك يابنتي عامله ملاك وهي بتحاول أن دموعها ماتنزلش قدام باباها الحمد لله يابابا كويس مالك ياملاك في حاجه ملاك لا يابابا بس تعبانه شويه علشان من الصبح بره ابوها بحنيه طيب ياحبيبتي خشي استريحي ملاك حاضر يابابا وقبلت يداه ودخلت ملاك وانفجرت من العياط علي الي حصلها وكرامتها الي اتهانت من زين قصاد الكل غير أن هو مش هيسبها في حالها . في الجهه الأخري عند زين وصل زين الشركه بتاعت وكان غاضب بطريقه مش طبيعيه وماكنش شايف قدامها وقال لسكرتيره بتاعته مش عايز حد يخش عليا والغي كل المواعيد ودخل زين المكتب هو متعصب وقال بقي حتت بت زي دي تمد أيدها عليا وربنا لانتقم منها اشد انتقام واتصل بسيف صديق عمره وقاله عايزك النهارده تجبلي كل المعلومات عن ملاك ابراهيم سيف بمرح ليه يااخويا عايز من البت ايه زين بغضب سيف اسمع الكلام ونفذ الي اقولك عليه مفهوم سيف بخوف مزيف خلاص ياعم حاضر انت خطبه عصبيتك عليا .نتعرف بقي بسيف (سيف صاحب زين من ايام الطفوله عيونه خضرا وبشرته بيضاء وعنده عضلات ضخمه شعره اسود ناعم عنده ٢٥سنه اعزب وهو شريكه في الشركه بتاعته زين بيحبه اوي وبيعتبرو اخوه لان زين وحيد وماعندوش اخوات غير أن مامته وباباه ماتو في حادثه هو عنده ١٩سنه من ساعتها زين بقي عصبي جدا ومتكبر لأن زين كان متعلق بمامته اوي وكان بيحبها جدا وكان بيحب والده جدا فلما مامته وباباه ماتو دخل في حاله اكتئاب جامده وكان مدمر حرفيا .نرجع بقي عند بطلتنا ملاك وهي في أوضتها كانت بتصلي ولما خلصت صلاه سمعت صوت خبطه جامده خرجت بسرعه تشوف في اي لقت ابوها واقع علي الارض مغني عليه ملاك بابا مالك بابا رد عليه وقعدت تعيط كتير وتصون ومش عارفه تعمل اي لغايت أما الجيران سمعوها واتصلوا بالاسعاف جت. خدت ابوها ملاك في المستشفى قاعده بتعيط وقلقانه علي والدها الدكتور خرج ملاك جريت عليه بسرعه خير يادكتور طمني بابا كويس صح الدكتور وعلامات الحزن علي وشه للاسف ياانسه باباكي تعبانه جدا ومحتاج عمليه في القلب في اسرع وقت والا ممكن يموت وملاك وهي بتبكي طب يادكتور تمن العمليه كام الدكتور قال لها حوالي ميه الف ملاك وهي بتبكي طب مافيش حل تاني يادكتور لأن هي معهاش الفلوس دي كلها الدكتور بحزن للاسف لا مشي الدكتور وملاك واقفه مصدومه وبتعيط ومش عارفه هاتعمل ايه لان ملاك اعمامها كلهم في الصعيد ومبسالوش عليها خالص لان كان في مشاكل بينهم وبين والدها .عند زين سيف اتصل بيه سيف بهزار الو يابرنس زين بحده اخلص ياسيف عملت اي سيف قاله جبتلكم كل المعلومات ملاك ابراهيم حسن عندها عشرين سنه يتيمه الام مامتها اتوفت وهي عندها سبع سنين وحيده ماعندهاش اخوات ماعندهاش غير ابوها وأبوها للاسف في المستشفى تعبان جدآ وعايزه عمليه. بميه الف وهي معهاش كل المبلغ ده زين بابتسامه صفراء تمام اوي ماشي ياسيف سيف بمرح في حاجه اسمها شكرا علي فكره زين اقفل علشان مااجيلكش زين بخوف مصتنع لا. وعلي ايه انا تحت امرك. في اي وقت زين قفل التليفون مع سيف وقال بشماته وقعتي تحت ايدي ياملاك هنتقم منك علي القلم الي انتي ادتهولي قدام الجامعه استوب 
ياتري زين هيعمل ايه مع ملاك وهينتقم منها ازي ده الي هانعرفو في البارت الجايه
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : (رواية جحيم قاسي الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية جحيم قاسي)
reaction:

تعليقات