القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة القاسي الفصل الثاني عشر 12 بقلم صفاء أحمد

 رواية صغيرة القاسي الحلقة الثانية عشر 12 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الجزء الثاني عشر 12 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي البارت الثاني عشر 12 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الفصل الثاني عشر 12 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة القاسي الفصل الثاني عشر 12 بقلم صفاء أحمد

ريان بفكرة. فاكرني مش هقرب منها قال هه 
سلمي قاعده هوب جالها تلفون ردت
الوو مين
الوو مرات ريان بيه معايا
سلمي بخوف عليا. ايوا ايوا هو كويس
لا ياهانم دا هيموت حد يلحقوو في بيت،،،، وقفل
سلمي بخوف. يالهوي طب اي اروح انا هروح مقدرش 
ورحت بالفعل ووصلت البيت لقيت ملين بالورد واسمها بحبك ياسلمي من اول نظرة
والاوضه متزينه بطريطه جذابه
سلمي بفرحه.. انا شم ريحتك ياريان 
ريان خرج
وحفظ ريحتي كمان ياسلمي
سلمي حصنته.. انا بحبك ياريان
ريان بحب.انا اكتر والله وباس رسها
سلمي ضر*بته بخفه عل صدره العريض. خضتني عليك ياريان 
ريان ضحك
ريان. يلا بقي
سلمي. يلا فين 
ريان اخد لروضتتهم
تقبلي تبقي مراتي حقيقي
سلمي هزت راسها بحب
وقبلها بحب وراحو لعلمهم الخاص بهم
عند نور وصقر
نور بتعب. بموت ياصقر وراحت للحمام علطول رجعت كل الي في بطنها
صقر بخوف. افتحي الباب يانور
نور فتحت اول مشفها اتصدم اني وشها ساحب والدموع في عنيها. تعبانه ياصقر
صقر اتصل عل الدكتورة 
اهدي يروحي الدكتوره جايه 
وبلفعل الدكتورة اجات
الدكتورة كشفت عل نور وخرجت لصقر
مبروك المدام حامل بس عايزه غذائيه عشان البيبي
صقر فرح اوي ودخل لنور 
نور نور انتي حامل 
نور بفرحه. بجد انا حامل
صقر حضنها 
تسريع الاحداث
صقر جابلها اكل ونومها كان حسسها بنتوو
اشرقت الشمس
صقر صاحي ملقش جمبه نور
نزل لقها قاعده مع وفاء بيعملو الفطار
ووفاء. ونبي فرحتلك انك حامل اخيرا هشيل عيلك ياصقر
نور بابتسامه.. ربنا يطول في عمرك يرب
وعملوو الفطار وحطو عل السفرا 
صقر بحنيه. خلي بالك من اكلك يانور 
نور. حاضر ياصقر
وفاء. ربنا يكملها عل خير ياولدي
صقر قام باس ايد امو. ةيخليكي لينا احنا لينا غيرك ياامي
وفاء اخدتو في حضنها وعيطت 
وفاء بدموع. اخيرا هشوف اولادك ياصقر
نور عيطت عل عيط وفاء
صقر مسح دموع امه.. ربنا يباركلنا في عمرك واكمل بضحك وانتي بتعيطي ليه يانور عيني
نور بدموع. عشان بتعيطو 
صقر ضحك هو ووفاء
نور بطفوله.. بتتحكو ليه 
صقر بضحك. عليكي بنضحك عليكي 
نور بطفوله. عليه انا بصي ابنك ياخالتي 
وفاء بضحك. عيب ياصقر تعمل كدا وضر*بت عل ايده بخفه 
نور بعصبيه اطفال. اضر*بي اوعر خليا يتالم زي منا اتالمت امبارح
وفاء بضحك. صح هو الي خلاكي حملتي وتعبك 
صقر بضحك قرب باس خد نور. يروح قلبي انتي زعلانه انك حامل
نور. لا
صقر برفعت حاجب. امال اي
نور بطفوله. عشان انت تعبتني لما حملت وبصت عل بطنها ونت كمان يانونو عشان بابا هو الي تعبني لما حملتك ولحد دلوقتي بتعب منكم 
صقر ووفاء ما*توو ضحك عل نور
نور.. انتو بتضحكو عل اي انا بتكلم بجد
صقر بضحك.. خلاص هي بتتكلم بجد ياجماعه 
وضحكووو 
عند ميراا وعمر. 
عمر. انا جاي اخطبك ياميرا 
ميرا وهم قاعدين عل الكورنيش
ليه لالسه بدري
عمر. لا هخطبك عشان ابوكي وهتجوزك في اقرب وقت يروحي وباس رسها
ميرا بحب. تعرف اني حبيتك من اول مشوفتك
عمر..  ونا كمان والله 
ميرا. تعال اجري وريا لو عيزاني بجد وامسكتي
وفضلوو يجرو ورا بعض
ميرا بضحك.. سبني بقي وضحكت 
بس بقي كفايه كدا 
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث عشر اضغط على : (رواية صغيرة القاسي الفصل الثالث عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية صغيرة القاسي)
reaction:

تعليقات