القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت شبح الفصل الثاني 2 بقلم ملك نزيه

  رواية أحببت شبح الحلقة الثانية 2 بقلم ملك نزيه

رواية أحببت شبح الجزء الثاني 2 بقلم ملك نزيه

رواية أحببت شبح البارت الثاني 2 بقلم ملك نزيه

رواية أحببت شبح الفصل الثاني 2 بقلم ملك نزيه

رواية أحببت شبح الفصل الثاني 2 بقلم ملك نزيه


ملك : يا بني انتَ لحقت و بصت من العين السحريه و اتفجأت بالدكتور هو اللي علي باب الشقه .
ملك راحت ناحيه الباب اكتر .
ملك : مين .
الدكتور : انا استاذ احمد جاركوا .
ملك : انهي جار .
الدكتور : اللي في الشقه اللي فوقك .
ملك : انا عمري ما شوفتك قبل كده .
الدكتور : لاء انا اعرف أهل حضرتك و هما يعرفوني .
ملك : طب انت عايز ايه .
الدكتور : وانا بلم الغسيل وقع مني حاجه عندك ممكن تديهاني .
ملك فتحت الباب بهدوء وكل اللي شاغل تفكيرها هو ازاي متكلمش عن الصبح خالص ؛ اللي قطع تفكيرها الدكتور و هو بيقول : يا انسه ممكن تجيبي الحاجه .
ملك خرجت من شرودها : متدخل تجبها لنفسك يا بابا انا مش الخدامه بتاعتك .
احمد بصلها باستحقار : طب وسعي كده .
ملك بتريقه عادت كلاموا : طب وسعي كده( نيني نيني).
احمد دخل و بعد ملك عن الباب و دخل جاب الحاجه بتاعتوا .
احمد بص لملك باستحقار : لو مكنتش اعرف اهلك كنت ظنيت فيكي ظن وحش .
واللي قلطعهم دخول يوسف .
يوسف : ايه اللي حصل فتحه الباب ليه يا بنتي .
فجاه يوسف وقف بزهول وأيده علي وشوا من الصدمه : الدكتور أحمد هنا بنفسوا .
ملك : فيه ايه يا عم انت مش المفروض تقتلوا و تقتلني علشان هو عندي في البيت لوحدنا .
يوسف ضحك جامد : انتي فاكره أن الدكتور أحمد القمر ده ممكن يبوصلك .
ملك : اعدل كده يلا .
يوسف : اششش اسكتي ؛ حضرتك عايز تشرب ايه .
ملك : انت هتستضيفوا في بيتي .
يوسف : انا حر .
ملك : اطلع بره انت و هو بسرعه .
احمد و يوسف : بسسسس .
ملك زقتهم هما الاتنين بره البيت و قفلت الباب .
يوسف بدأ يخبط علي الباب : افتحي يا ملك هقول لعموا و طنط .
ملك : خفت ياض خفت اعمل اللي انت عايزوا .
يوسف : طنط و عموا هيسافروا اكتر من اسبوع فأنا مش هاجي تاني لو مفتحتيش .
تأليف : ملك نزيه .
ملك : انا اصلا مش محتجاك .
ملك دخلت الاوضه علشان تنام و فضلت تفكر في الدكتور الغريب ده لحد اما راحت في النوم ملك نامت صحيت اتفجأت .
ملك : ينها"رك اس"ود انتَ هنا تاني ليه .
احمد فتح عينوا : سبيني في حالي بقي عايز انام .
ملك : اصحي يا رو"ح ماما بدل اما ازعلك .
احمد : ايه ده انتي مين .
ملك : بقولك ايه انا زهقت من السؤال ده أنا مش هسيبك إلا لو قولتلي انت بتدخل هنا ازاي .
احمد بص علي الساعه : ينهار ابيض انا هروح الجامعه .
ملك مسكتوا من القميص : مش هسيبك المرادي بجد مش هسيبك .
احمد : ممكن تبعدي .
ملك : لاء إلا لو قولتلي انت بتجي عن ازاي .
احمد بعد ملك بهدوء انا هقولك ؛ ملك بعدت و راح احمد نط من الشباك .
ملك خرجت و هي مش طايقه نفسها و لقت يوسف علي باب الشقه .
ملك : انت بتعمل ايه هنا .
يوسف : كنت خايف عليكي ففضلت هنا علشان اتطمن .
ملك بصوت واطي : الحم"ار ده قاعد هنا و مشفهوش وهو بيدخل .
يوسف : في ايه .
ملك : مفيش يلا بينا .
يوسف : يلا ملك و يوسف طلعوا علي الجامعه .
ملك دخلت و قعدت و فجاه لقت احمد هو الدكتور النهارده تاني ملك بصت بهدوء و قالت : انا مش فاهمه ايه الق"رف ده هو هنا تاني لي ده اصلا دكتور مق"رف .
ملك لقت كلوا بيبص عليها .
ملك : في ايه .
يوسف بضحك : ملك ...................
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : (رواية أحببت شبح الفصل الثالث)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية أحببت شبح)
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.