القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثالث 3 بقلم أيات الرحمن

 رواية عشقت أمير الصعيد الحلقة الثالثة 3 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الجزء الثالث 3 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد البارت الثالث 3 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثالث 3 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثالث 3 بقلم أيات الرحمن


اخر حاجه وقفنا عندها لما امير خد رضوى على الكوخ
وبدء يقرب لحد ما وقعت على السرير و
رضوى:هى هتمطر ولا ايه 
امير:.......
رضوى:طب ممكن نرجع 
امير:ليه هو انا تحت امر معاليكى ولا ايه
رضوى:لولولولولولى واخيرا اتكلمت
امير بص ليها بغضب😡وكمل 
رضوى بمشاكسه:امممم ممكن سؤال
امير ومركز في الطريق:انجزى
رضوى وبتغمز بعيونها شكل بوحه كده :انت عينك الشمال دى فيها حاجه اصل عينى الشمال شكلها 
امير بص ليها وسكت
رضوى بنفس الغمزه:طب انت ما بتتكلمش صعيدي ليه ها ليه
امير بص ليها وفجأة انفجر ضحك
امير:ههههههه
رضوى:ههههههه انا اللي ضحكت الوحش
امير:ايه دا بجد
رضوى:وافتخر ههههههه
امير كان سرحان فى رضوى
رضوى:عارفه انى حلوه اوى 
امير:احم مش اوى على فكره
رضوى:عيونك بس اللي مش حلوه اوى عشان كده شايفانى مش حلوه
امير:امممم قويه 
رضوى بغناء:ولو يوم اللي حسدونى يعيشوا مكانى لو ثانيه
امير:هيحسدوكى علي ايه
رضوى بغناء :بيحسدونى لما بضحك 
امير:مش معقوله انتى
رضوى بغناء:فين ضحكتى انا ليه بقيت شكل واحد ماتله حلم
امير:اخرس*ي دا انتى المشي معاكى ح*رام 
رضوى:ليه ماشي مع اليسا *ولا نان*سي ولا هايف*اء ولا روب•ى ولا صوف*ينار ولا الخ
امير وقف العربيه :عايزه تروحى النادى ب*سلام ما اسمعش صوت*ك فاهمه
رضوى:حاضر 
مشيوا شويه
رضوى:اقف هنا كده
امير:ليه
رضوى:بس اقف
امير وقف
رضوى:شوفت الشجره دى
امير:مالها
رضوى:في واحد واقف وراها وماسك م•سدس
امير:عند الشجره دى
رضوى:ايوه وفي معاه بنت 
امير:متأكده
رضوى: 100%
نزل امير يشوف ايه اللي بيحصل واول ما بعد رضوى ركبت مكانه واخدت العربيه ومشيت 
رضوى:ابقي تعالي ماشي بقي ياولد عمى ههههههه
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
وبتمشي خطوتين والعربيه بتقف 
رضوى:لا هو انتى حالفه ما تمشي غير بيه 
امير فتح باب العربيه و عيونه كلها ش*ر وشدها من ايديها خرجها برا العربيه
رضوى:والله يا امير كنت بجربها 
امير ماسك رضوى من التي ش*يرت اللي هى لبساه:بتجربيها شايفانى مغف*ل
رضوى:خلاص ما حصلش حاجه يلا نروح البيت
امير بنظره مش مفهومه:يلا
رضوى بقلق:يلا 
بعد شويه
امير:انزلى
رضوى نزلت وطلعت فوق :امير ذكى اوى ومش سهل هعمل ايه مش عارفه اوووف بقي زهقت 
عامر:ايه يا ولدى اللي حوصول 
امير:مفيش بنتك قالت عايزه ترجع البيت
عامر:عشان خاطري انا خليك كويس كده معاها انا عايز امشي وانا متطمن 
امير:ماتقلقش انا بمسك نفسي عنها بالعافيه يا عمى
عامر:عشان خاطري انا يا ولدى
امير:هحاول
وسابهم وطلع 
قعد علي سريره وبيت*وعد بس تبقي مراته وهو هيخليها تشوف النج*وم في عز الظ•هر
رضوى فتحت اللاب توب شويه وبعد كده قفلته وطلعت البلكونه وفتحت كاميرا الموبايل وبدءت تصور فيديو وتحكى عن اللي حصل من وقت ما وصلت 
انتهت من تصوير الفيديو وبدءت تتصور صور عاديه 
بعد كده دخلت جابت كرسي وحطيته في البلكونه واتصورت كم صوره وهى قاعده وبعدين قررت تتصور وهي واقفه على الكرسي اتصورت اول صوره وفي الصوره الثانيه الكرسي وقع بس فى اتجاه سور البلكونه اما هى فوقعت من البلكونه 
عامر:رضوووووووى
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط علي (رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الرابع)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية عشقت أمير الصعيد)
reaction:

تعليقات