القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثاني 2 بقلم أيات الرحمن

 رواية عشقت أمير الصعيد الحلقة الثانية 2 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الجزء الثاني 2 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد البارت الثاني 2 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثاني 2 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثاني 2 بقلم أيات الرحمن


رضوى واقفه في الجنينه عجبتها ورده قطفتها وبتشم فيها فجأة لقت ق*لم ثلاثى الابعاد نز*ل علي وش*ها 
رضوى ببكاء:انت مج*ن*ون
فجأة مس*كها من شع*رها بق*وه وق*لم كم•ان على* الخ*د الثانى 
رضوى:سيب*نى يا ح*يو*ان 
اسيبك يا ايه وهووووب ك*مان قل*م 
رضوى:يا بابااااااا 
عامر ومصطفى والجد خرجوا على الصوت 
الجد:هو ديه اللي كت خايف منه 
مصطفى:خلاص يا ولدى البت لسه ماتعرفش عاداتنا وتقاليدنا 
اسكت يا بوى دى ق*ليل*ة الربا*يه وعايزه ق*طع لس*انها وق*طعت ورو*دى المفضله
الجد:سيبها عشان خاطري انا يا ولدى وانا هزرع ليك غيرهم
زقه*ا في الارض وقال
لو شوفتك واقفه كده تانى وبخل*جات*ك دى هقط*عك قطي*ع وا*رم*يكى لك*لاب الس*كك فاه*مه واياكى تل*مسي ورداتى تانى 
رضوى وحاضنه والدها :انت مين انت عشان ترفع ايدك عليا وتحكم عليا بتغيير لبسي
عامر :دا يبقي امير ابن عمك مصطفي
رضوى:حصلنا الق*رف
امير اتجنن وخدها من حضن عامر ومسك شع*رها
رضوى:يابابااااا انت ساكت ليه وسايب الح*ي*وان ده يض*ربنى 
عامر:كفايه يا امير بقي
امير:لا مش كفاية دى عايزه تتر*بى من اول وجديد
رضوى:ومين اللي هيرب*ينى 
امير:مش مالي عينك انا ولا ايه
رضوى بصت ليه بقر*ف من فوق لتحت وقالت:ترب*ية شوارع 
ولسه امير هيضر*بها جده خدها منه وفضل يهدى فيه 
اطلعى فوق انتى يابتى يلا 
رضوى:عشانك انت بس يا جدوا هطلع 
مش عشان حد تانى ولا حتى بابا وسابتهم وطلعت
الجد:بكفاياك يا ولدى البت اول مره تاجى هنا 
عامر:اهدى بس ياولدى انا جبتها هنا عشان تعرفك وتحبك انا مش هتطمن عليها غير معاك انت 
امير بنفاذ صبر:ماعايزش اشوفها بالخلج*ات الواع*ره دى تانى
عامر:بهدوء يا ولدى دا لبسها طول عمرها فمش هتقدر تغيره فى يوم وليله ولا ايه 
امير:هتقدر وغص*ب عنها وهنشوف وطلع هو كمان 
عند رضوى كانت بتفكر تعمل ايه معاه عشان ض*ربها 
رضوى بعد تفكير طويل :بس لقيتها 
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
عند امير طلع خد شاور ولبس بنطلون بيتى اسود وتي شيرت اصفر وعليه العلامه دى👍
وحط برفيوم ونزل كانت فوزيه جهزت العشا 
الكل قعد ماعدا رضوى مانزلتش 
فوزيه طلعت ليها الاكل فى اوضتها 
تاني يوم (الجمعه)
امير كان عنده اجازه 
كل العائله قاعده على السفره وبيفطروا بتنزل رضوى بلبسها اللي اول ما امير بيشوفه بيت*جنن
لبسها عا*ري جدا وفارده شعرها 
رضوى : صباح الخير
الجد:صباح الخير يا قلب جدك
رضوى باست خد عامر:صباح الخير يا بابي
عامر:صباح الفل يا قلب بابي
الجد:يلا يا بتى اقعدى افطرى معانا
رضوى:لا يا جدوا ماليش نفس
ورد:ليه يابت عمى 
رضوى:اصل انا نفسي مس*دوده مش عارفه ليه 
ورد:من ايه
رضوى: مش مهم يا روحى هى مسدوده وخلاص
امير:يجعلها مسدو*دة دايما
رضوى:لا هى مش دايما مسدوده ربنا يكفي*ك شرها لما بتت*فتح هى بس مسدو*دة دلوقتي عشان قدامها سل*طعون البحر المال*ح
امير:قصدك ايه
رضوى:ولا حاجة المهم ميرو (مروان يعنى)
مروان:انا
رضوى:ايوه انت عايزاك توصلنى النادى اللي هنا عشان انا ما اعرفش حاجه هنا
مروان: أ بيقاطعه امير 
امير:انا اللي هوصلك النادى
رضوى:لا مش عايزه اتعبك
أمير:لا تعبك راحه
رضوى:طب يلا هنتأخر
امير:يلا
امير:اركبي يلا
رضوى ركبت فى الكرسي التانى
امير:مش سواق الست* انا تعالي قدام
رضوى:اوووف حاضر
اهو ركبت
طول الطريق امير ورضوى فى حالة صمت رهيبه لحد ما رضوى بتتكلم
رضوى:هو انت ليه مش بتتكلم صعيدي
امير:......
رضوى:هو انا مش بكلمك
امير:......
رضوى:عنك* ما رد*يت ابو ش*كلك 
امير:........
رضوى:هو النادى بعيد كده
امير:......
رضوى:طب رد طيب دا انت كنت راديو وتلفزيون وفيديو في البيت
امير:.....
رضوى:عموما انا كنت عايزه نتصالح ونكون أصدقاء بس انت اللي رافض
امير:......
رضوى:براحتك
وفجأة العربيه بتقف عند كوخ صغير كده 
امير:انزلى
رضوى:ايوه بس دا مش النادى
امير:قولت انزلى
رضوى:مش هنزل
امير فتح باب العربيه من جهة رضوى وشالها ودخل بيها الكوخ
بيدخلها اوضه في الكوخ وعيونها نظرتها ماتتوصفش وفضل يق*رب يقر*ب لحد ما وق*عت على السر*ير و.........؟
كملوا بقي 
امير شخصيته ميكس من كل حاجه ساعات بيكون هادى جدا وساعات تحسوه مج*نون وساعات يكون عص*بي وساعات يكون بيضحك 
هو امور اوى عنده 28 سنه ابيض اللون عيونه سوداء لامعه شعره اسود لامع  ضابط شرطه ناجح جدا برغم ان سنه صغير في سر او اتنين عنده الاول ليه بيتجنن لما حد بيلمس الزهور اللي هو زرعها وليه بيكره البنات
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط علي (رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثالث)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية عشقت أمير الصعيد)
reaction:

تعليقات