القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الحب جنون الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

 رواية الحب جنون الحلقة الرابعة 4 بقلم بسملة بدوي

رواية الحب جنون الجزء الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

رواية الحب جنون البارت الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

رواية الحب جنون الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

رواية الحب جنون الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

مخطو*فه صح عااا لولولولي طول عمري نفسي اتخ*طف وفجأه حست بحاجه بتترش على وشي 
ههههه اي دا يا عم كولونيا دي ولا اي هههه
الراجل بصدمه.....  المخدر مش مأثر معاها ولا اي دي مفروض يغمى عليها لا دي بتضحك.. رش تاني كتير لحد ما اغمى عليها 
اوووف اخيرنا هدوء  دي رغايه اوي ربنا  يكون في عون اهلها اي دا 
في الجهه الاخرى عند مراد بيضرخ عليهم 
ملحقتوووهاااش ليه يا ***** اومال انا حاططكم تحت البيت لييه 
واحد من الحرس... يا مراد بيه ملحقناهاش العربيه كانت سريعة  اوي 
امشووو من قدامييي قاطعه دخول عزت(الاب).....  مراد يا بني الحقني حياه حياه بنتي اتخطف*ت الكاميرا جابتها وعم سعيد شافها برضو
مراد بلهفه..... في كاميرا بسرعه عايز التسجيلات 
حاضر يابني 
اي داااا ياالي هنااااا يناااااس... اووف انتو مش خطا*فين كويسين على فكره..... اوف طب انا جعااانه طب كيس الاندومي الي معايا كان فين طااااه ينااااس
 دخل راجل طويل اوي بعضلات اوفر.... في اي يا بت ماتتكتمي عاامله ازعاج من اول ما صحيتي ليه 
بت امااا تبك ياض انت اوعى تكون فاكرني كيووووت لا يباااا دا انا اقسمك نصين 
قرب منها بتهد*يد.... الكلام دا لياا انا
ااا ايواا في حاجه 
لسا هيروح ليها قاطعه صاحبه حسن......  اوعى يا جابر البيه لو عرف انك جت جنبها او حصلها حاجه هيمو*تنا كلنا تعالى سيبها واخد صاحبه ومشاا
بعد شويه وقت بقلمي بسمله بدوي
عااااا اهئ اهئ لااااا ليلااااا لاااااا 
دخل شاب بعيون عسلي وشعر بني متوسط الطول
في اي بتنوحي ليه  
اهي اهي الكل*ب رحيم ليه عمل كدا اكيد بيمثل يارب ان شاءلله يكون بيمثل ومجاش جنبها لااااا عااااا لاااا 
الشاب بستغراب...... مين دول 
 ردت ببلاهه دي روايه طفلتي البريئه 
الشاب بصدمه..... ايه الي في ايدك دا 
ههه انت اعمى ياسطا فوني اي 
الشاب.... هتشل هتشليني اااه 
مالك يا سطا في هدي اعضاءك الله مالك 
اخد منها الفون بغضب...... اتصلتي بحد 
لا ياااعم دي فرصه حياتي يعني انا كان نفسي اتخ*طف ارن على حد ليه
الشاب بسخريه..... انتي ليه محسساني انك في ريم بارك مش مخطو*فه لا وكمان بتقرأي روايه  
جااابر... حسن.....  ماااهر 
دخلوا كلهم..... 
في الجهه الاخرى 
مراد بخوف.......  احنا الوقتي اخدنا رقم العربيه وطلع الي خاطفِ*نها زي ما اتوقعت بالظبط بتوع الاثار رشوان الهواري عايزين الفيديو وبيهدد*ونا بيها
عز بخوف على بنته...... مراد يا بني بالله عليك اعمل اي حاجه انا عايز بنتي 
متخافش يا عمي احنا لينا ناس معاهم واول ما يعرفوا عنوانها هيقولولنا قاطعه فونه وهو بيرد 
الو....  تمام..... الي في اخر الدائري..... ماشي وانت خلي بالك منها لحد ما اجي 
عزت بلهفه..... ها مين 
دا الي تباعنا معاهم وعرف العنوان وهاخد القوات ونروح لها 
عز بسرعه..... هاجي معاك 
لا ياعمي خليك هنا وانا هروح ولا مش واثق فيها 
لا بابني متقولش كدا
تسريع الاحداث مراد اتوجهه المكان الي فيه حياه وقدر يدخل وفجأه وقف مكانه بصدمه من الي شايفه حياه قاعده وحواليها الرجاله وبتحكي ليهم روايه 
حياه بغضب...... وسندرااا الكل*ب هي الي كانت عامله الس*حر لاسد عشان تبعده عن ليله 
جابر بحزن.......  يارب ياخدها الشريره دي 
حسن بحزن هو الاخر..... يا عيني عليكي يا ليله يا بنتي دي شافت الي محدش شافه ولسا صغيره اوي والله صعبانه عليا 
ماهر بتأثر........  وطب وليث اخوه هيعمل اي والله شكله طيب وغلبان امته بقا يعرف ان عزت بن ***"بيكذب عليه وان اسد اصلا ميعرفش ان كان ليه اخ وانه مظلوم وبرئ 
جابر بغضب..... والله نفسي امسك عزت ورحيم وسندرا  وانزل فيه ضر*ب اولاد ال*****
حياه بغضب مصطنع..... كوكو عيب كدا 
جابر بغضب هو الاخر........ ما انا جبت اخري منهم بصراحه 
قاطعه مراد بصدمه..... كوكو البغل دا كوكو واي دا لا واحنا داخلين بمسد*سات ورش*اشات وعساكر وفي الاخر بتحكيلهم روايه تافهه
عاااا متقولش عن الروايه تافهه انت الي تافه(ايوا اديلو كمان خدي حقي دا انا طالع عيني فيها وفي الاخر يقول عليها تافهه 🥺😂) 
مراد بغيظ...... خد يا بني كل دول على البوكس 
عاااا لا كوكو وحسن وماهر ومحمد طيبين 
مراد بغيظ..... هتشللل منك ياحياااه يالا يا بني 
عدا شهر 
حاااضر حاضر يالي على الباب حاااضر الهي تنشل في صابعك الي بترن بيه الجرس دا يا بعيد وفتحت 
عاااا 
لااااااا عفري*تااااه
عفريته في عينك ياااباارد ايه الي جابك. 
مراد وهو بيبص عليها بضحك.... ايه الي عملاه في نفسك دا ههه رافعه شعرها لفوق ولابسه بلوزه مش بتاعت البنطلون ووشها مليان دقيق...... هههه اي داا. 
يبااابااا تعالى شوف ال قاطعها بغضب مصطنع.... ال اي 
ردت بخوف..... استاذ مراد 
مراد بضحك وغرور ...... ايوا كدا ناس ماتجيش غير بالعين الحمرا 
بالخضرا يا مز انت وجريت على اوضتها 
عز بترحاب..... اهلا اهلا يبني نورت 
مراد:  نورك يا عمي احم مش عارف ابدأ منين بس انا جاي احم يعني اطلب ايد حياه 
حياه خرجت بفستان بيبي بلو وفردت شعرها وكانت جميله اوي...... حياه مين
ههه انتي ﯾ مجنونه  
عز:  الرأي رأيها يا بني هي الي تقول بس انا معنديش مشكله 
مروان اخوها....... انت متأكد يبني يعني مش تحت اي تهد*يد بص خدها وعليها شاحن هديه هههه 
حياه بغيظ.... ياباارد باابا شيل ابنك الي اهله معرفوش يربوه دا 
عز بغضب مصطنع........ الي اهله معرفوش ربوه الي هو انا صح 
هههه لا ياعزوز  مش انت اهله هو 
مااا انا اخوكي ياهبله 
تصدق صح هههه ووجهه كلامها لمراد...... احم سيبني افكر شويه 
مراد رفع حاجبه....... نعم 
ردت بغرور...... يا عم افكر شويه اي مش عروسه لازم افكر الله هما في التليفزيون بيعملولو كدا ولا بيضحكوا علينا ولا اييي
كله قعد يضحك. 
حياه وافقت واتجوزو وخلفوا حمزه♥😂. 
عاااااا حمزه سيب المعلقه هاخد معلقه واحده بس 
لا يامامي انتي كلتي طبقك خلاص بقا 
حمزه حبيب ماما معلقه واحده بس مش انا الي شاريا الاندومي 
اه 
معلقه واحده بس 
لا 
عاااا يمامي 
مراد بخضه...... في اي بتصرخوا ليه
حمزه.... بابي مامي اكلت الاندومي بتاعها وعايزه تاكل بتاعي كمان 
حياه بطفوله........ ماهو انا بحب الاندومي اوي
مراد بسخريه...... صحيح متخافش من الهبله خاف من خلفتها وبعدين في ام تاكل مع ابنها اندومي
تصدق صح  ..... هاكل من وراه بعد كدا 
مراد بغيظ..... هتشللل منك 
هههه بعيد الشر عنك يا حبيبي 
مراد بضحك......  مجنونه 
عااااا طلقني انت شكلك معتش بتحبي صح صح قوووول 
مراد مسح على وشه..... انا الي جبته لنفسي موال كل يوم... مسك ايدها وباسها وقال بحب صادق بحبك يا مجنونتي 
ردت بكسوف..... ونا بحبك اكتر يا قلب مجنونتك 
تمت لولولولولي 
خلصت🥺♥ 
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية الحب جنون)
reaction:

تعليقات