القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جبروت قاسي الفصل الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

 رواية جبروت قاسي الحلقة الثالثة 3 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي الجزء الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي البارت الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي الفصل الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

رواية جبروت قاسي الفصل الثالث 3 بقلم حورية مصطفى

كانت رزان تقف في شقه جميله و لكنها تفاجات بفتاه جميله تخرج من الغرفه.. 
رزان بصدمه: انتي مين.. 
داغر ببرود: مراتي.. 
هي بسخريه: اهلا بخاطفه الر"جاله.. 
داغر بعصبيه: فـااااتـن..
فـااتن ببرود: بس تعـرف يـا بيبي مكنتش اتوقع ان زوقـك بقـا بيئـه كـده خالص.. 
داغر بعصبيه: فـاتن وزني كلامك لان اللي بتكلميها دي مـراتي زيـك.. 
فاتن باستهزاء: لا يـا داغر في دي انت غلطان دي مستحيل تبقـا زيي دي واحده من الشارع مش عارفين اصلها امـا انـا فـاتن الدسوقي بنت امجد بيه الدسوقي واشارت الي روز بقر'ف دي عمرها مـا هتكون زيي انت فاهم .. 
داغر ببرود: انتي بتهددينـي.. 
فاتن بمياعه: لا طبعا يا بيبي واكملت وهي تتعلق برقبته انت عارف انا بحبك قد اي عشان كده قبلت انك تجوز واحده زي دي مع ان مستويا ميسمحش لكده وبعدين انت عارف ان اصحابي في النادي هيتريقوا عليا لو عرفوا بالموضوع ونظرت الي رزان بحقد واكملت عشان كده البت دي هتفضل هنا شهر او اتنين كانها خدامه وبعدين تطلقها.. 
رزان بعصبيه: تقصدي مين بكلمك ده اولا انا مش خدامه عند حد وزي زيك هنا واكملت وهي تنظر الي داغر ولا علي الطلاق يـا حلوه انا عايزه اطلق من دلوقتي.. 
ثم امسكت يـد اختـها وذهبت الي احدي الغرف الموجوده.. 
داغر بعصبيـه لـ فـاتن: يـاريت تلمي هدومك وترجعي علي القصر يــا فـاتن.. 
فـاتن ببرود: لا يـا حبيبي انـا هقعد هنـا وهنرجع علي القصر سوا.. 
القي عليها داغر نظره اخرستها وذهب الي الغرفه التي دلفت اليـها روز..
✰ــــــــــــــــــــــــــــــ✰
عند روز..💜"
كانت تـاخد شاور لتـريح جسدهـا من تعب اليـوم.. 
بعد فتره خرجت وهي تـرتدي ثيابها و تفاجات بـ داغر في الغرفـه  وهو  نايم بجانب جنه.. 
رزان بعصبيه وصراخ: انت بتعمل ايـه هنـا يـا حيـو"ان يـاريـت تتفضل بره.. 
داغر بهدوء: انتي نسيتي ان النهـارده د"خلتنا ولا ايـه يـا روزي.. 
رزان بسخريه: و البيـه جـاي عشان يـاخد حقو"قه الشرعيـه مش كده.. 
داغر ببرود: لا يـا روزي انـا جاي عشان انـااام في حضنك.. 
رزان بعصبيه: انــا بكر"هك يـا داغر و مكر"هتيش في حياتي قدك.. 
داغر بإبتسامة: بس انـا بحبك يـا روزي ومتاكد انك كمـان هتحبيني وشدها الي احضانه.. 
رزان بغضب وهي تحاول الفرار من داخل احضانه.. 
داغر بعصبيه: اتهدي ونامي والا انـا هعمل حاجه هموت و اعملـها.. 
سكنت رزان عن الحركه فور سماعها كلامه. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
في صبـاح يـوم جديد..♥"
في مكـان يسوده الحقد والظلم.. 
مجهول 1 بغضب: ازاي يعنى ملقتيش الاوراق دي.. 
مجهوله 2 بميـاعه: مش ذنبي يـا بيبي انـا حاولت كتير القي الاوراق بس مقدرتش انت عارف داغر اكتـر مني واكملت بهمس وهي تقترب منه سيبك من داغر دلوقتي و خلينا هنـا.. 
مجهول 1 ابتسم بخبث وهو يشدها الي احضانه واكمل بإبتسامة معاكي حق يـا روحي خلينـا هنـا وذهب بها الي غرفته و فعلوا مـا حر"مه الله.. 
✰ــــــــــــــــــــــــ✰
صحت روز وجدت نفسها داخل احضان داغر.. 
داغر بإبتسامة حب: حتي وانتي في حضني وحشاني يـا روز.. 
رزان بسخريه: لو سمحت ابعد ايدك عني عشان اقدر اقوم اجهز الفطار.. 
داغر بهيمان: مش قـادر ابعد عنك يـا روزي مش عارف انتي عملتي فيـا ايـه من اول مـا عيني وقعت عليكي.. 
رزان بعصبيه: ابعد بقا يـا اخي خلي عندك د'م انـا قر'فانه من نفسي بسبك ومش طايقه لمستك ليـا.. 
داغر بعصبيه و هو يمسك"ها من شعر"ها انتي زودتيها اوووي يــا روز وانا ساكت لـ اها'نتك ليـا عشان بحبك بس من هنا ورايح هتشوفي وش مش هيعجبك ثم القاها بعيدا عنـه.. 
✰ــــــــــــــــــــــــ✰
"في مكان يعبر عن مدي حقد اصحابه💚.." 
كانت تجلس عا"ريه داخل احضانه ولم يسترها غير ملا"يه السرير.. 
مجهول بهدوء: انـا عايش بس عشان انتقم من داغر.. 
مجهوله بإبتسامة: وانـا معاك يـا حبيبي وعارفه هنتقم منه ازاي.. 
مجهول بسخريه: ازاي و انتي شويه اوراق معرفتيش تجبيها.. 
مجهوله بحقد: رزان.. هنتقم منه في رزان.. 
مجهول بتساؤل: ازاي... 
مجهوله بخبث: هنتخلص من اختها الصغيره و دي  انـا اللي هعملها.. 
مجهول بهدوء: واختها ايـه دخلها في موضوع الانتقام.. 
مجهوله بضحك: ما داغر هيكون السبب في موتها.. 
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : (رواية جبروت قاسي الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية جبروت قاسي)
reaction:

تعليقات