القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية البحر الملعون الفصل الثامن 8 بقلم ندى علي

 رواية البحر الملعون الحلقة الثامنة 8 بقلم ندى علي

رواية البحر الملعون الجزء الثامن 8 بقلم ندى علي

رواية البحر الملعون البارت الثامن 8 بقلم ندى علي

رواية البحر الملعون الفصل الثامن 8 بقلم ندى علي

رواية البحر الملعون الفصل الثامن 8 بقلم ندى علي


هاجر بخوف وصدمه :عاصي مستحيل تعملها صح

عاصي :والله العظيم احنا ريحين عند جاسر الالماني وهتشوفي بعينك

هاجر بخوف وبتحاول تفتح الباب :عاصي ارجوك متعملش كدا انت مستحيل تسلمني ليه صح

عاصي بهدوء :وليه لاء انا ايه يمنعني

ونزل من العربيه ومسك هاجر من ايدها بقوه وبص في عينها :انتي لازم تكوني اقوي من كدا بصي في عيني يا هاجر

هاجر بدموع :بكر*هك

عاصي :مش مهم المهم تبصي في عيني

هاجر بص في عينه بوجع

عاصي :طول ما انا معاكي اوعي تخافي ودا وعد شرف مني ليكي ومسك ايدها ودخل مخزن كبير وهاجر ايدها من كتر الخوف بترعش

انور بحب حضن عاصي :حبيب قلبي وحشني

عاصي بيشمر كمامه :لينا عندك امانه واتمني تكون عمله ليه واجب

انور :عيب عليك احلي واجب اتعمل ادخل انت بتقيل يا وحش

عاصي مسك ايد هاجر ببتسامه :تعالي ودخل قوضة في المخزن

جاسر كان مرمي فيها علي الارض والد*م بينز*ف من بؤه اثر الضر*ب ومربط

عاصي ببتسامه :اخبارك يا ألماني لاء لاء شكل الضيافه بتاعت انور مش عجباك تحب انا اتولي الامر

جاسر بتعب وغضب:هقت*لك هقت*لللللللك

عاصي مسك فكه بقوه :اتكلم علي قدك يا زعامه وساب فكه بقوه المهم جايب معايا هديه ليك هاجر

جاسر اتعدل بلهفه :فيييييين مراتي يا حيواااان

هاجر دخلت بخوف وعاصي مسك ايدها :تعالي يا روحي شوفي الضيف اللي هنا

جاسر بغضب:شيل ايدك عنها والا

عاصي :ولا ايه يا الماني انت واحد بين الحيا والمو*ت متربط هنا وتحت رحمتي هتقدر تعمل ايه

جاسر :هاجر حببتي انا اسف صدقيني مش هند ايدي عليكي تاني انا انا بحبك ومستحيل اعمل حاجه وحشه ليكي اسسسسف

عاصي سفق بإيده :هاجر الراجل راسم دور حلو ولا اجدعها ممثل قولي كلمه ليه مينفعش نمشي من غير ما نهنيه

هاجر بقرف :واحد حق*ير تعرف انك مريض نفسي حياتك حرام اللي زيك اتخلقو علشان يدمرو الارض انت اكتر حد في حياتي بكر*هه وبكره نفسي علشان في يوم انت لمستني وانهارت ونزل ضر*ب فيه برجلها حيووووووان بكرررررر*هك اتمني المو*ت ليك ومترتحش ابداً في حياتك

عاصي مسك ايدها وشبكها في صوابعه :اه الخبر الاقوي بقي كان لازم تعرفه ان هاجر هتكون هاجر عاصي الجوارحي

هاجر بصت لعاصي بصدمه

جاسر بغضب :لالالالالالا مستحيل دا يحصل هاجر حياتي قولي انه غصبك قولي بس وانا اطلع بروحه

هاجر بغضب:اللي المفروض يطلع روحه هو انت علشان انت مريض نفسي

عاصي اخدها وطلعها برا وقفل الباب

........................
في فيلا عاصي الجوارحي

ياسمين بدلال :مصطفي حياتي بتعمل ايه

مصطفي :خير يا ياسمين عوزه ايه اخلصي

ياسمين بدلال اكتر وهي بتلعب في رقابته :هكون عوزه ايه يعني يا روحي عوزه فلوس

مصطفي :ايوا في حدود كام يعني

ياسمين بمياعه :اللي انت تطلعه انا راضيه بيه

مصطفي طلع المحفظه وبيخبها منها وطلع 500 جنيه :خدي

ياسمين بغضب :دا ايه يا مصطفي

مصطفي طلع 1000 :حلو كدا

ياسمين بغضب:مصطفي

مصطفي طلع 1500:والله العظيم ما انا مطلع اكتر من كدا لو القيامه قامة

ياسمين اخدت الفلوس :يلا يا روحي علي شغلك ايه اللي مخليك في البيت لحد دلوقتي

مصطفي :والله نهبتي فلوسي وبعدين مش عوزاني

ياسمين باست خده :يلا سلام ودخلت علي المطبخ

............................
عند عاصي

عاصي كان قاعد علي الرمل عالي البحر وهاجر جنبه

عاصي :بتفكري في ايه

هاجر :ليه قولت لجاسر انك عاوز تتجوزني

عاصي وهو باصص قدامه :علشان هو دا اللي هيحصل

هاجر بصدمه :....
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع اضغط علي : (رواية البحر الملعون الفصل التاسع)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي : (رواية البحر الملعون)
reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق