القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زواج في ظروف خاصة الفصل الثاني 2 بقلم نوران وليد

 رواية زواج في ظروف خاصة الحلقة الثانية 2 بقلم نوران وليد

رواية زواج في ظروف خاصة الجزء الثاني 2 بقلم نوران وليد

رواية زواج في ظروف خاصة البارت الثاني 2 بقلم نوران وليد

رواية زواج في ظروف خاصة الفصل الثاني 2 بقلم نوران وليد

رواية زواج في ظروف خاصة الفصل الثاني 2 بقلم نوران وليد

- نور بصدمة : ايه انا حامل 
- زين : ....
- نور ببكاء : لا لا انا استحالة انزله استحالة استغني عن ابني 💔💔💔💔
زين بغضب : مين قالك اني ممكن اقت*ل ابني ...
- نور  بدموع : اومال ساكت ليه 
- زين : ...
- نور بدموع: زين انت فاكر ان ده مش ابنك 
- زين بغضب : هتفضلي تهبلي كده كتير اسكتييييي اسكتيييي 
قاطع حديثهم صوت احد الخادمات 
- الخادمة خارج الباب : زين بيه الحاج الكبير تحت و كمان فهد بيه و شهد 
- زين بغضب: طيب انزلي و انا نازل وراكي 
ثم نظر الي نور و قال بغضب علي الله صوتك يطلع  و حسك عينك تتكلمي او تحكي اي حاجة فاهمة 
- نور بدموع: فاهمة 
هبط زين و معه نور و رحبوا بهم جميعا 
- زين : يا مرحب بيكم القاهرة نورت 
- الجد منصور : منورة بيكم يا ولدي 
- نور : حمد الله علي السلامة يا جدي 
- الجد : الله يسلمك يا ضنايا ... الف مبروك علي الحمل 
- نور بخجل : الله يبارك فيك يا جدي 
- فهد : الف مبروك يا عيال عمي 
- زين الله يبارك فيك يا والد عمي عقبالك و نظر الي شهد 
- شهد بتوتر : مبروك يا نور 
- نور و هي تحتضنها : الله يبارك فيكي يا شهودة يا غاليه 
تسريع الأحداث 
- الجد : انا هقعد معاكم هنا انا و فهد و شهد اسبوع لحد ما الليلة البنعملها كل سنة في البلد 
- زين : تنوروا طبعا يا جدي ده بيتكم ... و لا ايه يا نور و نظر الي نور 
- نور بتوتر  : اه طبعا يا جدي تنوروا 
صعد الجميع الي غرفهم 
______
في غرفة نور و زين 
- نور : انت بتعمل ايه 
- زين : هنام 
- نور: ده حرام 
- زين : ايه الحرام 
- نور : زين ما تستعبطش انت عارف ان انا و انت اطلقنا 
- زين : و ايه يعني ... يعني انتي تعرفي الأصول و لا الأخلاق اوي 
- نور بدموع : يا اخي انت ايه انت ايه ارحمني بقي 
زين و هو يقترب منها : اهدي طيب 
- نور بصراخ هستيري : ابعد عني .... ابعد انت شخص مريض انت صدقت صور و رسايل انا ما اعرفش عنها أي  حاجة نسيت انك مربيني علي إيديك يا زين ... نسيت اني قبل ما اكون حبيبتك بنت عمك الربتها 
- زين بدموع في عيونه  : طيب اهدي 
- نور بانهيار : مش هاهدا ابعد عني 
قالت جملتها و دخلت الحمام و أغلقت الباب عليها 
______
عند شخص مجهول 
- الصور وصلت ليه و اتأكد أن نور بتخو*نه 
- جدع فلوسك هتوصل ليك قريب اوي بس لما اعرف انه طلقها و بعد عن عيله المنصور كلها 
- تمام يا هانم و اعتبريه حصل 
_________
في غرفة شهد 
كانت قاعده بتفكر في فهد و في جدعنته هو صحيح ابن عمها لكن كول الوقت كانت شيفاه راجلها و سندها فاقت علي صوت تلفونها 
- الو يا ماما 
- ام شهد: ها ايه الاخبار 
- شهد : تمام يا ماما 
- ام شهد : شوفتي نور بنت عمك استجدعت و اتجوزت زين و أهيه حامل كمان و انتي هتفضلي خايبة كده 
- شهد بدموع : ماما ... ماما .. ممكن كفايه انا هقفل مش كل يوم نفس الاسطوانه ... سلام 
______
بعد دقائق كان زين يطرق الباب بعنف علي نور و اخيرا فتحت نور و هي تبكي 
- زين : بصي ممكن نتكلم 
- نور بدموع و الم : زين الحقني ... في د* م و بطني بتتقط*ع ...
و لم تكمل كلمتها حتي فقدت الوعي ...
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : (رواية زواج في ظروف خاصة الفصل الثالث)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية زواج في ظروف خاصة)
reaction:

تعليقات