القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة القاسي الفصل الثالث عشر 13 بقلم صفاء أحمد

 رواية صغيرة القاسي الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الجزء الثالث عشر 13 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي البارت الثالث عشر 13 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الفصل الثالث عشر 13 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الفصل الثالث عشر 13 بقلم صفاء أحمد


نور. قوم اصحي بقي ياصقر
صقر في ثانيه نور كانت تحتوو وقريب من وشها اوي
نور بكسوف.. اوع ياصقر ومتنساش اني حامل
صقر نزل من عليها.. امم هو الي في بطنك دا هيتولد امتي بقي
نور: انا في الكام دلوقتي انا تقريبا دخله في الست شهور
صقر بتفكر. يبقي فاضل ٣شهور صح
نوور. اه شوفت وهايجي قلب امو زين الرجال
صقر برفعت حاجب.. متتكلميش كدا قدامي عل اي حد
نور. ليه كدا
صقر بغيرة. كدا ودخل اخد شور
نور.. النهارده فرح عمر وميرا
صقر وهو بيلبس القميص.. اه اه انا عارف هبص عل الشركه كدا وهاجي
نور قربت منه تلبسو الكرفته
اي رايك اللبس اي
صقر بغيرة.. يريت حاجه واسع شويه
نور بخنقه.. لا هلبس ياصقر براحتي.
صقر بعصبيه.. طب اياكي يانور المحك انك لبسه لبس ضيق ومشي صقر
نور.. يووو دنا جايبه فستان
صقر نزل لقا الكل قاعد يفطر
وفاء. اقعد افطر يابني.
صقر وهو واقف بياكل بسرعه.. انا جعان بس لازم امشي
نور نزلت. طب كول يقلبي
صقر.. هتاخر يانوري انا همشي ياامي عايزين حاجه يانوري
نور.. لا ياحبيبي خلي بالك من نفسك
صقر مشي ونور بتاكل ووفاء قالت
هتلبسي اي في فرح عمر وميرا
نور بضيقه.. والله ياماما جايبه فستان حلو اوي وصقر حلف عليه اني ملبسش حاجه ضيقه
وفاء بضحك.. بيغير عليكي يابت
نور.. غيرت اي دي دا يوم اسو*د يوم ماتجوزتو
صقر من ورها.. وليه بقي يانور
نور بتشاور لوفاء. صقر دا لا لا يارب مش هو
وبصت لقيت صقر.. انت فاهم غلط ياكبير
صقر بغضب مصتنع.. بقي كدا يانور طب والله العظيم مانتي لبسه القستان دا اي رايك
نور دبدبت عل الارض وطلعت الاوضه
وفاء بتضحك عليهم.. ليه ياصقر متخليها تلبسو زي البنات
صقر بجديه.. لا مش عايز حد يشوفها غيري اصلا بس لوله انو فرح عمر وصحبتها
وفاء ضحكت.. ونت جاي ليه بقي.
صقر.. عمر قالي بلاش النهارده قالي انو عوزاني وككدا
ووفاء.. اه اه.
صقر.. انا طالع فوق وراكب الاوضه لقا نور بتعيط
قرب منها بالهفه.. مالك بتعيطي ليه في اي حاجه وجعاكي
نور بدموع.. لا بس كنت عايزه اللبس زي البنات
صقر قرب منها.. طب منا بغير يقلبي انتي عايزاني اتخنق واخش السجن بسبب الفستان
نور بالهفه.. لا لا خلاص مش عايزة حاجه غير انك معايا
صقر حضنها بحب.. متزعليش مني وتعالي انا انقيلك احلي طقم تلبسي يروحي بس متزعليش
نور.. ماشي يقلبي
صقر جبلها دريس من بتعتها ملبستهوش بس حلو
صقر بابتسامه.. اي رايك
نور.. حلو يصقر
صقر.. عاجبك
نور.. اي حاجه حلوه منك يروحي
صقر حضنها وفضل يلعب في شعرها
عند ريان وسلمي
ريان صحي قبل سلمي
ريان فضل يلعب في شعرها وباص عل شفيفها الحمراء
قرب وبس*ها
سلمي صحيت. اوع ريان بقي
ريان.. خلاص يختي بعدت اهو
سلمي بكسوف.. اختك اي بعد الي عملته دا كله
ريان.. مكسوفه من اي مخلاص وضحكوو الاتنين
سلمي.. بس بقيي قومم يلا
ريان مالسه وقرب منها ووو
عند ميرا نور رحتلها
نور.. اها الكوافيره وصلت
وجت واستنو سلمي وجات وعملو ميكاب البنات هسبلكو صور الفستانين تحت👇🏻
وبعد شويه كانو خلصو البنات وميرا
عند الشباب
عمر.. انا متوتر ياشباب
صقر بجديه وغرور.. انت مشفتيش يوم ما...
وضحكو الشباب
ريان بضحك.. يخربيتك ياصقر
عمر.. يلا علشان ننزل نجيب البنات
عمر دخل لقا ميرا مدي ضهرها لعمر
طب انا عايز اشوفك بقي
اول ماشوفها
بنبهار.. الله اكبر انا هخرج بيكي كدا يعني اقت*ل حد في الفرح والكل ضحك يلا ياحياتي واكمل بضحك واتمختري ياحلوة وضحكو البنات عل شاغبه عمر
ريان طلع يجيب سلمي.. انتي عايزاني اقت*لك حد ولا اي
سلمي بكسوف.. يلا بقي
نور قاعده لوحدها
نور بزعل.. بقي انا صقر ميجيش يخدني زي البنات
من ورها ومين قال كدا
نور بصتلو لقيتو لبس بدله سودا وحاجه قمر اوي
ومسك بوك ورد
تقبلي تخطبيني
نور بصتله.. لا والله والي في بطني دا وضحكوو
اخدها ونزلوو
والفرح تمم وكل حاجه كويسه
وبعد ٢سنتين
وزين قرب من ياسمين وبس*ها بحب
صقر دخل عليه.. انت يازين تعمل كدا في بنت عمك ريان
زين.. اه اعمل كدا ومتخليش كريم يقرب من ياسمين تاني عشان ياسمين تخصني انا واخدها ومشي
صقر مي*ت ضحك عليه ونور تقول
الولد طالع زيك ياصقر
ريان بضحك.. بنتي هضيع بين ابنك ياصقر
والكل ضحك وعاشو احلي حياه
.............
 لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية صغيرة القاسي)
reaction:

تعليقات