القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية معذبي الفصل السادس 6 بقلم رانيا عصمت

 رواية معذبي الحلقة السادسة 6 بقلم رانيا عصمت

رواية معذبي الجزء السادس 6 بقلم رانيا عصمت

رواية معذبي البارت السادس 6 بقلم رانيا عصمت

رواية معذبي الفصل السادس 6 بقلم رانيا عصمت

رواية معذبي الفصل السادس 6 بقلم رانيا عصمت

هيثم... هو فى هزار في موضوع زي ده 
ياسين بتنهيده.... انت دلوقتي عاوز تتجوز مروة 
هيثم بسرعه... اه بالضبط اتجوزها
ياسين.... بس
توقف عن الكلام ليقول هيثم... انت شايف ان انا كبير عليها
ياسين.... لا طبعا انا مفكرتش في فرق السن بس هي ممكن ترفض
هيثم.... متقلقش انت
ياسين... انت اكتر واحد اديله مروة وانا مرتاح 
ابتسم له هيثم وعقله معها يفكر كيف يراضيها 
_____♡_____
كانت نائمه لتحس بيد تسير على وجهها لتقول... يوه ي سلوي سيبيني انام
لم تستمع الي رد ولكنها شمت رائحه عطر رجالي
لتلتف الي الوراء بسرعه فتشهق عندما تصطدم بصدر صلب 
وضع يده علي فمها ليقول.... هششش
مروة..... اممممم
ازال يده من على فمها لتقول..... انت مجنون انت ازاي تدخل اوضتي وانا نايمه
نظر لها لتشد الغطاء بسرعه ليقول.... دخلت من الباب عادي 
مروة.... اتفضل اطلع برا انت ازاي كده 
هيثم وهو يقترب منها ليقول.... ازاي يعني 
نزلت اسفل الغطاء بخوف قائله.... مفيش وبعدين انت مش عايز تسيبني في حالي لي
هيثم.... انتي حالي
مروة.... انت ازاى دخلت هنا 
هيثم ببرود...... من الباب 
سحب الغطاء من عليها لتشهق بفزع قائله.... ي قليل الا"دب سيب الغطا
هيثم.... اسمعيني كويس 
مروة... مش عايزة اسمعك واخرج بقا 
اقترب منها اكثر لتبقي هي اسفله اشرف عليها بجسده الضخم ليقول..... انا محضرلك مفاجأة هتطلع من دما"غك الحلو ده
مروة... هو اللي يشوفك يشوف مفاجأت 
هيثم.... كل كلمه ليها عقاب بس مش دلوقتي 
مروة.... يخربيتك قضيت على الاكسجين اللي في الاوضه 
هيثم وهو يداعب شعرها قائلا.... عايزة تتربي من اول وجديد
مروة..... نعم يعنيا قصدك اني مش متربيه 
هيثم.... تربيه شوارع يروحي 
قشعر بدنها نتيجة كلمته لتقول.... انا مفهمتش برضو انت اي اللي جابك هنا
هيثم.... عشانك 
مروة.... عشاني انا 
اؤما براسه ليميل عليها وهو يقول...... اه اصل انا مقلتلكيش مش انت طلبت ايدك من ياسين وهو وافق
مروة.... تخطب مين انا بتقول ايه 
هيثم.... انتي هو فيه حد غيرك 
مروة.... انت عبي"ط
مسك يدها بقوة لتأن بألم قائله.... اه ايدي بتوجعني 
هيثم... احترمي نفسك وهتوافقي غصبن عنك فاهمه 
ضغط على يدها بقوة لتصر"خ بوجع لتهز راسها
وضع يده الثانيه اسفل رقبتها ليقربها اليه لتلفح انفاسه الحاره وجهها لتحاول الافلات من بين يديه قائله.... اه اوعي بقا انت بتوجعنى 
كان هو في عالم اخر ينظر الي شفتيها يتمني تقبيلهم ليضع اصبعه علي شفتيها لتنتفض اثر لمسااته نظرت داخل عينيه لتشعر بمشاعر مختلفه
وهذه اول مره تشعر بهذه المشاعره
تركها لتبتعد الي الوراء قائله..... مش موافقه والله مش موافقه
سحبها من مقدمه ملابسها ليضعها امامه قائلا.... بت مش عايز وجع دماغ انتي فاهمه 
نظرت الي قبضته الممسكه بها لتقول..... مش رجوله دي سيب التيشرت االبرستيج وقع
قربها اليه ليهددها قائلا.... ما انت هتوافقي عشان مخليش وشك الجميل ده محدش يقدر يبص فيه
مروة.... طيب اوعي بقا الله ده انت كد جدي
هيثم.... كد جدك ده انا اتولدت جدك كان اتحن"ط مع كيلوباترا
مروة.... بعد اذنك متتكلمش عن جدوا كده تاني 
هيثم باستنكار.... جدوا الله ير"حم
مروة.... يرح"م ايامك ي عمري 
هيثم... لسانك طويل 
اقترب منها بسرعه ليلتقط شفتيها بين شفتيه
فتح الباب مره وحده لتكون الصدمه....
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط علي (رواية معذبي الفصل السابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية معذبي)
reaction:

تعليقات