القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زواج في ظروف خاصة الفصل العاشر 10 بقلم نوران وليد

 رواية زواج في ظروف خاصة الحلقة العاشرة 10 بقلم نوران وليد

رواية زواج في ظروف خاصة الجزء العاشر 10 بقلم نوران وليد

رواية زواج في ظروف خاصة البارت العاشر 10 بقلم نوران وليد

رواية زواج في ظروف خاصة الفصل العاشر 10 بقلم نوران وليد

رواية زواج في ظروف خاصة الفصل العاشر 10 بقلم نوران وليد

فهد قام بغضب و جذبها من ذراعها : ماشي عاوزة تطلقي و لا شكلك شايفة شوفة تانية ... انا لو طلقتك دلوقتي هيبقي عندي حق و الكلام الهيتقال عليكي هيبقي في محله واحده أطلقت يوم فرحها تبقي ايه غير واحده ...
لم يكمل فهد كلامه حتي تفاجأ بصفع*ة من شهد التي كانت ترتجف و تبكي بحرقة
فهد بغضب و عروقه برزت : انتي عملتي ايه 
- شهد : عملت الكان لازم يتعمل طلقني انت شخص مش سوي و فاكر كل الناس زيك ... إنا عارفة انك بتحب نور بنت عمك و من زمان  بقلم نوران وليد 
- فهد بغضب : اسكتي الكلام ده مش حقيقي 
- شهد ببكاء : لا حقيقي انت بتحبها من يوم وفاة عمي و ومرات عمي و جدي جابها تعيش وسطنا و انت حبيتها بس انصدمت لما جدي قالك انه علشان زين يجي و يفضل معاه من بعد وفاة ابوه و يوده هيجوزه نور و انت اتجننت .... و كمان لما اتاكدت ان نور كمان بتحبه 
- فهد بغضب : اسكتي اسكتي مش قادر اسمع صوتك 
- شهد ببكاء : انا الغلطانه كان لازم اكسر و اخرب الدنيا علشان الجوازة دي ما تمش بس ملحوقة...    بقلم نوران وليد 
و همت بالخروج جذبها من ذراعها : رايحة فين 
- شهد بغضب : ابعد عني بقي يا اخي و انت مالك رايحة فين 
- شهد بغضب: رايحة في ستين داهيه ابعد بقي 
- فهد : الانتي قولتيه مش صح ممكن تهدي 
- شهد بدموع  : مش هادية عاوزة امشي 
- فهد : أيوة هتمشي تروحي فين 
- شهد بتزمر : عاوزة اروح اوضتي 
- فهد و هو يكلمها بحنان فقد شعر بالاسف اتجاهها : طيب يرضيكي يجوا الصبح يصحونا يلاقونا كل واحد في اوضة انا شكلي ايه هيكون قدامهم 
 - شهد بدموع و غضب طفولي : و انا مالي بشكلك 
- فهد : اهون عليكي 
- شهد و هي تنظر الجهة الاخري : ولا يا ولا ما تلعبش علي نقطة ضعفي 
- فهد بابتسامة ساحرة : طيب علشان خاطري 
- شهد باستسلام: اوووف طيب هنام انا علي السرير و انت علي الكنبة 
- فهد : بس انا مش بعرف انام غير علي سريري 
- شهد و هي تتجه الي الفراش : و انا مالي تصبح علي خير 
- فهد بغضب : و انتي من اهله 
( يا شهد انتي لو نع رضوي الشربيني هتعمل منك بطاطس محمرة اه و الله 😏😒😂)
______
في الصباح أشرقت الشمس لتعلن عن نهار جديد علي أبطالنا 
في غرفة زين و نور 
كان زين يحتضن نور بتملك 
- نور و هي تحاول النهوض 
- زين بنعاس : نور كفايه حركة و نامي 
- نور بكسوف : زين قوم بقي كفايا كسل 
- زين و هو يشدد من احتضانها : لا مش قايم و بعدين انا لسه ما شبعتش منك 
- نور بخجل : يا ابني احنا مش في البيت قوم بقي هيقولوا علينا ايه 
- زين و هو يفتح عيونه و يقبل خدها: هيقولوا واحد و بيحب مراته 
بقلم نوران وليد 
- نور و هي تحتضن خده بيدها : يا رب يا زين النونو الفي بطني يطلع ولد و يكون حلو كده زيك 
- زين بمشاكسة : اممم افهم ان دي معاكسة بقي 
- نور : بصراحة اه 
- زين بضحكة رجولية ساحرة : بحبك 
- نور بكسوف : و انا ... يلا بقي عاوزة اقوم اخد شاور 
- زين باستفزاز : ما تقومي انا مالي 
- نور بغضب طفولي : زين انت مكلبش فيا ابعد بقي 
- زين بحب : ما تخليكي شوية في حضني اصلك وحشاني 
- نور بكسوف : زييييين 
_______
في غرفة فهد 
شهد : اااااه 
- فهد بخوف: ايه في ايه 
- شهد : رقبتي شكلها اتلوت 
- فهد : يعني نايمة فوق السرير و رقبتك تتلوي 
- شهد بغضب : يا عم شوفلي حل حاسة روحي بتطلع 
- فهد بتزمر : يا رب يا شيخة علشان اخلص 
- شهد : انت بتقول ايه 
- فهد: و لا حاجة بقولك الف سلامة عليكي 
- شهد : ان شاءالله انت و انا لا 
- فهد شدها بغضب وقعت عليه و سرح في جمالها عيونها الونها عسلي و شعرها البني الناعم الطويل و لا رموشها و جمالها 
- فهد بتوهان : ايه الجمال ده 
- شهد كالمغيبة : و انت حلو اوي يا فهد 
اقترب فهد منها و في تلك اللحظة سمع طرقات علي باب الغرفة 
- ام شهد : يلا يا عرسان الاكل جاهز 
- فهد : حاضر يا مرات عمي نازلين اهو 
- شهد بتوتر : ابعد 
- فهد : انتي الواقعة عليا ابعدي 
شهد بكسوف قامت و هو كمان قام 
- فهد : تعالي احط ليكي مرهم 
- شهد بتوتر: لا شكرا انا هدخل اخد شاور دافي دي اكيد شد عضلي 
- فهد : متأكده 
- شهد بتوتر و هي تغلق باب الحمام : اه اه 
فهد و هو يخرج من الغرفة : هي مجنونة و لسانها متبري منها بس زي القمر بنت المج*نونة 
هبط فهد وجد زين و نور و والده و زوجة عمه و عمه والدي شهد و جدهم جلس بقربهم و بعد دقائق هبطت شهد راحبوا بها جميعا و باركوا للعروسين حتي وصلت رساله الي زين 
" مش عارف اقولك مبروك الجواز و لا مبروك انك هتكون اب من الست القتل*ت ابوك " 
زين بصدمة : ايه 
- نور لاحظت انفعاله : في ايه يا حبيبي مالك 
- زين : ايه ده 
- نور قرت الرسالة قالت ببكاء : زين اسمعني الأول 
- زين بصراخ : يعني الكلام ده صح انتي السبب في مو*ت ابويا....
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على : (رواية زواج في ظروف خاصة الفصل الحادي عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية زواج في ظروف خاصة)
reaction:

تعليقات