رواية أحببت ارملة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حورية مصطفى

 رواية أحببت ارملة الحلقة الحادية والعشرون 21 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الجزء الحادي والعشرون 21 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة البارت الحادي والعشرون 21 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حورية مصطفى

الياس بغيظ: هدخل معاكي جوه.. 
جني بغيظ: طيب اتفضل.. 
وفعلا دخلوا الاوضه سوا.. 
الياس بصدمه: يعقوب.. 
جني بتسأل: انت تعرفه.. 
اليـاس بهدوء: ايوه هو ايه اللي حصله.. 
جني بجديه: كان عامل حادثه هو واخته وللاسف اخته اتو"فت وهو جاله شلل نصفي.. 
الياس بصدمه: ايــهه.. 
جني بتكمله: هو محتاج عمليات عشان يرجع يمشي زي الاول وجلسات علاج طبيعي بس لازم هو يكون عنده قوه و اراده.. 
اليـاس بهدوء: تمااام.. 
جني بإبتسامة: يلا نخرج ملوش لزوم وجودنا هنا لان نايم بسب المخدر اللي في الادويه فيك تبقا تزوره في وقت تاني لان نفسيته وحشه خالص.. 
اليـاس بإبتسامة: ده اكيد.. 
جني والياس خرجوا من غرفه يعقوب.. 
وهما ماشين في ممر المستشفي.. 
دكتور يحيي: دكتوره جني ممكن لحظه.. 
التفت كل من جني والياس.. 
جني بابتسامه: ايوه يا دكتور اتفضل.. 
يحيي بتوتر: احمم ممكن رقم والد حضرتك.. 
جني بدون فهم: عايز رقم بابا لي.. 
يحيي بحب: عشان هاجي اتقدم ليكي.. 
اليـاس بعصبيه: نعاااااام يــا روح امك.. 
جني بغيظ: صوتك يــا اليـاس عشان المرضي.. 
اليـاس بغيظ: انت مش سامعه الاستاذ بيقول ايه.. 
جني بهدوء: سامعه بس ده يضايقك في ايـه.. 
اليـاس بسخريه: يضايقني انك ملكي مش ملك حد تاني غيري.. 
جني بجديه: انـا مش ملك حد واتفضل من هنا لان ده مكان شغلي مش عاوزه مشاكل.. 
اليـاس بإبتسامة: تمام يــا دكتوره.. 
يحي بقا يبص لـ اليـاس بشماته ويضحك.. 
✰ــــــــــــــــــــــــ✰
في منزل نجمه..♡
 كان الجميع يجتمع علي سفره الطععام.. 
الياس بجديه: انا عايز اقولكو حاجه مهمه بخصوص يعقوب.. 
تقي: عن اذنكم هدخل اذاكر شويه.. 
الياس: تقي.. 
تقي بهدوء:  نعم يا ابيه 
الياس: استني اسمعي انا عايز اقول ايه 
تقي بعصبيه: وانا مش عايزه اسمع حاجه عن البني ادم انا معتيش بكر"ه في حياتي قده.... 
وكانت داخله الغرفه بس وقفت علي صوت الياس.. 
الياس بهدوء:  تقي يعقوب في المستشفي.. 
التفتت تقي بصدمه.. 
تقي بصدمه: ايه اللي بتقوله ده يا ابيه.. 
الياس بهدوء: بقول ان يعقوب بريء هو كان جاي كتب الكتاب بس عمل حادثه وخسر اخته فيها وكمان جاله شلل نصفي..
كان الجميع في حاله صدمه.. 
جاسر بهدوء: انت عرفت كل ده منين يــا اليـاس.. 
اليـاس بجديه: كنت بزور دكتوره جني في المستشفى وعرفت.. 
فاطمه بحزن: لا حول ولا قوة إلا بالله.. 
نجمه بحزن: اكيد حالته التفسيه مش كويسه لان محدش واقف جمبه.. 
حوريه بإبتسامة: احنا لازم نزوره.. 
تقي بدموع: انـا عايزه اشوفه يــا ابيه.. 
جاسر بجديه: باذن الله هنروحله بكره لان اكيد الزياره ممنوعه دلوقتي.. 
الياس بجديه: تقي انتي لازم تكوني اقوي من كده يعقوب حالته النفسيه مد'مره علي الاخر مش سهل عليه اللي حصل فانهيارك ده مينفعش فاهدي كده وبكره كلنا هنروح نطمن عليه 
تقي بدموع: حاضر يــا ابيه 
جاسر بهدوء: نستاذن احنا دلوقتي وبكره باذن الله هعدي اخد تقي عشان تزور يعقوب 
نجمه بدموع: حضنت تقي عايزكي قويه يا حبيبتي زي ما متعوده عليكي عشان انتي اللي هتقوي يعقوب ان يعدي المرحلة دي 
تقي: حاضر يا نجمه.. 
جاسر بإبتسامة نستاذن احنا بقا يــا امي.. 
فاطمه بحنان خلوا بالكوا من نفسكوا يــا حبابيي.. 
جاسر بإبتسامة باس ايد فاطمه وقال: حاضر يــا ست الكل.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
في قصر الشرقاوي..♡
جاسر بحب: اطلعي  ارتاحي يــانجمه انا هخلص شويه شغل في المكتب وهيجي.. 
نجمه بإبتسامة: حاضر.. 
في جناح جاسر ونجمه..♡
نجمه كانت بتلاعب ادهم وبتكلمه.. 
نجمه بحب: حبيب مامي يــا نـاس.. 
باب الجناح خبط يليه دخول حوريه.. 
حوريه بإبتسامة: هتنامي يــا نجمه ولا هتستني ابيه.. 
نجمه بإبتسامة: لا مش هنام دلوقتي.. 
حوريه بسعاده: اشطا خلينا نتفرج علي فيلم.. 
نجمه بإبتسامة: طيب..  
حوريه شغلت فيلم 𝐄𝐤 𝐕𝐢𝐥𝐥𝐚𝐢𝐧 لـ الممثله شرادها كابور.. 
نجمه بإبتسامة: انا بحب افلامها اوووي.. 
حوريه بإبتسامة: وانـا كمان.. 
مر ساعتين وجاسر خلص شغل وطلع جناحه هو و نجمه واتصدم من اللي شافه.. 
لقي حوريه ونجمه نايمين وادهم صاحي 
عدل جاسر نومتهم وقفل اللابتوب وبعدين شال ادهم
جاسر لي ادهم: تعال يا حبيب بابا انت اللي هتنام في حضني النهارده
في صباح اليوم التالي..
في المستشفي.. 
كان الجميع يجتمع امام غرفه يعقوب منتظرين افاقته .. 
في داخل غرفه يعقوب كانت تقي تجلس بجانبه ممسكه بيده... 
تقي بإبتسامة: هو لسه مش فاق ليه.. 
جني بإبتسامة: ثواني قليله وهقةب يبدء يصحي لان الادويه اللي بياخدها فيها نسبه منوم كبيره.. 
تقي بإبتسامة: طيب.. 
بعد مرور خمس دقايق يعقوب بدأ يصحي.. 
تقي بدموع: يعقوب وجريت عليه حضنته
يعقوب بصدمه:  تقي اي اللي جابك هنا وعرفتي منين اني هنا
تقي بدموع: لي هو انت مكنتيش عايزني ابقا جنبك للدرجادي مش عايزني في حياتك 
يعقوب بعيون دامعه: مكنتش عايزك تشوفيني في الحاله دي وانا ضعيف وعاجز.. 
تقي بدموع: انت مش عاجز ولا ضعيف يــا يعقوب وان شاءلله هترجع تمشي على رجلك تاني.. 
يعقوب بدموع: انا خسرت كل حاجه.. خسرت نفسي وخسرت اختي الوحيده.. 
تقي بإبتسامة: انـا معاك ومش هسيبك.. 
دلف الجميع الي الغرفه بإبتسامة.. 
فاطمه بحنان: الف سلامه عليك يــابني.. 
يعقوب بإبتسامة حزن: الله يسلمك يــا امي.. 
نجمه بإبتسامة: الف سلامه عليك يــا دكتور.. 
يعقوب بإبتسامة: الله يسلمك يــا مدام نجمه.. 
خبط علي باب الغرفه يليه دخول الدكتوره جني.. 
جني بإبتسامة: عامل اية دلوقتي يــا دكتور.. 
يعقوب بإبتسامة: الحمدلله  علي احسن حال.. 
جاسر باستفسار: ايه العلاج اللي ممكن يتابعه الفتره دي عشان يقدر يمشي علي رجليه تاني.. 
جني بعمليه: المفروض دكتور يعقوب يسافر بره عشان يعمل العمليه لان امكانيات بره افضل من هنا بكتير.. 
تقي بإبتسامة: يعقوب هيسافر وهيعمل العمليه.. 
نجمه: بس لازم حد يروح معاه لان مينفعش يروح لوحده.. 
تقي بإبتسامة: انا هروح معاه.. 
اليـاس بإبتسامة: بس انت مش حلاله عشان تروحي معاه يــا تقي.. 
تقي بإبتسامة: لا ما هو انا ويعقوب هنكتب كتابنا عشان اقدر اسافر معه
يعقوب.. 
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني والعشرون اضغط علي (رواية أحببت ارملة الفصل الثاني والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية أحببت ارملة)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-