رواية حادثة غيرت حياتي الحلقة الأولى 1 بقلم بسملة بدوي
رواية حادثة غيرت حياتي الجزء الأول 1 بقلم بسملة بدوي
رواية حادثة غيرت حياتي البارت الأول 1 بقلم بسملة بدوي
رواية حادثة غيرت حياتي الفصل الأول 1 بقلم بسملة بدوي |
رواية حادثة غيرت حياتي الفصل الأول 1 بقلم بسملة بدوي
عااااا يباااشا نزلني مااايصحش كدااا
انتِ مين يااابت وازاي تدخلي اوضتي كدا وتنامي جنبي على السرير
انا مكنتش نايمه انا وقعت ووو كنت هنا عشان عشان ااا
اخلصيييي
عشان اه اه سِتك قالتلي اصحيك ﯾ عدى
رفع حاجبه باستنكار.... عدى حاف كدا
لا بالجبنه .. بالمايوونيز هههههه
ناااعم
احم انت بتقفش بسرعا لي كد
انتي مين ﯾ بت اول مره اشوفك هنا!!
انا تووته
نعم ياختي
اي توته.. بص انا اسمي حدوته بس قولي ﯾ توته انا بحبه.
خلاص خلصتي... وانتِ بقا يست توته بتعملي اي هنا
ما انا لسا قايلالك ستك قالتلي اصحيك اي
بت انتي بتعمل لي هناا عموما
انا مراعيه سِتك الجديده
نعم... بس الي طلبناها اجنبيه
اا ما ما انا اجنبيه ولا لازم العين الخضره والزرقه والشعر الاصفر ياعني
داا شكل ولا اسلوب واحده امريكية.. وانتِ بقا معاكِ كام لغه
كتييير مابعدش ياجيمي
لدرجادي زي اي بقا
هاا ااا... اي دا ستك بتنادي عليا.. باي
جريت من قدامه وانا بتنفس بسرعه وخايفه يلهوي يلهوي كان هيكشفني... ومن اول يووم اوف على حظي
منكم لله صحاب الهمم والبلاوي
فلاش باك
هدي السرعاا يا زياد والنبي
هاجر بصراخ وفرحه... لا يازياد حلوه اوي بطلي خوف بقاا
عااااا اخيرا خلصنا امتحانااات لولولولولي
عاااااااا حاااسبوا... فجأه ظهرت بنت قدام العربيه... اسعفناها بسرعه لِ المستشفى
بقلمي بسمله بدوي
ها يدكتور مالها
عندها كسو"ر كتير بس هي كويسه الحمدلله مافيش خطر
احنا اسفه اوي على الي حصل.. بس انتِ ظهرتي بسرعه قدام العربيه
البنت بابتسامه..... مافيش مشكله الغلط مني فعلا انا مش كنت منتبه لطريق
زياد بهيام.... القمر مش مصري صح ؟!
جاسيكا بكسوف.. ايوا امريكيه اسمي جيسيكا
زياد بمرح.......مش قوولت قمر
هاجر بضحك... بطل تكسفها يالا
جاسيكا بشهقه... ينهاار... ااه
اهدي اهدي انتِ لسا تعبانه
انا انا لازم اروح الشغل حالا
هو هيطير وبعدين اتصلي استأذني وانك تعبانه
مينفعش
يعني اي
اقصد اني كده هدفع 500الف جنيه الي اخدتهم وهما اصلا مش معايا
مش فاهمه
انا بشتغل مراعيه كبار سن
ثانيه واحده الاول... انتي بتتكلمي مصري حلو اومال ايه الي اجنبيه دا انتي بتتكلمي مصري احسن مني ههههه
ههههه ايوا طبيعة شغلي علمتني... انا بشتغل مربيه كبار سن وانا اخدت الفلوس الاول ومضيت بكدا وصلات امانه ومش هعرف ارجعهم ازاي وانا كدا لو مرجعتش الفلوس هتسجن!!
كب ماينفعش تتكلمي معاه
مش هيصدق بيقولوا عليه مغرور وبارد وكمان انا اصريت اخد الفلوس الاول عشان اضمن بس للاسف شكلي اتسرعت
هاجر باسف... انا اسفه كل ده بسببي..... اناعندي حل اي رأيكوا اروح انا مكانك
والنبي طب اهلك هتقوليلهم اي وخطيبك الي هتروحي بكرا تسافري معاه عشان عفش الشقه اي النظام
ايوا تصدقي...
لقيتها بتبصلي.... لا متفكربش في كدا مستحيل اروح انا
زياد.... لا مينفعش طبعا افرض الناس دول مش كويسين
جاسيكا بحزن.... سوري ﯾ جماعه بجد بس ارجوكوا اقفوا جنبي... بس هما ناس كويسين انا اه مش شفتهم بس الي بسمعته عنهم كُل خير
زياد بهيام.... انتِ شايفه كدا... خلاص روحي يا توته
لسا هتكلم.. هاجر. اتكلمت بالله عليكي والنبي وافقي واحنا واللهِ معاك وفي ضهرك انتِ كدا كدا اهلك بيحجوا مش هنا ومش مرتبطه ارجوكي وافقي
انا قولت لا يعني لا وانا كلمتي واحده وعمرها ما بتنزل الارض ابداً
اند فلاش باك
الفون رن.... الو ... يلهوي عليا كُنت هتقفش على اخر لحظه...ايوا الي اسمه عُدى الي قولتيلي عليه دخلت اوضته عشان اخد وصلات الامانه الي جاسيكا ماضيه عليهم بس رجلي اتخبطت فِ الكوميدينو ووقعت على السرير قام صحا.. تمم هاخد بس شاور بسرعه واكلمكم تاني باي..
لفيت لقيته واقف ورايا ومربع ايده وريأكشن وشه مش مبشر بالخير بتاتاً...
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني اضغط علي : (رواية حادثة غيرت حياتي الفصل الثاني)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي : (رواية حادثة غيرت حياتي)