رواية عشقت أمير الصعيد الفصل السابع عشر 17 بقلم أيات الرحمن

 رواية عشقت أمير الصعيد الحلقة السابعة عشر 17 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الجزء السابع عشر 17 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد البارت السابع عشر 17 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل السابع عشر 17 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل السابع عشر 17 بقلم أيات الرحمن


بيدخل الدكتور ومعاه ممرضه اول امير ما بيشوفها بيتثبت مكانه مش بيتحرك
امير:انتى
هى:؟؟:؟؟؟؟::؟؟؟:؟؟؟؟

امير:خير يادكتور اغم*ى عليها ليه تانى
الممرضه واقفه مع الدكتور وعيونها على امير
الدكتور:ما تقلقش مفيش حاجه تخوف ضغطها نزل شويه وكمان شكلها ما اكلتش من فتره
امير بصوت منخفض:احنا هنمثل دى مخطوفه لسه النهارده ورجعت في نفس اليوم ضغطها نزل وما كالتش وشغل افلام كرتون انمي جديد دا ولا ايه
الدكتور:بتقول حاجه يا استاذ
امير:لا مش بقول حاجه هتخرج النهارده يعنى ولا ايه
الدكتور:لو مفيش مانع ممكن تفضل لبكره
امير:لا في اعمل اللازم عشان هترجع معايا

#بقلم_أيات_عبدالرحمن

رضوى فاقت بعد حوالي من نصف ساعه وامير خدها معاه وطول . الطريق مفيش كلام ولا اي حاجه غير دم/وع رضوى وخلاص
امير:وصلنا انزلى
رضوى بصيت ليه بحزن ودموعها على خدها ونزلت
امير نزل هو كمان ودخلوا البيت
عامر:رضوى
رضوى:بابا وجريت عليه
عامر:يا حبيبتى يا بنتي كنت خايف عليكى اوى
مصطفي:حمد الله على السلامه نورتى بيتك
رضوى:متشكره يا عمو
الجد:تعالي هنا يا حبيبتي حمد الله بالسلامه خوفنا عليكى كلنا
رضوى:انا كويسه يا جدوا
عامر:ايه اللي على رق*بتك ده يا بتى
امير:مفيش جر*ح بسيط ولازم ترتاح شويه صح
خديها على اوضتها يا فوزيه
رضوى وهى طالعه مع فوزيه وقفت قدام امير وبصيت ليه بحزن وطلعت عامر ومصطفى والجد لاحظوا كده
امير:وانا كمان هطلع عشان ارتاح شويه
بيطلع امير اوضته وبيسمع رضوى وهى بتع*يط
امير:مش عارف ليه مش قادر احب*ك المفروض أن انا وانتى هنتج***وز كمان شهر بس انتى ما تعرفيش وانا مش مت•قبل ان انتى تاخدى مكان فرحه
ودخل اوضته وبعد شويه خرج البلكون كانت رضوى واقفه وبتبص للنجوم ودمو*عها نازله
وقف يبص ليها وكان حزين جدا عليها
امير:حلوه النجوم صح
رضوى مسحت دموعها بسرعه :
امير:مش عايزه تردى عليا
رضوى:
امير:زعلانه من كلامى انا مش عايزك تح*بينى عايزك تبعدى انا عارف ومقدر ان انتى تخ*سري حد بتحبيه بس لما تبعدى عنه بهدوء وتشوفيه مرتاح احسن ما تخ*سريه خالص وما تشوفي*هوش للابد
رضوى ببكاء:مش فاهمه قصدك
امير:انتى فاهمه كل حاجه
رضوى:انا عايزه اعرف ايه حكايتك عايزه اعرف انت ليه غامض بالشكل ده ليه مش قادره افه*مك ليه
امير:عشان مفيش حد هيقدر يفهمنى
رضوى:لو فهمتنى اي.حاجه عنك هفهمك لوحدى
امير:صدقينى مش هتف*همى حتى لو حكيت ليكى كل حاجه عنى
رضوى رجعت تانى تبص للنجوم
امير خرج من بلكونته ودخل بلكونتها من على السور هى اوضتها جنب اوضته
ووقف ولفها ليه ومسح ليها دموعها
وحض*نها وهى كمان كانت بتح/ضنه جامد اوي ودموعها بتنزل
رضوى ببكاء شديد:انا بحبك اوى يا امير ما تبعدش عنى انا امو*ت من غيرك ارجوك خليك معايا وانا راضيه بأي معامله هتعا•ملها ليا انا بحبك وعمرى ما هز*عل منك ابدا بس خليك معايا
امير بعدها عنه شويه ومسح دموعها
امير:امير:خلاص أهدى
وفى اي بلكون كراسي قعد علي كرسي ومسك ايديها وقعدها علي التانى
امير:هتست*حملينى
رضوى:لآخر عمرى
امير:هتتع*بي
رضوى :ما تخافش لو وجودك هيكون سببه تعب/ي موافقه أتع*ب بس أكون جنبك
امير: بس هتقابلك مخا*طر
رضوى :أنا بضحك في وش المخا*طر ها ها
امير:ههههههه متأكده يا نهله
؟ضوى :أيوه يا سيمبا متأكده
امير:بحبك
رضوى :وأنا بموت فيك
عامر:رضوى
رضوى :أيوه يا أمير
عامر :امير رضوى يا رضوى
رضوى بتفتح عيونها وبتكون نايمه علي سريرها
عامر :كل ده نوم يا حبيبتى
رضوى :معلش يا بابا كنت تعب*انه شويه
عامر :ألف سلامه عليكى
يلا اجهزى عشان هنروح عند عمتك حنان حنة بنتها النهارده
رضوى :حاضر يا بابا
عامر نزل تحت
رضوى :نفسي يتحقق الحلم ده يا أمير
وقامت خدت شاور ولبست بنطلون جينز أزرق وقميص أزرق وفردت شعرها مع ميك أ؟ب خفيف وبرفيومها المفضل ونزلت
وهى نازله خط/بت في امير
امير:$$$$$$
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن عشر اضغط علي (رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الثامن عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية عشقت أمير الصعيد)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-