القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية دموع زهرة الفصل العشرون 20 بقلم حورية مصطفى

 رواية دموع زهرة الحلقة العشرون 20 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الجزء العشرون 20 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة البارت العشرون 20 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الفصل العشرون 20 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الفصل العشرون 20 بقلم حورية مصطفى


ادم بجديه: ليل و زهره هيجوا كمان يومين الغردقه عشان افتتاح الفرع الجديد للشركه..

علي بجديه: في اليومين دول ننفذ خطتنا ونخلي زهره تقابل قمر..

ساره بهدوء: طب لو قمر مش طلعت اخت زهره هنعمل اي لازم نكون متأكدين الأول قبل ما نعمل اي حاجه..

ادم بهدوء: ساره معها حق يا علي افرض كل احتمالتنا دي طلعت غلط هيبقى مواقفنا ازاي..

على : ازاي غلط مستحيل الشبه اللي بينهم ده الاتنين نسخه طبق الأصل من بعض وبعدين مش انت بتقول يا آدم ان ليل وزهره كمان يومين يبقى نعمل ليهم تحليل DNA واظن ده هيبقى اكبر دليل..

ساره بابتسامه : كده كويس اوي التحليل هو اللي هيباين كل حاجه..

ادم بجديه: يلا يــا علي نمشي لاننا اتاخرنا علي الشغل..

علي بمرح: يلا يــا بيبي..

ادم بغيظ: انت عمرك ما هتتغير ابدا قدامي يـاخويا..

في منزل قمر..♡

بسمه بحنان: ليه يــا بنتي رافضه ليه ابن خالتك وبيحبك وعاوزه ايه اكتر من كده..

قمر بغيظ: بيحبني بتا'ع ا'لبنات اللي كل يوم مع واحده..

بسمه بإبتسامة: بكره يتغير عشانك..

قمر بهدوء: وانا مش عايز يتغير عشاني.. خليه يتغير عشان نفسه دانجوان عصره..

بسمه بإبتسامة: طيب ايه رايك تقبليه النهارده..

قمر بغيظ: لا مش هقابل حد..

بسمه بتمثيل الزعل: اللي تحبيه يــا قمر..

قمر مسكت ايد بسمه وقالت بلاش تمثيل يــا بسمتي.. انا مش هقابله وباستها من دماغها..

بسمه بضحك: طيب علي راحتك..

قمر بإبتسامة: يلا بقا سلام عشان اتاخرت علي الشغل..

✰ـــــــــــــــــــــــــ✰

في قصر الشرقاوي..♡

زهره بإبتسامة: يلا يــا ليل اتاخرت علي الشغل..

ليل بتعب: حاضر يــا زهرتي..

زهره بحب: مالك يــا ليل فيك حاجه..

ليل بإبتسامة: لا يــا حبيبتي انا كويسه..

زهره حطت ايدها علي جبين ليل لقت حرارته مرتفعه..

زهره بخوف:ليل انت حرارتك مرتفعه..

زهره بإبتسامة: متقلقيش عليا يــا حبيبتي انا كويس..

زهره بدموع: طيب ارتاح عشان هعملك كمادات ميه دافيه..

ليل بحب: انا كويس يــا زهره قدامك اهو..

زهره باصرار: اسمع الكلام يــا ليل لو سمحت..

ليـل بإبتسامة: حاضر يــا زهرتي..

زهره نزلت تجيب الميه..

سمر بحب: واخده الميه دي ليه يــا حبيبتي..

زهره بإبتسامة: ليل تعبان شويه..

سمر بخضه: تعبان ماله..

زهره بإبتسامة: متقلقيش يــا حبيبتي حرارته مرتفعه هعمله الكمادات وان شاء الله هيكون كويس..

سمر بحب: طيب يــا حبيبتي..

✰ــــــــــــــــــــــــ✰

قمر وصلت الشركه متاخر كالعاده..

في مكتب علي..

قمر خبطت علي الباب ودخلت بعد ما علي امرها بالدخول..

علي بعصبيه: ده استهتار يــا استاذه انتي شغاله في شركه محترمه المفروض تكوني محترمه معاد شغلك..

قمر بعيون دامعه: اسفه يــا فندم بس..

علي بمقاطعه: مش عاوز تبريرات تافهه انتي واحده مش محتر"مه شغلك ولا الشركه اللي بتشتغلي فيها.. اعملي حسابك ده اخر انذار ليكي وبعد هتتطردي انتي فاهمه..

قمر بخوف: فاهمه..

علي ببرود: اتفضلي علي شغلك..

قمر خرجت وقتها سمحت لـ دموعها تنزل..

مروه بضحك و سخريه: ههههه انتي اللي زي اشكا"لك مالهاش تشتغل في شركات كبيره ومشهوره علي مستوي العالم زي دي..

قمر بعصبيه: احترمي نفسك يــا بتاعه انتي.. مسمحليكش تكلميني بالاسلوب ده انتي فاهمه وبعدين انتي اخر واحده تقوليلي اعمل ايه لاني هنا زيي زيك يــا حبيبتي انتي فاهمه..

مروه بغيظ: انتي ازاي تكلميني بالاسوب ده يــا حيوا"نه..

قمر بهدوء: احترمي نفسك والا هيكون ليا تصرف تاني وقتها..

مروه بصتلها بقر''ف ومشيت..

✰ـــــــــــــــــــــــــ✰

في قصر الشرقاوي..♡

في جناح ليل و زهره..

زهره كانت بتعمل كمادات ميه دافيه لـ ليل..

ليل بإبتسامة: خلاص يــا زهرتي انا بقيت كويس..

زهره حطت ايدها علي جبين ليل لقت حرارته نزلت..

ليل بإبتسامة حب: تعالي اقعدي جمبي يــا زهرتي..

زهره بإبتسامة: طيب يــا حبيبي..

زهره راحت عشان تقعد جمبه لقيته بيشدها ووقعها في حضنه..

زهره بفزع: ليل انت بتعمل ايه..

ليل بضحك: هنام يــا حبيبتي..

زهره بإبتسامة: بس انا مش عايزه انام..

ليل بحب: بس انا عايز انام في حضنك..

زهره ابتسمت بحب..

ليل اخد زهره في حضنوا وناموا..

✰ـــــــــــــــــــــــــ✰

مر اليومين وذهب زهره وليل الي الغردقه للافتتاح فرع الشركه هناك..

وصل كل من ليل وزهره الي منزل ادم.......

زهره بتساول لي ليل احنا جايين هنا لي....

ليل بابتسامه ده بيت ادم صاحبي وكمان على هنا فعايز اشوف وأرضيه......

زهره بسعاده: بتكلم بجد على هنا

ليل بحب: ايوه.....

في منزل ادم..

كان الجميع يجلس يشاهد التليفزيون وفجأه رن جرس الباب..

على بهدوء: هقوم افتح..

ذهب على وفتح الباب واتفاجا بليل وزهره..

زهره بابتسامه: مفاجأه..

على بحب اخوي: احلى مفاجأه دي ولا اي..

ليل بإبتسامة: اذيك يــا علي..

علي بهدوء: الحمدلله كويس يــا ليل بيه..

ليل بحزن: انت لسه زعلان مني..

علي بإبتسامة: مش حابب انسي اصلي واني ابن شو"ارع فلازم اعمل حدود بينا..

ادم بغيظ :كل ده عشان تفتح الباب يا علي..

ليـل بإبتسامة: وحشتيني اوووي يــا صحبي..

ادم بصدمه: ليـل..

ليـل بضحك: هههه ايوه ليل..

ادم بسعاده حضن ليـل..

ادم بإبتسامة: الغردقه نورت يــا صحبي..

ليـل بحب: تسلم ياغالي..

ادم بحب: اتفضلوا جوا..

ليـل جيه يدخل لقي زهره واقفه مكانها لسه..

ليـل بحب: مالك يــا زهرتي..

زهره بإبتسامة: مفيش..

ليل مسك ايدها لان عارف انها خايفه ومش متعوده علي المكان..

زهره ابتسمت لـ ليل ودخلوا..

ساره بإبتسامة: اذيك يــا ليل..

ليل بإبتسامة: الحمدلله يــا ساره انتي عامله ايه..

ساره بإبتسامة: الحمدلله مين الجميله دي..

ليل بحب: زهره مراتي..

ساره بإبتسامة: اهلا بيكي يــا حبيبتي البيت نور..

زهره بخجل: البيت منور باصحابه..

ساره بإبتسامة: بلاش خجل واعتبريني اختك ممكن..

زهره بإبتسامة: ممكن..

وتين ببراءه وقفت قدام زهره وقالت: انتي جميله اووي..

زهره بإبتسامة: انتي اجمل يــا روحي..

ساره بإبتسامة: تعالي معايا يــا زهره ما نعمل عصير..

زهره بإبتسامة: اوكي..

وتين ببراءه: وانا ايجي معاكوا..

ساره بضحك: تعالي يــا حبيبتي..

ليـل بإبتسامة: مش تناوي تسامحني بقا يــا علي..

علي ببرود: وانت عملت ايه عشان اسامحك..

ليـل بحزن: عارف اني غلطت في حقك كتير..

ادم بحب: خلاص بقا يــا علي ده انت قلبك قاسي اووي يــا اخي وبعدين المسامح كريم..

علي بعصبيه: انا كل مره بيجي علي نفسي عشانه وبتستحمل اها'نته ليا يــا ادم..

ليل بحزن: للدرجادي انا و'حش يــا علي..

علي ببرود: كويس انك عارف..

ليل بعصبيه ضر"ب علي بالبو"كس..

علي بغضب: انت ازاي تمد ايدك عليا وضر''به بالبو"كس..

ليل بتمثيل الوجع: ااه عيني..

علي بخوف : انا اسف يــا ليل مكنتش اقصد..

ليل بإبتسامة: سامحني يــا علي وخلينا نرجع زي الاول..

علي بحب حضن ليل مسامحك يــا ليل..

✰ــــــــــــــــــــــــــ✰

في مساء اليوم التالي..

في احد الفنادق المشهوره كان يوجد احتفالا ضخم من اجل الافتتاح الجديد لفرع شركه الشرقاوي جروب..


زهره بسعاده الحفله تجنن يا ليل....

ليل بحب: الحفله تجنن عشان انتي فيها يا زهرتي..

علي بغيظ: يا عم خف محن شويه الواحد جاله جفاف عاطفيّ بسببك..

ليل بإبتسامة: والله اللي متغاظ مننا يعمل زينا ولا اي يا ادم..

ادم بضحك: فعلا يا علي يعني كلنا ادبسنا الا انت مش ناوي تدخل القفص انت كمان..

ساره بغيظ: لا والله يا سي ادم هي بقت كده..

ادم بحب: احلي قفص واحلي تدبيسه

وتين ببراءه: ماما ماما شوفي انطي زهره هناك اهي هو في اتنين من انطي زهره..

الجميع التفت علي المكان اللي بتشاور عليه..

زهره بصدمه مين دي..

يتبع..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون اضغط على (رواية دموع زهرة الفصل الحادي والعشرون)
لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية دموع زهرة)
reaction:

تعليقات