رواية زواج القاصرات والصعيد الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم دعاء أحمد

 رواية زواج القاصرات والصعيد الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم دعاء أحمد

رواية زواج القاصرات والصعيد الجزء الثامن والعشرون 28 بقلم دعاء أحمد

رواية زواج القاصرات والصعيد البارت الثامن والعشرون 28 بقلم دعاء أحمد

رواية زواج القاصرات والصعيد الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم دعاء أحمد

رواية زواج القاصرات والصعيد الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم دعاء أحمد


نجمه بصت للازاز المك"سور و لكتله المعدن اللي بتنزل بسرعه نسبيه فوق شمس وللطريق الخالي وراها
نجمه لنفسها. انا مش فاهمه حاجه بس صدقني بمجرد خروجنا من هنا هيبقى في عتاب بينا
غمضت عنيها بقوه وبسرعه جدا ومن غير تفكير جريت في الطريقه اللي كلها ازاز حرفيا لدرجه انه بقي يغر"ر في رجليها بقيت تنز"ف
(سوزان فعلا مجهزه كل حاجه والطرقه دي طويله)
نجمه بصت لشمس ومن كتر ألم  رجليها مبقتش شايلها وقعت و ايديها الازاز بقى يغر"ز فيها وهي بتعيط بصوت عالي و إثر الد"م موجود في كل حته عدت عليها
عند سوزان
سوزان بغضب وعصبيه في ميكروفون. لا لا امشي مش بعد اللي عمله تنقذيه. انتي مش احسن مني يا نجمه
نجمه بقيت سامعه صوتها وبتعيط. قُالتهالك قبل كدا من تلات سنين يا سوزان اللي بيني وبين شمس رابط أقوى بكتير من انك تقدري تك"سريه او تعملي زيه لان دا رابط مقدس
وبعدين لقيت كتله المعدن قربت جدا من شمس هزت راسها بمعنى لا وقامت وبقيت تجري وهي حرفيا زيرو طاقه
شمس بيفتح عنيه بالراحه و بتعب بقى يشوف طيف نجمه لكن الصوره مشوشه
نجمه بسرعه زقت الكرسي بيديها والازاز يدخل جو ايديها اكتر وههههههوووووببب كتله المعدن نزلت على الأرض بكل قوتها نجمه بقيت مر"ميه في جانب  وشمس في الجانب التاني واقع بالكرسي اللي مربوط فيه
نجمه. اااااهههههههه ااااااااههههه
بصيت لرجليها اللي بتنز"ف بغزاره وايديها الازاز جواها  حطت ايديها على بطنها وغمضت عنيها ولانها مكنتش قدره تتحرك بقيت تزحف على الأرض راحت للناحيه التانيه لقيت شمس بينز"ف من دماغه
نجمه برعب. شمس فوق بالله عليك شمس
مدت ايديها بالعافيه وقلعت الحجاب بتاعها وبقيت تربط دماغه حطت دماغه على رجليها و فضلت تعيط بوجع وبصت للمكان تشوف مخرج ملقتش غير أنها لازم تعدي الطرقه دي تاني وهي اصلا رجليها مش شايلها وغير كدا شمس وحاسه بالبرد وجسمها سخن حطت ايديها على قلب شمس و غمضت عنيها
عند سوزان. دلوقتي لازم الاتنين يمو"توا
شخص. تحبي انزل اخلص عليهم
سوزان بغل. لا مش كدا انا عايزه يتعذب كنت فكرها هتقدر تقت"ل بس دلوقتي لازم هو اللي يشوفها بتمو"ت عايزاك تخلي الطرقه من الازاز و تنش"ق نجمه وتسيب الكرسي موجود تحتها وهي اصلا مش هتتحمل تقف و تمو"ت
. تومري
بينزل فعلا وبعد حوالي ساعه بيخلي الطرقه من الازاز ويعدي ناحيه نجمه وشمس
مسك ايد نجمه بقوه وبقي يقومها اول ما شمس راسه وقعت في الأرض بدا يفتح عنيه
نجمه كانت بتترعش وفاقده القدره على المقاومه
الشخص بقى يوقفها على الكرسي ورجليها مش قادره تقف عليها  حط الحبل حوالين رقبتها
شمس بدا يقوم ورايح ناحيتها وهو ماسك دماغه باحساس فظيع وهو بينز"ف وبقي يفتكر اول ما وصل للمكان دا
فلاش باك
سوزان. وحشتني اوي يا شمس
شمس بغضب مسك رقبتها بقوه وبقي يخن"قها. نجمه لو جرالها حاجه صدقيني هتكوني مي"ته
سوزان. صدقني نجمه هي اللي هتخلص عليك ووقتها هتعرف انك حاربت عشان واحد متستاهلكش
شمس. ياريت الكل في طيبه قلبها ونقاءها وعفويتها الطفوليه
سوزان بغضب. هتفضل كدا لحد امتى مش قادره تنساها انا اللي بحبك مش هي
شمس. انتى أحق"ر يني ادمه ع وش الأرض يا سوزان نجمه مراتي وحبيبتي ولو رجع بيا الوقت كنت هتختارها هي مش ان
قطع كلمته شخص من وراه ضر"به بقوه في دماغه
باك
شمس بسرعه مسك ال؛ خص دا وفضل يضر"ب فيه بكل قوته وغضب ونجمه بقيت تفقد القدره على التنفس ورجليها بتفلت من على الكرسي
شمس بسرعه وبيسيب الرجل. نجمه
راح عندها وبيفك الحبل بعد ما شاف ايديها اللي كلها د"م هي ورجليها
الشخص بيجي من وراء شمس وبيشده شمس ضر"به بالك"ميه ورجع بص لنجمه و فكها ونزلها
رحيم و البوليس وصلوا
سوزان اول ماسمعت صوت عربيه البوليس بقيت تحاول تهرب من الباب الخلفي
رحيم بسرعه. انت كويس
شمس بدموع. نجمه فوقي انا اسف اني السبب في كل اللي حصلك والله مكنش اصدي. وبعدين انتي لسه حامل مفقدتيش البيبي صدقيني مقدرش اعمل فيكي كدا قومي ارجوكي
رحيم. شمس لازم تأخذها المستشفى مفيش وقت
شمس بسرعه شالها وخرج وهو خارج. سوزان تمو"ت النهارده انت فاهم
رحيم. حصل
رحيم طلع مسد"سه و طلع من البيت مع البوليس سوزان كانت بتجري رصا"صه انضر"بت في ضهرها ووقعت
رحيم جري عليها و حس نبضها لقها ما"تت
شمس بيحط نجمه في العربيه. وبيسوق
في المستشفي
شمس شالها ودخل بسرعه
وبسرعه جابوا ترولي واخذوها
شمس للدكتور. ارجوك لازم تبقى كويسه اعمل اي حاجه عشانها ارجوك يا دكتور
الدكتور. اهدي لو سمحت وان شاء الله خير
شمس قعد برا وبقي يبكي 
رحيم وصل بعد شويه. هي كويسه دلوقتي
شمس. لسه الدكتور عندها انا قلقان اوي يا رحيم
رحيم. إن شاء الله خير. وبعدين دا انت اللي معلمنا رب الخير لا يأتي الا بالخير
شمس بجديه. ايه اللي حصل
رحيم. ما"تت وهي بتهرب
الدكتور خرج بعد شويه
شمس بسرعه. هي كويسه
الدكتور. الحمد لله نضفنا الجروح من الازاز وهي بقيت تمام
شمس. والحمل!
الدكتوره. الحمد لله تمام لكن في مشكله لو حصل اي إجهاد في فتره الحمل هيبقى في خطر عليها لان جدار القلب ضعيف جدا هي محتاجه راحه
شمس ركع لله ودموعها نزلت
قام تاني
شمس. ممكن اشوفها
الدكتوره. بس هي فاقده الوعي دلوقتي بس ممكن تقدر تتفضل
في اوضه نجمه
دخل لقي رجليها مربوطه وايديها
شمس بغضب لكن اتكلم بهدوء. انا السبب في كل دا دلوقتي فاكر كل حاجه حصلت من اول يوم
لما خبطتك بالعربيه وبعد كدا اكتشفت انك البنت اللي هتجوزها وبعدين محاولتك للانت"حار بعد خبر وفاءه زهره ولما سوزان قدمتلي القهوه واخذتني اوضتها وانتي جيتي ونمتي في الاوضه عشان ميحصليش مشكله
 وبعد كدا لما مدحت قال انك مراته واخدك معه ودخولي المستشفى وخساره المناقصه و اتفاقك مع مصطفى عشان يديني المبلغ اللي اسدد بيه خسارتي
في كل لحظه كنتي جانبي. في كل لحظه عشتها كنتي جانبي اقدمتيلي الحب والبراءه والحنان
لو عشت عمري كلها قالك شكرا مش هيكفي
سند راسه على السرير وراح في النوم
الصبح
نجمه. شمس
شمس. انت كويسه حاجه وجعكي
نجمه هزت راسها ب اه
شمس. هنادي الدكتور
نجمه بدموع. قلبي وجعني بعد تلات سنين في علاقه كنت فاكره اني طرف فيها اكتشفت في الاخر اني فرد ملوش اهميه. لما كان في مشكله اتصرفت من دماغك ونسيت اني مراتك وهسمعك. قالت إن ابننا ما"ت ووجعت قلبي
شمس بحنان. والله كنت بعمل كدا عشان احميكي
نجمه. تحميني انت وجعتني اوي يا شمس ومع ذلك كنت متمسكه بيك لآخر لحظه
شمس. نجمه اسمعيني انا والله العظيم بحبك وعارف اني غلط بس مين في الدنيا مبيغلطش
نجمه بطيبه. وانا مسامحاك عشان انت عملتني ان الحب اهم حاجه فيه الثقه وانا كنت واثقه فيك طول الوقت
شمس بعشق. وحشتني اوي اوي يا نجمه
نجمه. وانت كمان كنت خايفه اوي عليك
شمس. ربنا ميحرمني منك
بعد اسبوع
شمس ساعد نجمه تغير هدومها  عشان يخرجوا
نجمه. هو احنا هنرجع الصعيد دلوقتي
شمس بخبث. توتو هنرجع فيلاتنا
نجمه بشك. شمس انت بتفكر في ايه مش مستريحالك
شمس متكملش وشالها.
نجمه. شمس انا كويسه دلوقتي اقدر امشي. نزلني الناس هتقول ايه
شمس بضحكه صاخبه. يا بت انتي مراتي بطلي بقي
بعد مده
وصلوا فيلاتهم وشمس طلعها على اوضتهم
نجمه بتوتر. شمس
شمس بتوهن وهو بيقرب وبيبو"سها . نعم يا قلبي
نجمه بخبث. الدكتوره يعني كانت قالت حاجه لازم تعرفها
شمس. ايه
نجمه. يعني مينفعش يحصل حاجه بينا عشان الحمل لسه في أوله وكدا و لازم نستنى فتره
شمس. فتره اد ايه يعني يوم اتنين
نجمه. فتره يا شمس
شمس بصدمه. اسبوع
نجمه. أطول
شمس. اد ايه يعني
نجمه. شهرين تلاته
شمس بردح. نننننننننننننععععممم ياختي
لم تستطيع كتم ضحكتها اكثر من ذلك لتنفجر في الضحك ويعرف ذلك
نجمه قامت تجري بسرعه برغم ان رجلها لسه بتوجعه شويه
فضلوا يلفوا في الاوضه ويضحكوا
شمس. بتضحكي عليا
نجمه. هههههههه مش قادره
شمس شدها من وسطها وبا"سها بحب وقرب منها اكتر وذهبوا سويا لعالمهم الخاص
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع والعشرون اضغط علي (رواية زواج القاصرات والصعيد الفصل التاسع والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية زواج القاصرات والصعيد)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-