رواية أحببت ارملة الفصل الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى

 رواية أحببت ارملة الحلقة الثامنة عشر 18 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الجزء الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة البارت الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى

جاسر بسعاده حضن نجمه وبقا يلف بيها.. 
جاسر بإبتسامة: اخيرا بقيتي ملكي وعلي اسمي.. 
نجمه بخجل: نزلني مينفعش كده الناس بتبص علينا.. 
جاسر بإبتسامة نزلها والجميع بدء يباركلهم.. 
فاطمه بسعاده: الف مبروك يــا ولاد.. 
جاسر و نجمه: الله يبارك فيكي يــا امي..
اللوا سليم بابتسامه: الف مبروك يا سياده المقدم ولا اقول يا سياده العقيد.. 
جاسر بدون فهم: الله يبارك فيك يا سياده اللوا بس تقصد اي بكلامك ده.. 
اللوا بابتسامه: اقصد انك اتريقت لرتبه عقيد وباذن الله بعد الاجازه بتاعتك تقدر تستلم منصبك الجديد واكمل انا مضطر استاذن والف مبروك مره تانيه ليك وللمدام.. 
جاسر بسعاده: ربنا يخليك يا فندم وانشاء الله هبقي عند حسن ظنك فيا 
اللوا سليم: وده المتوقع منك يا جاسر السلام عليكم 
الجميع: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته.. 
حوريه بسعاده: حضنت جاسر الف مبروك يا حبيبي.. 
جاسر ضمها لحضنه الله يبارك فيكي يا حبيبه قلبي.. 
فاطمه بحنان: الف مبروك يا جاسر وربنا يوفقك يا بني في شغلك دايما واشوفك في اعلي المراتب.. 
جاسر بحب: الله يبارك فيكي يا امي.. 
تقي بسعاده: الف مبروك يا ابيه.. 
جاسر: الله يبارك فيكي يا لمضه.. 
الياس راح حضن جاسر وقال الف مبروك يا صاحبي بس مش عايزك تعمل ريس عليا بقولك اهو.. 
جاسر بحب الله يبارك فيك يا الياس.. 
نجمه بابتسامة: مبروك يـا جاسر.. 
جاسر بحب: الله يبارك فيكي يــا نجمتي.. 
نجمه ابتسمت بخجل.. 
فجاه عم الظلام المكان وبقا في ضوء خافت.. 
جاسر مد ايده لـ نجمه وقال نرقص.. 
نجمه بابتسامة: نرقص.. 
وطلعوا علي الاستيدج وبقا كل كابلز يرقص مع بعض.. ♥
نجمه و جاسر♥ تقي و يعقوب💜 اليـاس و حوريه💙.. 
عند جاسر و نجمه..♡
نجمه كانت بترقص مع جاسر لحد ما لمحت طيف ادهم وهو بيبصلها وبيضحك.. 
نجمه ابتسمت بحزن وقالت بهمس ادهم.. 
جاسر بتسأل: مالك يــا نجمه فيكي حاجه.. 
نجمه بابتسامة حزن: هااا لا مفيش انا كويسه.. 
عند يعقوب وتقي..♡
يعقوب بابتسامة: طالعه حلو في الفستان ده بس ضيق شويه.. 
تقي بخجل: تسلم وبعدين هو مش ضيق ولا حاجه.. 
يعقوب بابتسامة: امته نكتب الكتاب ونبقا في بيت واحد يــا حبيبتي.. 
تقي ابتسمت بخجل
تقي ممكن اسالك سوال.. 
يعقوب بحب اكيد.. 
تقي هو انت بتحبني بجد.. 
يعقوب بصدمه معقول بعد كل ده مش مصدقه ان انا بحبك عموما لو مش عندك ثقه فيا نفضها من دلوقتي.. 
تقي مسكت ايده بسرعه لا مش كده بس انا بحبكك اوي وخايفه انجرح منك لان جراحك ليا هيبقي بمو"تي.. 
يعقوب بحب مسح دموعها بعد الشر عنك يا قلب يعقوب بس انتي قولتي اي عيدي تاني.. 
تقي بكسوف بحبكك.. 
عند الياس و حوريه..♡
حوريه بضحك: حلو كل كابلز يرقص مع بعض يـا ابيه.. 
اليـاس بضحك هو الاخر: ما انا مش عندي كابلز دلوقتي ولا انتي كمان يبقا نرقص مع مين.. 
حوريه بمرح: كن نقف ونتفرج عليهم.. 
اليـاس بضحك: هههه يـا سلام هي جيت علينا يعني مش هيحصل حاجه لو رقصنا مع بعض.. 
حوريه بابتسامة: ايوه معاك حق.. 
اليـاس بغرور: لا داعي للتصفيق.. 
حوريه بقر"ف: تبعا لتواضعك يـا اخي.. 
اليـاس بغرور: عارف.. 
عند نجمه وجاسر.. ♡
نجمه بتردد لجاسر هو ممكن ننهي الفرح دلوقتي لان تعبانه اوي.. 
جاسر يقلق :مالك انتي كويسه.. 
نجمه :ايوه كويسه بس مراهقه شويه.. 
جاسر لحظه واحده وناد لي الياس.. 
جاسر لي الياس خلص كل حاجه لان نجمه تعبانه وهنمشي.. 
الياس بقلق تعبانه مالها.. 
جاسر بهدوء متقلقش هي مرهقه شويه.. 
اليـاس بابتسامة: تماام.. 
وفعلا انتهي الفرح و ذهب الجميع الي منزلهم..♡
في قصر الكيلاني.. 
حوريه كانت شايله ادهم وبتلعبه..♡
حوريه بابتسامة: يــا خراشي علي الجمال والحلاوه دي.. 
نجمه بابتسامة: هاتيه يــا حور عشان مش يتبعك.. 
حوريه بمرح: هو انا اطول العسل ده يتعبني يــا ناس.. 
جاسر بابتسامة: ربنا يديمه ويبارك في عمره يارب.. 
نجمه و حوريه بابتسامة: امين ياارب.. 
حوريه بابتسامة: انا هاخد ادهم ينام معايا النهرده.. يلا تصبحوا علي خير.. 
جاسر بحب: وانتي من اهل الخير يــا حبيبتي.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــ✰
في جناح جاسر و نجمه..♡
جاسر بابتسامة: ادخلي غيري هدومك وانا هستتاكي هنا.. 
نجمه بخجل: اوكي.. 
بعد فتره نجمه خرجت بعد مـا ابدلت ملابسها.. 
جاسر ابتسم بحب وقال هدخل اغير هدومي انا كماان.. 
نجمه بايماء : طيب..
بعد فتره خرج جاسر.. 
جاسر لنجمه ادخلي اتوضي عشان نبدا حياتنا بطاعه ربنا.. 
نجمه بايماء حاضر.. 
وفعلا اتوضوا وصلوا.. 
مسك جاسر ايد نجمه وقاعدها جنبه علي السرير.. 
نجمه بتوتر: جاسر لو انت عايز حقوقك انا مستعده  لـ ده انت جوزي وده حقك وربنا هيغضب عليا لو حرمتك من حقك.. 
جاسر بابتسامة: ومين قالك اني عايز حقي.. نجمه انا اهم حاجه عندي انك تحبيني زي ما بحبكك ويكون انا الامان بالنسبالك وبالنسبه لحقوقي انا مستحيل المسك غير لما احس انك متقبلني كزوج وانك بتحبيني غير كده لا.. 
نجمه بدموع: شكرا اوي يا جاسر.. 
جاسر بحب: يلا ننام لانك شكلك تعبانه...
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
بعد مرور اسبوع من زواج نجمه و جاسر..♡
في صباح يوم جديد.. ♡
حوريه بابتسامة: صباح الورد والياسمين يــا نجمه.. 
نجمه بحب: صباح الورد يــا حور.. 
جاسر بابتسامة: اقعدي يلا عشان تفطري عشان كليتك يــا حور.. 
حوريه بابتسامة: حاضر يــا ابيه.. 
بعد وقت انتهوا من تناول الطعام.. 
نجمه بابتسامة: جاسر.. 
جاسر بحب: ايوه يــا نجمه.. 
نجمه بابتسامة: كنت عاوزه اروح ازور ماما النهرده.. 
جاسر بابتسامة:  هنروح سوا قومي البسي يلا.. 
نجمه بسعاده: حاضر.. 
حوريه بابتسامة: وانا كمان يــا ابيه عاوزه اروح معاكم.. 
جاسر بهدوء: علي كليتك يــا حوريه يلا.. 
حوريه بغيظ: مفيش محاضرات مهمه النهرده.. 
جاسر ببرود: هتروحي برضو انتي بقالك شهر مش بتروحي.. 
حوريه بابتسامة بلهاء: شهر ونصف.. 
جاسر بغيظ: ومالك مبسوطه كده ليه.. 
حوريه بابتسامة: اعيط يعني.. 
جاسر بغيظ: بطلي لماضه يــا حور.. 
حوريه بغيظ: حاضر.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــ✰
امام احد المستشفيات..♡
اليـاس كان ساند علي عربيته لحد ما لمح جني وهي خارجه من المستشفى وبتضحك مع شاب.. 
الياس مشي ناحيتها بعصبيه وقال ببرود: صباح الخير يــا دكتوره.. 
جني بحب: صباح النور يــا اليـاس.. 
اليـاس بغيظ: الالقاب يــا دكتوره.. 
جني بحرج: اسفه يــا سياده المقدم.. 
_ مين ده يــا جني.. 
جني بغيظ: سياده المقدم اليـاس يــا يحي وده دكتور يحي يــا سياده المقدم.. 
يحي مد ايده عشان يسلم علي الياس والياس بصله بقر"ف ومسلمش عليه.. 
جني بتسال: بتعمل ايه هنا يــا سياده المقدم.. 
الياس ببرود: جاي اشوفك.. 
جني بصدمه: هااا
يحي بابتسامة: عن اذنكم ومشي.. 
الياس بضحك: مالك.. 
جني بخجل: مفيش يــا سياده المقدم.. 
الياس بابتسامة: ممكن تقوليلي الياس بدون القاب عادي.. 
جني باستهزاء: حضرتك فاكر كلامك من دقيقتين.. 
الياس بضحك: ايوه.. 
جني بصدمه: انت اكيد فيك حاجه.. 
الياس بجديه: اركبي يــا جني عشان نمشي.. 
جني بابتسامة: هنروح فين.. 
الياس بابتسامة: هعزمك علي قهوه.. 
جني بحب: اوكي.. 
✯ـــــــــــــــــــــــــــ✯
في منزل نجمه..♡
فاطمه بصراخ: يلهوي انا وبعلم في حما"ر كان زمانه نافعني.. 
تقي بغيظ: انا مش عايزه اتعلم الطبخ يــا فطووم.. 
فاطمه بهدوء: مين اللي هيبقا يطبخلك يــا عيون فطووم.. 
تقي بغرور: سيكون لدي خدامات.. 
فاطمه بهدوء: هتتعملي الطبخ يعني هتتعملي يلا شوفي الاكل استوي ولا لسه.. 
وهم بيتكلموا جرس الباب رن.. 
تقي بابتسامة: هروح اشوف مين.. 
فاطمه بعصبيه: انا قولت ايه.. 
تقي بابتسامة بلهاء: اشوف الاكل.. 
فاطمه بهدوء: يلا روحي شوفيه وانا هشوف مين يــا اخره صبري.. 
تقي بغيظ: طيب.. 
فاطمه راحت تفتح الباب واتفاجات بـ نجمه واقفه بابتسامة وجمبها جاسر شيال ادهم.. 
فاطمه بدموع  حضنتها وقالت: وحشتيني اووي يــا نجمه.. 
نجمه بعيون دامعه: وانتي كمان يــا فطووم.. 
جاسر بمرح: طب امشي انا.. 
فاطمه بدموع: اتفضل يــا حبيبي البيت نور.. 
جاسر بابتسامة: تسلمي يــا امي.. 
نجمه بابتسامة: امال فين تقي يــا ماما.. 
فاطمه بابتسامة: في المطبخ بتعمل الاكل.. 
نجمه بصدمه: بتتكلمي جد.. 
فاطمه بضحك: ايوه.. 
نجمه بابتسامة: هقوم اشوفها.. 
فاطمه بحب: طيب يــا حبيبتي.. 
في المطبخ عند تقي.. 
كانت بتكلم نفسها.. 
تقي بغيظ: فينك يــا نجمه تعالي شوفيني وانا متمرمطه في المطبخ.. 
نجمه بابتسامة: انا هنا اهو.. 
تقي بغباء: لحظه بس يــا نجمه وبعدين قالت بصدمه نجمه.. 
نجمه بضحك: لا خيالها.. 
تقي بسعاده حضنتها ونجمه بادلتها الحضن.. 
تقي بحب: وحشتيني قد البحر و سماكته.. 
نجمه بابتسامة: وانتي كمان يــا روحي.. 
تقي بحب: عامله ايه مع ابيه جاسر.. 
نجمه بابتسامة: الحمدلله بخير.. 
تقي بابتسامة: تعالي نطلع نقعد معاهم.. 
نجمه بابتسامة: يلا.. 
تقي و نجمه خرجوا لقوا جاسر وفاطمه بيتكلموا.. 
جاسر بابتسامة: خلاص يــا امي هكلمه ونحدد معاد كتب الكتاب.. 
فاطمه بابتسامة: طيب يــا حبيبي.. 
جاسر بحب: عامله ايه يـا تقي.. 
تقي بابتسامة: بخير الحمدلله يــا ابيه.. 
جاسر بابتسامة: ديما يارب.. 
مر اليوم بدون احداث.. 
غير ان جاسر كلم يعقوب وحدد معاد كتب الكتاب بعد اسبوع.. 
في المساء في قصر الكيلاني.. 
نجمه بسعاده: يعني كتب الكتاب كمان اسبوع.. 
جاسر بابتسامة: ايووه.. 
حوريه بابتسامة: مش هنلحق نعمل حاجه يــا ابيه.. 
نجمه بخوف: فعلا حوريه معاها حق الوقت قصير ومش هنعرف نعمل حاجه في الاسبوع ده.. 
جاسر بابتسامة: متقلقيش يــا نجمه انا هتصرف في كل حاجه.. 
نجمه بابتسامة: طيب.. 
بعد مرور اسبوع..♡
في منزل نجمه..♥"
في غرفه تقي.. 
فاطمه بدموع: اخيرا هشوفك عروسه قبل ما امو"ت.. 
تقي بحب: مسحت دموع فاطمه وقالت متقوليش كده بعد الشر عليكي يــا فطووم.. 
فاطمه بابتسامة: المو"ت مش شر يــا حبيبتي المو''ت علينا حق.. 
حوريه بمرح: بلاش نكد يــا جماعه.. 
فاطمه بضحك: هههه حاضر يــا ست حور.. 
نجمه بابتسامة: خلي ادهم معاكي شويه  يــا حور لحد ما اجهز تقي.. 
حوريه بابتسامة: عيوني.. 
نجمه بحب: تسلم عيونك.. 
وفعلا نجمه بدات تجهز تقي.. 
بعد ساعتين انتهت نجمه من تجهيز تقي وكانت غايه في الجمال.. 
حوريه بحب: بسم الله ماشاء الله تبارك الرحمن زي القمر يــا حبيبتي.. 
تقي بابتسامة: تسلمي يــا روحي.. 
حوريه بابتسامة: انا عاوزه احط ميكب هادي يــا نجمه.. 
نجمه بابتسامة: تعالي يلا وانا اعملك.. 
وبدات نجمه تحط لـ حوريه الميكب زي ما هي عاوزه.. 
بعد مرور فتره فاطمه دخلت.. 
فاطمه بابتسامة: يلا يـا بنات الماذون وصل بره.. 
نجمه بابتسامة: احنا خلصنا يــا ماما.. 
فاطمه بحنان: بسم الله ماشاء الله ربنا يحميكوا من العين يــا حبابيي.. 
الجميع آمن علي دعائها.. 
حوريه بابتسامة: يلا نخرج.. 
وفعلا خرجوا.. 
عند جاسر و اليـاس.. 
اليـاس بهمس لـ جاسر: الماذون هنا ويعقوب لسه ما وصلش.. 
جاسر بهدوء: زمانه علي وصول يــا الياس.. 
الماذون: الوقت اتاخر انا عندي معاد تاني فين العريس.. 
 كان الجميع في حاله من الصمت لحد ما اتكلم جاسر..
جاسر بابتسامة: زمانه علي وصول يــا مولانا.. 
الماذون: طيب.. 
مر ساعه ولسه لحد دلوقتي يعقوب ما وصلش.. 
الماذون: مينفعش كده يـا ابني انا عندي كتب كتاب تاني دلوقتي.. 
تقي كانت واقفه و دموعها نازله علي خدها.. 
واحده من اللي واقفين: شكل العريس هر"ب.. 
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع عشر اضغط علي (رواية أحببت ارملة الفصل التاسع عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية أحببت ارملة)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-