رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل الخامس عشر 15 بقلم روان

 رواية برائتها أوقعتني في حبها الحلقة الخامسة عشر 15 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها الجزء الخامس عشر 15 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها البارت الخامس عشر 15 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل الخامس عشر 15 بقلم روان

رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل الخامس عشر 15 بقلم روان


حساام مضى وجيه الدور على ورد لسه هتمضى 
ورد مسكت القلم
جلال من وراهم : وقفى ياورد متضميش
الكل بص وراه حساام قاام مصدوم 
قااسم كذلك زى حساام
جلال : سيبى القلم 
ادم من ورا جلال : 👏👏👏 برافوا ياحساام انت وصاحبك دا فكرتكم كانت حلوة بس انكشفت بسهولة
حساام كان مضاايق حساام بيقول ل قااسم بصوت خفيف علشان محدش يسمعهم
حساام بصوت خفيف : مين عرف دوول ان احنا هنا
قااسم بصوت منخفض : والله م اعرف
ادم : بتتكلموا مع بعض بصوت خفيف ليه شكلكم مصدومين اووى انتوا هتلاقيكم بتفكروا مين الل عرفنا ان انتوا هنا وراح يلف حولين قااسم وحساام 
تعالى اما اقولك مين الل قالى وراح عند ودنه وقاله حبيبتك ورد
حساام لما سمع مصدقش 
حساام : انت كدا*ب 
ادم : لو مش مصدق اسالها
حساام ل ورد : الكلام دا صح
ورد مبتردش
حساام : انطقى ياورد الكلام دا صح
ورد بخوف : ايوة 
حساام : ليه ياورد مش انتى عايزة تعيشى معايا ليه روحتى قولتلهم
ورد بعيااط لسه هتكلم بصت ل ادم ادم برقلها وحط ايده على رقبته بيقولها 
« ان هو هيقتل حساام »خوفها ورد معرفتش تكلم
جلال : ريما يلاا تعالى وراح مسكها من ايديها وهياخدها معاه على القصر حساام مسك ايد ورد ووقفها
حساام : رايح فين ياجلال بيه ورد هتروح معايا انا
جلال : دى بنتى ياحساام سيب ايديها 
حساام : ولو مسبتش ايديها هيحصل اي
جلال : يبقا هنتقابل فى المحكمه وهخدها ياحساام وبعدين ساب ايد ريما وهو بيدمع ومشى هو وادم 
حساام بص ل ورد وبعدين مشى قااسم وورد راحوا ورا قااسم حساام ركب العربيه وقااسم وورد راحوا يركبوا العربيه ركبوا وبعدين مشيوا بعد شوية وصلوا على البيت 
حساام طلع ومكملش وورد خاايفه من حساام 
ورد : قااسم قااسم
قااسم مردش عليها وطلع على غرفته 
ورد قعدت على الارض وعيطت : انا اسفه ياحساام مكنش قصدى والله انا كنت تحت تهديد ادم
انا هروح ل قااسم
ورد خبطت على الباب 
قااسم : ادخل 
ورد دخلت لما قااسم شافها 
قااسم اداها ظهرة وقالها : خير عايزة حاجه
ورد بعيااط : انا اسفه ياقااسم مكنش قصدى والله انا كنت تحت تهديد ادم
قااسم : نعم بتقولى اي
ورد راحت ل قااسم وحكتله عن كل حاجه
قااسم : انتى مقولتليش ليه من البداايه ياورد
ورد : كنت خاايفه على حساام من ادم
قااسم : ادم ميعرفش يعمل حاجه ل حساام دا بيخااف منه
ورد : طب هنعمل اي دلوقت 
قااسم : بفكر اهو بشوف حل
فى القصر 
داليدا : مش هتاكل ياجلال
جلال : لا مش عايز اكل 
داليدا : انت مكلتش من الصبح ياجلال
جلال  بعصبيه : قولتلك مش هااكل 
داليدا : تمام 
عند ادم 
ادم عمال يشر*ب وفرحاان ويغنى
ادم : تفيط الشمع ياحبيبى اااااااه 😂😂وسكرا*ان
اسماء : ادم بلاش شرب بقا هاات
ادم : تفيط الشمع ااااه واسماء خدت الازازة منه 
عند حساام 
حساام  بصوت عاالى : ورد ليه عملتى كدااا وكسر الازاز 
ورد وقااسم سمعوا التكسير 
ورد بخوف : قاااسم وقامت وقفت
قااسم : اقعدى انتى متجيش انا هروح اشوفه
ورد : حااضر
قااسم راح يشوف حساام لاقااه قااعد على سور البلكونة بتاع البيت وبيش*رب 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس عشر اضغط عل : (رواية برائتها أوقعتني في حبها الفصل السادس عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية برائتها أوقعتني في حبها)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-