القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت ارملة الفصل العشرون 20 بقلم حورية مصطفى

 رواية أحببت ارملة الحلقة العشرون 20 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الجزء العشرون 20 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة البارت العشرون 20 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل العشرون 20 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل العشرون 20 بقلم حورية مصطفى

هو بعصبيه: انا مش قادر احرك رجلي يــا حيو"ان.. 
الدكتور بخوف من عصبيته: للاسف الحبل الشوكي اتا"ذي بسب الحادثه اللي حصلت وادي لـ حدوث شلل نصفي.. 
هو بصدمه: شلل اي اللي بتقول عليه انت اتجننت.. 
الدكتور باسف: للأسف الحادثه اللي حصلت أثرت عليك جامد وكمان البنت اللي كانت مع حضرتك اتوفت.. 
يعقوب بدموع: مريم اختي ما"تت.. 
الدكتوره بحزن عليه: ايوه الانسه مريم جايه المستشفى متوفيه مقدرنش نعمل ليها حاجه.. 
يعقوب بانهيار: اطلع بره برررره خرج الطبيب سريعا من الغرفه.. 
يعقوب بدموع لي يارب كده لي لما ابدا من جديد كل ده يحصل ليا لي هي تسبني دي كانت الوحيده اللي فاضله ليا من عائلتي كانت بنتي قبل ما تكون اختي لي يـا مريم تسبيني وحيد واكمل بدموع ياااااااارب وظل  يتذاكر وقت الحادثه.. 
فلاش باك..♥
في عربيه يعقوب..♡
مريم بحزن: حرام عليك يــا يعقوب تعمل فيها كده.. هي بنا'ت الناس لعبه في ايدك.. 
يعقوب بعصبيه: اخرسي يــا مريم انا مستحيل اتجوزها ده كان مجرد انتقام مش اكتر وقرصه ودن.. 
مريم بحزن: انت بتحبها يــا يعقوب واللي بتعمله ده هتخسرها وهتخسرني انا كماان.. 
يعقوب بكذب: مستحيل احبها انتي فاهمه.. احنا دلوقتي هنسافر ومحدش هيعرفلنا طريق.. 
مريم بدموع مسكت ايده: خلينا نرجع يــا يعقوب بنا'ت الناس مش لعبه في ايدك وكما تدين تدان هيجي يوم وهيتعمل فيا زي ما بتعمل في بنات الناس..
يعقوب بهدوء معاكي حق يا مريم انا كان تفكيري غلط من البدايه انا مش بحب تقي بس لا انا بعشقها.. 
مريم براحه: الحمدلله انك اقتنعت وأخيرا لف زي الشاطر  وارجع زمان البت منهاره هناك.. 
يعقوب بابتسامه :طيب وفجاه وهو بيلف العربيه ظهرت شاحنه كبيره قدامه.. 
مريم بصراخ :يعقوب حااااااااااسب.. 
يعقوب حاول يتفادي الشاحنه بس مقدرش والعربيه اتقلبت بيه هو ومريم.. 
نهايه الفلاش باك..💔
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
في قصر الكيلاني..♡
جاسر بحب: البيت نور بوجودك وبوجود ادهم باشا من تااني.. 
نجمه بخجل: تسلم يــا جاسر.. 
حوريه بصراخ: عاااا نجمه وحشتيني اوووي.. 
نجمه بإبتسامة: وانتي كمان يــا روحي.. 
جاسر مسك حوريه من هدومها: ينفع صوتك العالي ده يــا حيو"انه.. 
حوريه ببراءه: تؤ تؤ.. 
جاسر بغيظ: امال بتصرخي ليه هااا.. 
حوريه بإبتسامة بلهاء: من فرحتي عشان شوفت نجمه.. 
نجمه بضحك: سيبها يــا جاسر عشان برستيجها بقا في الارض.. 
جاسر بمرح: في دي معاكي حق.. 
حوريه بغيظ: هي بقت كده ولا ايه.. 
نجمه بضحك: ايوه.. 
حوريه بمرح: مش مهم هاتي ادهم بقا عشان وحشاني خالص مالص.. 
نجمه بضحك : خدي يــا حبيبتي.. 
حوريه خدت ادهم من نجمه وطلعت اوضتها.. 
في جناح جاسر و نجمه..💙
نجمه بابتسامه : عارفه اني مقصره فحقك كزوجه واني سايبه البيت من اسبوع بس ده كان شي غير ارادتي يــا جاسر.. 
جاسر بإبتسامة: عارف يــا نجمه وبعدين شوفتيني اتكلمت ولا عملت حاجه.. 
نجمه بضحك: لا.. 
جاسر بحب: طيب يــاستي يلا ننام لان بكره يومي طويل.. 
نجمه ابتسمت وراحت ناامت علي السرير.. 
جاسر استني لحد ما نجمه نامت واخدها في حضنه.. 
جاسر بإبتسامة: يااه يــا نجمه لو تعرفي بحبك قد ايه.. اتمني تحبيني ربع حبي ليكي هكون راضي واسعد شخص في الدنيا.. 
✰ــــــــــــــــــــــــ✰
في صباح يوم جديد..♡
في منزل نجمه..🤍"
فاطمه بإبتسامة: هتتحسدي انك صاحيه لوحدك يــا تقي.. 
تقي بضحك: اهو كلامك ده بيحبطني يــا فطوووم.. 
فاطمه بضحك: ليه هو انتي عندك د''م زيينا ولا ايه.. 
تقي بإبتسامة: اه اكيد عندي زيكوا يــا فطووم.. 
فاطمه بحنان: متاكده انك عايزه تروحي الكليه.. 
تقي بإبتسامة: متاكده.. 
فاطمه بحب: طب اقعدي كلي الاول .. 
تقي بحب: حاضر.. 
بعد ربع ساعه انتهت تقي من تناول طعام الافطار.. 
في كليه الهندسه.. 
تقي كانت داخله الكليه سمعت همسات من البنات عليها.. 
بنت بسخريه: ليها عين دي الكليه بعد ما عريسها هر''ب يوم كتب الكتاب.. 
بنت 2 بتريقه: دي واحده بجحه اكيد كان فيها عيب الله اعلم عشان منظلمش حد برضو.. 
بنت 1 بضحك: معاكي حق والله.. 
تقي مدتيش اهتمام لكلامهم وكملت طريقه الي داخل الكليه.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في قصر الكيلاني..♡
_ نجمه صحت من النوم لقت جاسر حضنها جامد.. 
جاسر بنوم: كفايه حركه يــا نجمه عايز اناام شويه قبل الشغل.. 
نجمه بخجل: طيب ممكن تبعد ايدك عني عشان عاوزه اقوم.. 
جاسر بنوم: لا انا مرتاح كده.. 
نجمه بخجل: بس.. 
جاسر بنعاس: شششش سيبني اناام شويه يــا نجمتي.. 
نجمه بخجل: طيب.. 
بعد مرور ساعه.. 
نجمه بإبتسامة: جاسر انت اتاخرت علي شغلك الساعه 9.. 
جاسر بإبتسامة: صباح الورد والياسمين.. 
نجمه بإبتسامة: صباح النور.. انا هنزل اجهز الفطار لحد ما تجهز.. 
جاسر بإبتسامة: تماام.. 
جاسر قام عشان يجهز لـ شغله و نجمه نزلت تحضر الفطار.. 
بعد نصف ساعه جاسر خلص لبس ونزل.. 
حوريه بإبتسامة: ايه الشياكه دي ايه الاناقه دي.. 
جاسر بغرور: مبحبش اتكلم عن نفسي كتير.. 
حوريه بضحك: تبا لتواضعك يــا اخي.. 
نجمه بضحك: الاكل جاهز.. 
حوريه بحب: ريحه الاكل حلوه اوى.. 
نجمه بإبتسامة: انتي احلي يــا حبيبتي.. 
بعد فتره انتهوا من تناول طعام 🥘 الافطار.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
في مركز المخابرات المصريه..🤎"
جاسر بضحك: يعني انت دلوقتي بتحبها ولا لا.. 
اليـاس بهدوء: مش عارف بس بغير عليها.. 
جاسر بإبتسامة: انت كده بتحبها يــا صحبي.. 
اليـاس بهدوء: خايف ليكون انبهار بشخصيتها مش اكتر.. 
جاسر بتفهم: قصدك اعجاب.. 
اليـاس بسخريه: فرقت يعني.. 
جاسر بغيظ: قوم اطلع بره يــا حيو"ان.. 
اليـاس بغيظ: من غير ما تقول كنت طالع اصلا.. 
جاسر بعصبيه: هعد من 1 لـ 3 تكون اختفيت من وشي.. 
اليـاس بمرح: من غير ما تعد وتتعب نفسك انا هخرج بس مش خوفا منك يــا سياده العقيد.. 
✰ــــــــــــــــــــــــ✰
عندي تقي خلصت محاضراتها و رجعت البيت.. 
فاطمه بحنان: ادخلي خدي شاور وصلي لحد ما اجهز الاكل يــا حبيبتي.. 
تقي بإبتسامة: حاضر يــا فطووم.. 
في غرفه تقي سمحت لدموعها انها تنزل.. 
تقي بدموع : ليه تعمل فيا كده يــا يعقوب غلطي الوحيد اني حبيتك و وثقت فيك يارتني ما عرفتك.. 
وأكملت بس صدقني هخليك تندم على اليوم اللي فكرت فيه تجرحني يمكن انا حبيتك اوي بس على قد الحب ده كر"هتك الضعف.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــ✰
في المستشفى..♥"
عند موظفه الاستقبال..♡
اليـاس بإبتسامة: صباحك قشطه يــا عسل.. 
الموظفه الاستقبال بإبتسامة بلهاء: بتكلمني يــا فندم.. 
اليـاس بإبتسامة: هو فيه غيرك هنا عسل.. 
الموظفه بخجل: تسلم يــا فندم.. 
اليـاس بجديه: ممكن اعرف مكتب الدكتوره جني فين.. 
الموظفه بإبتسامة: في الدور التاني اول مكتب علي ايدك اليمين بس هي مش موجوده في مكتبها حاليا.. 
اليـاس بتسال: امال فين.. 
الموظفه بعمليه: بتمر على حالات المرضى بتوعها
الياس: طيب هي فين دلوقتي بالضبظ.. 
الموظفه: مش عارفه والله يا فندم بس ممكن تكون في الطابق الثالث الغرفه 303.. 
اليـاس بإبتسامة: شكرا يــا قمر.. 
الموظفه: ده واجبي يــا فندم.. 
عندي جني كانت بتمر علي المرضي لحد ماوصلت لـ غرفه يعقوب لقت حد بينادي عليها.. 
اليـاس بإبتسامة: جني.. 
جني بإبتسامة حب: اليـاس بتعمل ايه هنا.. 
اليـاس بدون وعي: جاي اشوفك.. 
جني ابتسمت بخجل.. 
اليـاس بإبتسامة: حابب اعزمك علي العشا لاني محتاج اقولك كلام كتير.. 
جني بإبتسامة: تمام انا خلصت لسه فاضل المريض ده بس وفينا نمشي.. 
الياس بغيره: الحاله دي شاب ولا بنت.. 
جني بضحك: شاب.. 
الياس بغيره شديده: ومفيش دكتور غيرك في ام المستشفى ده يتابعها.. 
جني بهدوء: اهدا يا الياس ده شغلي وواجبي تجاه اي مريض.. 
الياس بغيظ: هدخل معاكي جوه.. 
جني بغيظ: طيب اتفضل.. 
وفعلا دخلوا الاوضه سوا.. 
الياس بصدمه: يعقوب.. 
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون اضغط علي (رواية أحببت ارملة الفصل الحادي والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية أحببت ارملة)
reaction:

تعليقات