القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ضرة أختي الفصل الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة المجهولة

 رواية ضرة أختي الحلقة الثامنة عشر 18 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ضرة أختي الجزء الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ضرة أختي البارت الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ضرة أختي الفصل الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ضرة أختي الفصل الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة المجهولة

الدكتور طلع من العمليات بعد ساعتين : مدام رزان ولدت بالسلامة بس وسكت 
يونس بخوف : بس اي 
الدكتور بأسف : مدام رزان عندها كا*نسر في مراحله الأخيرة 
نوال بصدمة : اييييي 
يونس : ا ا ازاي هي كويسة صح 
الدكتور : هي غايبة عن الوعي لسي الولادة كانت صعبة لو فاقت قبل ٤٨ ساعة هنحاول بقدر الإمكان ننقذها 
يونس بدموع : يااااارب 
**** 
عطية : إياد بيه كويس هو بس اتجوز 
... اتجوز مييييين 
عطية : اتجوز بنت اللوا سراج الدمنهوري 
.... بخبث : امم اياد دايما بيقع واقف 
عطية بخبث : بس مراته اي صاررررر*وخ
... بعصبية : اطلع براااا 
عطية طلع والشخص ال جوا اتنهد بش*ر
*** 
في المستشفي في اوضة جنا) 
جنا صحيت وحاسة بتعب : امممم ي اسمك اي انت عطشانة هموت 
صقر صحي وبصلها بخوف : مالك ي حبيبتي 
جنا : عطشانة اوي 
صقر جابلها ميا وشربها : انتي كويسة 
جنا : ايوا شكرا 
صقر بحب : محدش بيشكر جوزه ي حبيبتي 
جنا قلبها دق بشدة : م م ماشي 
علي دخل عليهم : انت بتعمل اي مع اختي لوحدكم 
جنا بصتله بخو*ف ومسكت في صقر 
صقر بصله بصه معناها عجبك كدا خو*فتها : مراااتي 
علي قرب من جنا حضنها بحب : أنا اخوكي ي حبيبتي 
جنا حست بالأمان في حضنه وابتسمت 
صقر : أنا خارج شوية وجاي ي حبيبتي 
وسابهم وروح البيت 
شادية : أنا ماشية ي صقر راحة لجنا أنا وسجدة 
صقر بهدوء : تمام 
شادية اخدت سجدة ومشيت 
صقر طلع اوضة روح وخبط الباب
روح : ادخلي ي سجدة 
صقر من برا : أنا صقر 
روح اتوترت وقامت لبست طرحتها وطلعت : خ خير 
صقر بهدوء : ممكن اقعد معاكي حبة عاوزك في موضوع 
روح : تمام جاية وراك 
صقر نزل وروح نزلت وراه 
صقر بهدوء : روح أنا آسف 
روح : ع ع علي ايه 
صقر وهو علي نفس الهدوء : أنا عارف اني قربت منك بطريقة مش كو*يسة ونتي متجوزة أنا عارف ان حتي لو قربت منك وانتي مطلقة دا حر*ام أنا آسف ي روح آسف كانت لحظة شيطا*ن 
روح بصتله بكسوف وبصت في الأرض 
صقر : روح أنا اتجووزت جنا 
روح : اييييي 
صقر باستغراب : انتي مكنتيش موجودة وانا بكتب عليها 
روح بدموع : لا أنا كنت تعبت ومشيت 
صقر : أنا آسف ي روح 
روح بابتسامة : عادي ي صقر احنا كان بينا اتفاق من الاول 
صقر بحزن : أنا عارف ان كان بينا اتفاق بس انا وعدك أن هحاول افكر فيكي بعد م نصلح حال جنا 
روح بحزن : عادي ي صقر محصلش حاجة عن اذنك 
صقر اتنهد وقام طلع اوضته 
روح دخلت اوضتها وقعدت تعيط ومسكت بطنها بتعب : أنا كنت حبيتك ي صقر كنت حبيتك اوي
وقعدت تعيط لحد م نامت 
***
بعد يومين) 
يونس : يارب يارب تفوق بقي 
بدر : أن شاءالله هتفوق وهتكون كويسة 
نوال بعياط : يارب يارب 
فجأة لقوا اصوات كتيرة وضجة عند العناية المركزة والدكتور والممرضين يجروا علي الاوضة ال رزان فيها 
فات نص ساعة) 
الدكتور طلع : البقاء لله 
يونس بصدمة : نعممم 
نوال بعياط : ي حبيبتي ي بنتي ي حبيبتي ملحقتيش تتهني بشبااابك انا اسفه اني بعدتك عني ااااه ي و*جع قلبي 
بدر بدموع : إن لله وإن إليه راجعون ربنا ير*حمها يارب 
يونس قعد علي الارض وحط ايده علي وشه ودموعه نزلت 
بدر : اهدي ي حبيبي اهدي ادعيلها بالرحمة 
****
في شقة اياد) 
نسرين : انا زهقت ي اياد عاوزة اروح شقتك بقي 
اياد باستغراب : مادي شقتي بردو ي نانو 
نسرين بزهق : أنا عاوزة اروح الشقة التانية عايزة اعيش فيها 
اياد : حاضر ي حبيبتي هشوف يونس مشي ولا لسي
نسرين : تمام 
**** 
عند صقر) 
نزل راح المستشفي 
اخد جنا راح بيتهم دخلوا الشقة وقفل الباب وقرب منها و *** 
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع عشر اضغط علي : (رواية ضرة أختي الفصل التاسع عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي : (رواية ضرة أختي)
reaction:

تعليقات