القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت نرجسي الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

 رواية احببت نرجسي الحلقة الثالثة 3 بقلم بسملة بدوي

رواية احببت نرجسي الجزء الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية احببت نرجسي البارت الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية احببت نرجسي الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

رواية احببت نرجسي الفصل الثالث 3 بقلم بسملة بدوي

نسر ببراءه مصطنعه..... في اي بس مش انتي قولتي شروطك والي انتي عاوزاه 
هزيت راسي وانا ببلع ريقي بتوتر من لهجته.
وانا كمان هعمل الي انا عاااوززه...
عوووووزت الكف*ن ﯾ بعييييد سيبني يااالا وربنا اعضك
ههههه ايوا كدَ اضهري على حقيقك اصلا البت الكيوت دي مش لاقيه عليكِ
ولاااا سيبني احسنلك والله وربنا اصوت والم العماره كلها عليك سيبنييييي.. نزلنييييي بقووولك 
فجأه لقيته ارخي ايده وهسيبني ..... اي دا انت هتسيييبني
_لا حول الله يارب مش انتِ لسا قايله سيبني 
ااا نزلني بالراحه 
حاضر  .. ثواني ورماني على السرير.. 
ااااه يااااغبييي
برقت بخوف.. اما لقيته بيفك زراير قميصه 
ه‍ هو انت بتعمل اي 
انتي شايفه اي
شايفه قلت ادب وعيب اوي كمان... اخرج براااا
لقيته بيقرب مني وانا برجع بضهري بخوف..... فِ في اي اابعد وربنا اصوت والم العماره عليك
_هههههه هتقوليلهم اي.. واحنا النهارده دخلتنا ياعروستي 
ااا هقولهم مجنون 
رفع حاجبه باستنكار...... مجنون!!  
شويه ولقيته بيقرب بيتكلم بهمس....   خايفه  ... ماتخافيش.. ولسا بيقرب 
فوقت على ايده الي على السوسته...... ااااااعااااااا  ﯾ قليل الادب  ... ابعد 
لقيته بِعد وراح عند الدولاب اخد لبس وخرج وانا روحت قفلت الباب وراه وروحت اخد شاور واتوضيت وصليت وخرجت لقيته قاعد على السرير وماسك فونه 
انت بتعمل اي هنا ودخلت ازاي وانا قافله الباب 
كان بيبصلي جامد.. افتكرت لبسي كانت لابسه بلوزه حمالات رفيعه وبرمودا بعد الركبه لسا هجري  مسكني بِسرعه.....  تعالي هنا راحه فين
سيبني 
لقيته اتكلم بجمود... عارفه السرير الحلو الي هناك.. هتروحي تنامي زي الشاطره يالا
ما انا هعمل كدا طبعا.. 
طب كويس انك بتسمعي الكلام
انا مش بعمل كدا عشان بسمع كلامك انا بعمل  عشان عايزة كدا ويالا بقَ برا عشان انام 
لقيته راح نام على السرير.... تعالي اتخمدي يالا عشان اهلنا جايين بكرا الصبح 
بس 
بقلمي بسمله بدوي
على صوته واتكلم بحزم..... سمعتيي قولت اي
هزيت راسي بخوف.... حاضر حاضر... نمت جنبه بس رجعت على حرف السرير عشان اسيب مسافه بينا.. لقيته قام شاددني لِحضنه 
ااا لو لو سمحت 
اسكتي... اتخمدي يالا 
ثواني وكنت هروح في النوم بس حسيت بشفايفه على خدي... فتحت عيوني بخوف..... انت انت بتعمل اي يعم حرام عليك
هههههه متخافيش 
مخاافش ايه دا انا مرعوبه ابعد والنبي 
اعتبريني اختك انتي نسيتي السر ولا اي 
_ابعد يااااا شااا*ذ ياااچا*اااي ياااا
اسكتي واتخمدي... عكننتي عليا... اي الحظ دا ﯾ رب بس ماشاء الله لسانك اطول منك يا اوزعه... مَسمعش صووووتك اخلصي نامي واسكتي
مش سااااكته 
وربنا لو ما سكتي لحدفك من الشباك   .. اتخمدي يالا
خمده تاخدك يابعيد  ... ابعد ايدك عني
فونه قعد يرن 
رد يااابني صدعتني 
لا مش هرد ولا اقولك.. ابتسم ابتسامه مش مطمناني بتاتاً... الو ﯾ بيبي  لا يحبيبي  دي اوزعه...تغريني لا طبعا دي شبه انثي البغلغااء  ... 
نهاار ابوووووك اسوووود مييين دااااا يخبتي يخبتي ﯾ شاذ عااااا بيخوني مع واااااحد يناااااس الحقووووني 
نسر اتصدم من رده فعلها وفجأه سمعوا خبط شديد  على الباب  وووو
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط علي : (رواية احببت نرجسي الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي : (رواية احببت نرجسي)
reaction:

تعليقات