القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جواز بالإتفاق الفصل الثالث 3 بقلم فرح القصاص

 رواية جواز بالإتفاق الحلقة الثالثة 3 بقلم فرح القصاص

رواية جواز بالإتفاق الجزء الثالث 3 بقلم فرح القصاص

رواية جواز بالإتفاق البارت الثالث 3 بقلم فرح القصاص

رواية جواز بالإتفاق الفصل الثالث 3 بقلم فرح القصاص

رواية جواز بالإتفاق الفصل الثالث 3 بقلم فرح القصاص

نهي : نتخطب 
زين بصدمه: اي
نهي: مالك مصدوم ليه ما من شويه مبتحبش حد غير و لا غيرت رأيك شكل السنيور عجبتك 
زين: لا لسه بحبك بس انا لسه متجوزها يعني مش هينفع وبابا مش هيوافق كمان 
نهي بتمثيل عياط : خلاص اطلع بره ومش عايزه اشوف وشك وخليك مع السنيور بتاعتك
زين: اهدي بس انا موافق المهم مشفش دمعه نزله من عيونك الحلوين دول 
نهي بخبث: بجد وحضنته 
زين قرب منها و 
نهي: تؤ تؤ مش دلوقتي لمه نتجوز يا حبي
زين: طيب يا حبي انا همشي 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
نرمين: بصه عارفين البت ملك دي متجوزه بقاله شهرين
هايدي: احيه بجد 
نرمين: ايوه والله 
هايدي: ازاي بيتجوزه في السن ده 
نور: طب وفيها اي يعني هي مش صغيره ومش عامله حاجه حرام 
نرمين: ونتي مالك محمؤه عليها كده ليه 
نور بتوتر: ها لا بس عادي يعني مفيهاش حاجه 
هايدي: خلاص يا جماعه حصلخير خلينا نسيب كل واحد في حالو 
نور: تمام انا لزم امشي علشان ماما متقلقش عليا
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
نهي: تنفس الي قولتلك عليه 
مجهول: امرك 
نهي: عارف لو محصلش الي انا عايزه انت عارف انا هعمل اي كويس اوي 
مجهول: متقليش.. هنفذ كل الي قولتيلي عليه ب الحرف الواحد 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
زين رجع البيت و طلع الجناح ودخل لقه نور قعده بتذاكر 
زين سرح فيها شويه وفي برائتها وبعدين استوعب..قلع الچجت وفك زراير الاقميص من عند رقبته و هو بيرمي المحفظه وقع القهوه علي ايدها  
نور: اعععععاااااا
زين بخضه: مالك في اي.. وجري عليها ونفخ في ايدها  وراح حطلها مرهم 
زين: بتوجعك لسه.. بجد انا اسف مخدش بالي 
نور بتمسح دموعها: لا.. خلاص عادي 
زين علشان يصلحها:  طب انا هقوم واعملك اقهوه بدل الي وقعت 
نور: لا خلاص متتعبش نفسك 
زين:  كملي مذاكره اتني 
و راح عملها القهوه فعلا 
زين: احلي كوباية اقهوه ومن ايدي كمان ياستي 
نور بإبتسامة جذابه : شكرا 
زين ابتسمتك جميلة جدا علي فكره 
نور وشها احمر وبصت في الارض 
زين قعد علي السرير وبيفكر في كلام نهي  و جي رساله من فون نور زين مسك الفون وفتح الرساله كانت من شخص ومكتوب فيها 
«هقابلك بكره في نفس المكان الي اتقبلنا في انهارده»
زين اتصدم 
زين: نور انتي كنتي فين انهارده 
نور: انا.كنت في الدرس وبعد الدرس  اتمشيت انا و صحابي وجيت..ليه في اي 
زين بغضب: اي ده 
نور بعدم فهم: اي ده مش فاهمه 
زين بز*عيق: بصي هنا 
نور بصت في الفون: مين ده 
زين بعصبيه: انتي هتستعبطي وطخخخ ضر*بها 
نور بعياط وخو'ف: والله معرف مين ده 
زين مسكها من شع"رها و زق'ها علي حيطه وسند ايدو علي حيطه وقر'ب منها 
زين بصوت فاحيح افاعي: لو مقولتيش الحقيقه متلوميش الي نفسك.. قولييييي 
نور بخو'ف شديد: صدقني والله معرف حاجه لو مش مصدقني اتصل بصحابي واسالهم 
زين ضغط علي ايدها الي فيها الحرق  جامد 
نور بالام: اااه زين سيب ايدي بتوعجني لو سمحت 
زين ساب ايدها 
زين بغضب: عرفه لو كلام ده طلع بجد و رحمه امي  هتشوفي مني الي عمرك ماشفتي 
نور بعياط: والله يازين معر.. قاطعها الخادمه 
زين بز"عيق: عايزه اي 
_اسفه يابيا والده الهانم تحت وعايزه تشوفها 
زين: طب انزلي انتي 
_امرك يابيا 
زين: امسحي وشك و انزلي.اه ولسه حسبنا مخلص 
نور هزت راسها و غسلت وشها ونزلت 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
مجهول: عملت الي قولتلي عليه
نهي: تمام هتاخد الباقي من فلوسك لما تخلص المهمه التانيه 
مجهول: تمام 
سمر: زمان البت ماتت
نهي بضحكت شر: ههه هي لسه شافت حاجه 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
جميله: عامله اي يحبيبتي 
نور: كويسه ياامي سيبك منى انا انتي عامله اي بتخدي الادوايه في مواعده ولا لا 
جميله: بخير يقلب ماما باخد الادوا ياحبيبتي متقلقيش عليا
نور: بجد ياامي
جميله: ايوه ي...يلهوي اي اللي في ايدك ده 
نور:متخافيش ياامي دي القهوه ادلقت عليا و زين حطلي مرهم 
جميله: طب خلي بالك من نفسك بعد كده...زين بيعملك كويس ولا لا يا بنتي  طمنيني  
نور:  ها.. اه اه ياامي متقليش  عليه 
جميله: طب انا همشي بقا يا حببتي  
نور: انتي لحقتي تقعدي معايا يا ماما 
جميله: معلشي يا بنتي انتي عارفه مبستريحش غير بيتي ياقلب ماما 
نور بزعل: طب خلي بالك من نفسك وخدي الادويه في مواعده وانا هبقا اجيلك في يوم كده ياست الكل 
نور طلعت توصل مامتها لغيت برا وشخص مسكها من دراعها ولفها ليه
نور: اعععععع 
شخص كتم صوتها وكان بيقر"ب منها 
نور كانت بتحاول تبعدو عنها 
زين شفهم وراح ماسك الشاب ونزل في ضر*ب وبعدين مسك ايد نور 
ودخلو القصر وطلعو الجناح وقفل الباب 
نور بتوتر وعياط : والله ماعارفو هو الي مسك ايدي وكتم صوتي والله العظيم 
زين: ششش ومسكها و...
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط علي : (رواية جواز بالإتفاق الفصل الرابع)
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية جواز بالإتفاق)
reaction:

تعليقات