القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية دموع زهرة الفصل التاسع عشر 19 بقلم حورية مصطفى

 رواية دموع زهرة الحلقة التاسعة عشر 19 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الجزء التاسع عشر 19 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة البارت التاسع عشر 19 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الفصل التاسع عشر 19 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الفصل التاسع عشر 19 بقلم حورية مصطفى

علي قفل الفون وقال بصدمه يعني قمر اخت زهره.. 
ادم بصدمه هو الاخر: اخت زهره.. 
ساره بجديه: مالكوا انتوا الاتنين مصدومين كده ليه.. 
ادم بهدوء: انا اتفاجت انها اخت زهره وعايشه مع عيله مش عيلتها.. 
ساره بتفكير: مش يمكن اتخطفت  من اهلها وهي صغيره..  
علي بسخريه: ابوها اللي با"عها اكيد.. 
ساره بصدمه: انت بتقول ايه يــا علي مستحيل اب يعمل كده ويا"ذي بنته.. 
علي بسخريه: والد زهره عاصم ممكن يعمل حاجه عشان الفلوووس.. ويكون مبسووط.. 
ادم بهدوء: بس مش لدرجه ان يبيع بنته يــا علي مفيش اب في الدنيا يعمل كده.. 
علي باستهزاء: ههههه لا في عاصم والد زهره..
ساره : حسبي الله ونعم الوكيل فيه ازاي يعمل كده في بنته.. ده الناس بتمني ضافر طفل..  
ادم بجديه: المفروض قمـر تعرف من اهلها الحقيقين لانها مخدوعه في الناس اللي عايشه معاهم.. 
علي بتفكير: معاك حق.. 
ساره بإبتسامة: لازم زهره تشوف قمـر او العكس.. 
✰ــــــــــــــــــــــ✰
في قصر الشرقاوي..💜"
زهره بإبتسامة: عشان خاطري يــا ليـل خلينا نروح الملاهي.. 
ليـل بحب: مينفعش يــا زهرتي انتي حامل وهتتعبي يــا حبيبتي.. 
زهره بغيظ: بس انا عايزه اروح ماليش دعوه.. 
ليـل بإبتسامةحب: مينفعش يــا قلب ليل انا خايف عليكي.. 
زهره بحزن: طيب.. 
ليل بحب: ايه رايك نخرج نتعشي بره النهرده.. 
زهره بسعاده: موافقه.. 
ليل بحب حضن زهره وهمس في اذنها بحبك ♥"
زهره بإبتسامة: وزهره بتحبك..💙"
✰ــــــــــــــــــــــ✰
في الغردقه في منزل قمـر..♡"
قمر بحب: انا ماشيه يــا ماما لاني اتاخرت علي الشغل وده اول يوم ليا.. 
بسمه بحنان: طيب استني عشان تفطري يــا حبيبتي..
قمر بإبتسامة: لا يــا ماما هاكل في الشغل.. 
بسمه بحب: طيب خدي الاكل ده معاكي عشان لو جعوتي.. 
قمر بإبتسامة: حاضر ياقلبي يلا مع السلامه.. 
بسمه بحب: خدي بالك من نفسك يــا قمر.. 
قمر بإبتسامة: حاضر يــا مامتي.. 
بعد مرور نصف ساعه وصلت قمـر الي مقر الشركه.. 
في مكتب علي..♡"
باب المكتب خبط.. 
علي بجديه: اتفضل.. 
قمر بتوتر دخلت.. 
علي بجديه: تاخير خمس دقايق مخصووم منك يوم.. 
قمر بغيظ: اسفه يــا فندم بس كان في زحامه علي الطريق.. 
علي بهدوء: مش يخصني ده انت ليكي معاد المفروض تحترميه.. 
قمر بهدوء: بس ده مش ذنبي يــا فندم.. 
علي ببرود: بره علي شغلك يلا.. 
قمر خرجت بعيون دامعه من وقاحته معاها.. 
قمر بعصبيه:  واحد مغرور وشايف نفسه.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــ✰
في المساء..🤍" 
في احد المطاعم الشهيره..♡
زهره بحب: المكان حلوو اوووي يــا ليل وهادي.. 
ليل بحب: انتي اللي عيونك احلي يــا زهرتي..  
زهره بخجل: تسلم يــا روحي.  
ليل طلب من الجرسون الاكل وبعد فتره انتهوا من تناول الطعام.. 
زهره بحزن: ليل هو احنا هنروح دلوقتي.. 
ليل بحب: ايوه يــا زهرتي.. 
زهره بحزن: طيب خليني نتمشي شويه يــا ليل علي البحر و بعدين نروح.. 
ليل بحب: حاضر يــا اميرتي.. 
ليل و زهره خرجوا واتمشوا علي البحر وكانوا في غايه السعاده والفرح.. 
علي الكورنيش.. 
زهره وليل كانوا بياكوا حمص الشام ومبسوطين.. 
زهره بسعاده: انا مبسوطه اووي يــا ليل.. 
ليل بحب: وليل مبسوط عشان زهرته مبسوطه.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــ✰
في صباح يوم جديد.. ♡
في منزل ادم الشناوي.. 
في غرفه علي.. 
وتين ببراءه: اصحي بقا يــا علي هتتاخر علي الشغل كده.. 
علي بغيظ: خلاص يــا وتيني قومت اهو.. 
وتين بعصبيه طفله: كل شويه هقوم اهو يــا وتيني ومش قومت يا علي.. 
علي بضحك: ههههه بقا كده يــا وتين بتتريقي عليا.. 
وتين بضحك: ساره بتقولك الاكل جاهز يــا علي.. 
وانا بصحي فيك من وقت طويل زمان ادم وساره خلصوا الاكل كله لوحدهم.. 
علي بضحك: عشان هما طفسين يــا قلب علي.. 
وتين بإبتسامة: يلا نطلع عشان ناكل.. 
علي بحب: يلا يــا حبيبتي.. 
على طاوله الطعام.. 
ادم بجديه: ليل و زهره هيجوا كمان يومين الغردقه عشان افتتاح الفرع الجديد للشركه.. 
علي بجديه: في اليومين دول ننفذ خطتنا ونخلي زهره تقابل قمر.. 
يتبع..
لقراءة الفصل العشرون اضغط على (رواية دموع زهرة الفصل العشرون)
لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية دموع زهرة)
reaction:

تعليقات