رواية حادثة غيرت حياتي الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

 رواية حادثة غيرت حياتي الحلقة الثالثة 3 بقلم بسملة بدوي

رواية حادثة غيرت حياتي الجزء الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية حادثة غيرت حياتي البارت الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية حادثة غيرت حياتي الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية حادثة غيرت حياتي الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

عاااا لولولولولي وفتح 
فتحت الخزنه مافيش حاجه.. الخزته فاضيه خالص 
فجأه سمعت صوته بستهزاء.... بدوري على دا 
من الخضه  مقدرتش الِف.....
ماتردي اي القطه اكلت لسانك...
اااا انا اناا
انتِي حرااميه وكذااابه ومغفله
اا هو هو انت.....بُص  انا مسمحلكش 
انتييي ايه الجباحه الي فيكي دي... انتي مش بس حرااااميه انتي منتحل"ه شخيصه حد تااااااني....  لقيته مسك فونه 
دموعي نزلت بخوف..... اا انت هتعمل اي والنبي اسمعني بس... هو انت هتتصل بالبوليس والنبي لا ارجوك لا واللهِ انا مش كان قصدي حاجه وحشه انا بس ساعِتها  
لقيته نزل الفون وبيبصلي بمعنى كملي.... 
انا اسفه بس مقدرش اشوف واحده محتاجه مساعدتي و اقف وانا بأمكاني اساعدها...  انا والله والله العظيم ما كانت نيتي وحشه انا بس خوفت عليها لت"حبسها 
 عدى بزهول... احبس مين 
بصتله والدموع مغرقه وشي..... جيسيكا 
انا مش فاهم حاجه 
هاا.. يااغبي بتتهمني وانت مش عارف حاجه
لقيته برق.. ابتسمت زي المتخلفين..... اااقصد حضرتك ﯾ عدى بيه 
احكيلي الي حصل من الاول 
بقلمي بسمله بدوي
وبس ﯾ سيدي... هو انت هتسلمني للبوليس 
لقيته ابتسم... اي دا اي دا اي اي الحلاوه دي اي الغمازات دي اي الابتسامه الي خطفت قلبي دي اي الي.... ثانيه ايه الي انا بقوله دا 
عدى بابتسامه.....  لا مش هوديكي ﯾ توحه 
يلهوي يلهوي عرف اسمي منين دااااا عااااااا بلاااااش الاسم دااااا انا اسمي حدووته او تووووته 
هههههه توحه توحه وتوووحه 
بارد تلااجه يفريييزر... مستر عدى 
مستر؟!!! 
اوووف بقااا انت مش عاااجبك حااجه ياااولا
ولااا ؟! 
سوري يعدى باشا ممكن سؤال صغنتوت خالث
هههه قولي يااخر صبري 
هو انا كده همشي خلاص صح... بما انك عرفت كل حاجه... امشى بقا
 عدى بسرعه... طب وانا 
احم انت اي ههه هو انا خلفتك ونسيتك هههه... هو ايه الي انا 
حسيته اتوتر ونظراته غريبه لوهله فكرت انه بيحبي... اكتسفت من نظراته.... فِ اي 
عدى ببرود..... مافيش خلاص... تقدري تمشي 
امشي 
ايوه 
همشي 
اهااا 
يعني خلاص كدا 
ابتسم ابتسامه خطفت قلبي  ..ايه الي بقوله دا... في اي يتوته... الي بتعمليه دا اسمه خيا"نه... نسيتي مصطفي حبيبك  .. 
تمام هلم هدومي وامشي
هتمشي الوقتي في الوقت دا الصباح رباح.. الدنيا مش هتطير... وابقي امشي الصبح 
حاضر... بصتله شويه... مش عايزه  امشي... فِ حاجه جوايا عايزاه... ايه الهبل الي بقووله دا 
بصتله بتوتر وحسه ان قلبي مش مبطل دق.. همشي بقا 
امشي 
ماخلاص همشي... الله طب اكذب عليا طيب وقولي اي كلمه تجبر بخطري بدل الرعب الي معيشني فيه 
امشي يتوته 
ماشيه يخويا 
صحيت الصبح كنت عايزه اشوفه لاخر مره...لا انا هجهز هدومي امشي من هنا وخلاص كل حاجه اتكشفت وكل حاجه رجعت لاصلها
اول ما روحت كان زي دا يكون في فرح 
الله وعندنا فرح في الشارع لولولولولي 
دخلت لقيت ماما وبابا قاعدين انا اول ما شوفتهم اتخضيت 
ااا انتوا رجعتوا امته 
بابا.... امبارح بليل... رجعتي من الرحله امته
رحله؟!! 
ايوا زياد وهاجر قالولي مع اننا زعلنا بس اهم حاجه سعاتك
اااا اه ايوا رحله معلش يابابا مش حبيت اقلقكم واهو انا جيت بسرعه... هو صحيح صوت الاغاني  ليه جاي من بيت ام مصطفي
ماما بحزن سكتت... بابا اتكلم.... مصطفي خطوبته النهارده 
مصطفي مين معلش
مصطفي جارنا يبنتي مالك 
من سُكات دخلت اوضتي.... مصطفي !!! طب ازاااي طب والي بنا !! 
ثواني وفوني رن... كان هو 
الو... توته... عامله ايه 
اا الحمدلله 
هو هو الصوت ده جاي من عندكوا ليه
ماهو دا سبب مُكلمتي... انا خطوبتي النهارده 
ااا طب طب والي بنا...
انتي الي باديتي... 
كله دا عشان قولتلك نأجل موضعنا لحد اما اخلص جامعه وانا خلصت اهو 
وانا يعني هفضل استناكي كل دا 
الي بيحب بيستحمل... بس شكل كل الي بينا دا كان مجرد كذبه... مع ذلك الف مبروك ربنا يتمم على خير... اتمنالك السعاده بس بعيد عني
هستناكي النهارده تحضري انتِ خلاص بقيتي في مقام اختي
اختك!!!
ايوا اختي.. ايه هتحضري ولا مش هتستحملي تشوفيني مع غيرك
ههههه الي بيبعِني ببيعُه يعُمري...وبعدين لا ودي تيجي برضو ما جيش خطوبه اخويا جايه طبعاً...  باي عشان الحق اجهز بقا عايزك تندم انك سبتني هههه اتشااااو 
دموعي نزلت... هونت عليه بسهوله كده وانا فكراه هيجي يصالحني....  اومال فين كلامه... مقدرش اعيش من غيرك.... عمري  ما هسمح لوحده غيرك تكون ام لعيالي... انتي حياتي انتي حبيبتي انتي روحي...طلعت رووحك يبعيد منك لله زي ما كسرت بقلبي كدا.... واللهِ لخليك تندم انك سبتني  الصبر بس 
اخدت شاور وصليت وطلعت فستان اسود طويل مجسم وهيلز احمر وشنطه  حمرا وميكب سيمبل  .. كنت قمر اوي هههه تباً لتواضعي 
خرجت وانا بشجع نفسي... انا قويه ولازم اعرفه كدا وانه مش فارق معايا اهم حاجه كبريائي وكرامتي 
مااما ماااماتي 
اي دا راحه فين 
خطوبه مصطفي جارنا 
بابا رد بمشاكسه..... اي القمر دا ينااس لا انا اغير بقا 
هههه غير... بجد حلوه 
قمر... بصيت على ماما لقيتها ببصلي بمعنى.. ليه بتعملي كدا هي كانت عارفه الي كان بيني وبين مصطفي 
بوستها.....  بنتك قويه يست الكل ولازم اخد حقي يااالا بااي
دخلت وانا بدور بعيني عليه لقيته قاعد جنب اااا صحبتي القديمه منال.. هههه ليقين على بعض اوي 
مبروك الف مبروك 
منال بخبث... الله يبارك فيكي يتوته... عقبالك
ههههه قريب قريب... بس تصدقوا لايقين على بعض اوي نفس الحقا"ره هههه
منال:  اتلمي احسنلك انتي في خطوبتي 
ههههه انا بس جايه ابارك واعرفكم ان كل دا مش في دماغي وااه خطوبتي قربت 
مصطفي بصدمه.... ايه بسرعه دي 
 فرحت اوي انه مضايق... ايوا يحبيبي انت فاكرني قليله.. انا مليون واحد يتمنااني 
منال: كذاابه ولو كنتي بتحبي واحد تاني ليه زعلتي واتقهرتي في الفون اول ما مصطفي قالك 
اي دااا هي الي قالتلك تتصل بيا عشان تقهرني هههه  بس للاسف مش فارق معايا 
ببص لقيت صوته ايوه ايوه صوته... 
عدى... الف مبروك ﯾ مصطفى 
انت مين 
 انا كنت لسا همشي بسرعه مش عايزه احس نفس الاحساس الِ بحسه كل اما بشوفه وكمان خوفت ليجرحوني ويقولولي كلمه كده ولا كده قدامه بس فجأه صدمني اما قال.... انا خطيب توته
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط علي : (رواية حادثة غيرت حياتي الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي : (رواية حادثة غيرت حياتي)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-