رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أيات الرحمن

 رواية عشقت أمير الصعيد الحلقة الحادية والعشرون 21 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الجزء الحادي والعشرون 21 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد البارت الحادي والعشرون 21 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أيات الرحمن


............
حنان بصدمه:كيف يعنى ده مش بن*ت معقول 
رضوى:ارجو*كم كفا*يه
امير بصوت عالي:كله برااااااا وسي*بوها ليا
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
حنان:بس يا ولدى اهدى 
امير بصوت عالي جدا:قولت كله براااااا
حنان:عشان خاطري
امير:مش بن*ت يا عمتى مش بن*ت
حنان:اهدى بس انت 
الكل كان واقف برا وسمعوا صوت امير عامر كان قلقان وكلهم كمان كانوا قلقانين
بعد شويه
حنان:مش قولت ليك يا ولدى ألف مبروك ربنا يتمم بخير ولولولولولي💃💃💃💃
ض*ر*ب نا•ر اشتغل وكل حاجه رجعت لاصلها 
رضوى مش مصدقه اللي حصل ازاى بن•ت بعد اللي حصل ده ازاى كانت محتاره اوى ازاى
وفجأه سجدت على الارض تحمد ربنا ان هو وقف جنبها 
امير سابها وطلع برا وبعد شويه رجع كانت رضوى غي*رت الفستان ولبست لبسها اللي هتنام فيه
#يتبع
هنوضح حاجه بس عشان اصحاب الفضول واللي هيكتبوا ازاى حصل معاها كده وطلعت فى الاخر بن*ت 
تابعوا معايا 
هحكى حكاية رضوى وازاى حصل معاها كده
رضوى كانت شخصيه مغر*وره جدا بطريقه ملهاش مثيل كانت ممتازه في دراستها كانت بتضحك عادى مع الولاد وتكلمهم لكن عمرها ما حبت حد فيهم
في ولد كان معجب بيها وكان بيحبها بدرجه كبيره جدا بس الولد كان عنده مشكله ان هو عا*جز  مش هينفع يتج*وز  لكن هو حبها 
كان ممتاز جدا جدا جدا في دراسته فاكرين منال ونغم أصدقاء رضوى دول الاتنين مش بيعرفوا يكتبوا اسمهم حتى وبينجحوا بالواس*طه
نكمل بقي اتفقوا مع مازن اللي هو بيحب رضوى علي ان هو يكتب ليهم الاجابه عشان ينجحوا ويعدوا السنه وهيكون المقابل رضوى 
تمام 
مازن وافق رضوى مست*حيل هتروح ليه بر*ضاها فعملوا الخطه اللي اتنفذت في البارت اللي فات وطبعا العميد ما طلبش الكلام ده نهائي
دا نسخ من البارت اللي فات للي اول مره يقرأها تمام
👇👇👇
رضوى بتروح على العنوان ومعاها منال ونغم 
بيدخلوا عادى وواحده من الخدم بتقدم ليهم العصير وبيشربوا في من*وم لرضوى
بعد كم ساعه كده بتفوق رضوى وبتلاقي نفسها في اوضه وعلي سر*ير ومن غير ل؛ب.س ه.ا وحواليها د.م.
وفي ولد واقف ومربع ايده ومش لا.بس غير بنط.لون بيتى
مازن:ايه مفاجأة مش كده كده خالصين
👆👆👆
رضوى مش حا*سه بحاجه خالص بيدخلوا منال ونغم بي.     جر.    دو.    ها.     من لبس*ها  وبيحطوا اللون ده على السر*ير وبعدين بيدخل مازن وكإنه هو اللي عمل كده 
مازن بيحب*ها  ومنال ونغم بيكر*هوها وعايزين يحطموا كبر*يائها وغر*ورها 
وهتكون طريقه سهله ان رضوى ومازن يتج*وزوا 
لكن حصل العكس رضوى حالتها النف*سيه اتد*مرت فمازن خاف تعترف عليه فه*رب
رضوى بدءت تتحسن شويه ومفيش حد يعرف هى حصل معاها ايه لانها ما اتكلمتش 
وعامر كان كل تفكيره ان هى ممكن تكون بتحب شخص واتخلي عنها وخلاص وعشان تغير جو والكلام ده خدها وسافروا الصعيد عشان امير يتجوزها وتنسي حبيبها الاول 
وطبعا كلنا عارفين الباقي من وقت امير ما قابلها لوقتنا هذا 
بعد حوالي من ساعتين بيرجع امير عند رضوى تانى بتكون نايمه زى الملاك وخصلات شع*رها نازله على وشها امير بهدوء بيرجعهم وبيتخيلها فرحه بيفرح اوى ورضوى بتفتح عيونها وبتضحك لما بتشوفه بيضحك وبي*قرب منها وبيع*يشوا حياة الأز*واج
تانى يوم امير بيصحى من نومه وبيلاقي رضوى نايمه جنبه 
امير:ايه ده انتى بتعملى ايه هنا 
رضوى:انا 
امير:اومال انا
رضوى:عادى نايمه جنبك
امير:ليه
رضوى:عشان مممراتك 
امير:مرات مين اووه خلاص افتكرت
رضوى:الذاكره رجعت يعنى
امير:اخر مره تنامى هنا 
رضوى:ليه
امير:عشان ده  مكان فرحه
رضوى:فرحه مين واللي حصل بالليل ده
امير برفع حاجب:هو ايه اللي حصل
رضوى حكت ليه
امير:مستحيل لا 
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني والعشرون اضغط علي (رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثاني والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية عشقت أمير الصعيد)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-