القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية هوس الفصل الثاني 2 بقلم سولييه نصار

 رواية هوس الحلقة الثانية 2 بقلم سولييه نصار

رواية هوس الجزء الثاني 2 بقلم سولييه نصار

رواية هوس البارت الثاني 2 بقلم سولييه نصار

رواية هوس الفصل الثاني 2 بقلم سولييه نصار

رواية هوس الفصل الثاني 2 بقلم سولييه نصار

-سلوي أنا ...
قالها مراد بندم بعد ما عمل اللي عمل بس أنا شديت هدومي عليا وصرخت :
-بره اطلع برة يا حي*وان ...برة 
حاول يقرب مني فصرخت بهي*ستريا وانا بقول وببكي:
-بقول برة انت مبتفهمش ...
وفعلا طلع ...انكمشت علي نفسي وقعد اعيط وانا حاسة بش*رخ في قلبي ...جوازه وخي*انته كوم وأنه يعت*دي عليا كوم تاني ...حسيت بجد اني كرهت*ه ...وقررت مهما يحصل هنفصل عنه ومش هرجع تاني ابدا ...
......
بعد اللي حصل مراد طلع برة البيت خالص وهو حاسس أنه متضايق ...مكانش حابب يحصل كده ...عمره ما فكر أنه هيجبرها علي حاجة بس هي اللي استفزته ...هي اللي عايزة تبعد عنه وتتطلق وهو مستحيل يسمحلها تبعد ...هو بيحبها ...مهما يروح ويتجوز ويعرف ستات هتفضل سلوي بس اللي ملكت قلبه ...
.....
بعد ما خلصت عياط قومت ولقيت انه نسي الباب مفتوح ...قررت مضيعش وقت ...كملت لم شنطتي وغيرت.هدومي بسرعة وطلعت ...صرخت بخو*ف لما لقيت اللي اتجوزها واقفة قدامي ...كانت بتبصلي بحزن وشفقة ...دموعي نزلت وقولت :
-لو سمحتي وحياة اغلي حاجة عندك سيبيني امشي واهرب من هنا. ..مش هقدر أعيش معاه تاني ...
بصتلي زينب بحزن وقالت:
-مش همنعك ...
ابتسمت  ليها بإمتنان وبعدين اخدت شنطتي وبسرعة طلعت ...هربت من جح*يمه  ....مفكرتش في ايه ممكن يحصلي بسبب اللي عملته كل اللي كان في بالي الاه*انة والذ*ل اللي شوفتهم وانا دايما مقتنعة اللي يجي علي كرامتي اطر*ده برة حياتي فورا ...ومراد تجاوز الحد ...
.....
وصلت قدام مركز الش*رطة ...دخلت بخوف ووقفت قدام الضابط وانا وشي باهت وقولت:,
-عايزة أعمل محضر ..
-محضر ايه 
-عن شخص اغتص*بني 
بصلي الضابط بشك وقال :
-مين 
-جوزي ...جوزي اغتص*بني ..
بصلي الضابط بدهشة وبعدين ضحك ...
وقال:
-انتي بتهزري يا مدام 
-لا جوزي اغتص*بني وانا عايزة ارفع عليه قضية ايه الغريب في ده ...
كمل الضا*بط ضحكه وقال:
-ادي اللي بناخده من الفيمن*ست وهبل الس*تات ...يا مدام ده جوزك وحقه يعمل ايه حاجة ...يالا يا س*ت من هنا قبل ما افقد اعصابي ...
مشيت من قدامه وانا بغل*ي وقررت اروح لاخويا هو هيساعدني ويحميني من جبر*وت مراد ...
.....
جه مراد من برة وقلب الدنيا علي سلوي وملقيهاش ...قرب علي زينب الخايفة وضر*بها بالقلم لحد ما وقعت ...مس*كها من شعرها وقال:
-راحت فين 
-معرفش 
قالتها زينب بخوف ...قرب منها وخنق*ها وقال وعينيه حمرا:
-ودتيها فين يا زينب بدل ما اق*تلك انطقي!!!
اترعبت زينب منه وقالت:
-انا مليش دعوة والله يا مراد ..معملتش حاجة 
-قولت اتكلمي 
-اخدت شنطتها وراحت ...مقدرتش اوقفها ...
عينه احمرت حس ان الدنيا كلها بتلف بيه ...فجأة بد يض*رب في زينب وهو بيقول:
-اه يا حيو*انة ...ضيعتيها من ايدي...أنا عملت المستحيل عشان تبقي معايا ...زو*رت نتايج التحاليل واقنعتها انه مبتخلفش ...
بعدت زينب هي بتبكي ومصدومة وقالت:
-يعني انت ...انت اللي .
-لا يا حبيبتي العيب كمان مش مني أنا اومال ازاي انتي حامل ...انا وهي مينفعش نخلف واحنا مع بعض ...هي تقدر تخلف مع أي حد تاني غيري وانا كمان اقدر اجيب اطفال من أي واحدة غيرها لكن احنا الاتنين لا وعشان متمشيش أنا اللي زور*ت نتايج التحاليل واقنعتها انها عا*قر!!
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث اضغط علي (رواية هوس الفصل الثالث)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية هوس)
reaction:

تعليقات