القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرتي غيرت حياتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم صفاء أحمد

 رواية صغيرتي غيرت حياتي الحلقة الحادية عشر 11 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي الجزء الحادي عشر 11 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي البارت الحادي عشر 11 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم صفاء أحمد

قاسم بشر: ماشي انتي اللي جبتي لنفسك استحملي بقي 
وخارج 
عند اشخاص تانيه 
_ياماما انا مش عايزه اتجوزها نا بعد اللي عملتة فيها هتجوزها ليه 
الام: يابجح*تك ياخي انت هتتجوزها يعني هتتجوزها 
تميم: بس انا مش عايز 
الام: هو انا بعزم عليك تشرب حاجه دا جواز 
تميم: انا مش هتجوزها خلصت 
الام: لا هتتجوزها مش كفايه الي عملتو فيها دي بنت عمك ياخي وبعدين امها واثق فينا انها تتعلم هنا وتعقده عندنا كام شهر قام تعمل كدا فيها حرام عليك 
تميم بضيقه: تمم ياماما الي تشوفي 
راح البار 
عند ملاك (ملحوظه بنتو عمو اسمها ملاك) 
قعده وخايفه ليجي تاني بعد الي عملو فيها 
الباب خبط 
قامت ملاك بسرعه بخوف قالت: مين عل الباب
سعاد ام تميم: انا يابنتي افتحي انا مرات عمك
فتحت واترمت في حضن"ها  وقالت بخوف: انا خايفه يامرات عمي خايفه اوي 
سعاد ببكاء عليها:متخافيش يابنتي بس اوعي تقولي لامك تزعل مني وهخلي يتجوزك كام شهر وتتطلقو ونبي يابنتي سامحيني 
ملاك ببكاء: خلاص يامرات عمي الي تشوفي انتي وعمي بس انا خايفه اوي منو 
سعاد:متخافيش يابنتي انا معاكي 
سعاد خرجت من الاوضه وملاك قعده حضنه نفسها زي الجنين 
وبعد شويه تميم جاها ودخل عل ملاك 
ملاك بخوف: اطلع برا ونبي 
تميم بسكر: متخافيش يقمر انا هدل*عك اخر دل"ع 
ملاك بصراخ: ابعد عني انا تعبت منك ومن قرفك يريت مجيت هنا وعرفتك ياخي انا كنت عايشه حياتي عادي انت بتشرب واكيد عملت كدا مع بنات غيري اطلع برا مش عايزك هنا انا زهقت عمها طلع لفوق وهو وسعاد
سعاد حضنت ملاك: اهدي يابنتي اهدي 
العم ابراهيم ضرب تميم بالق"لم: دي اخرت تربي"تي ليك ياابن******
تميم ببرود قت*ل: عملت اي انا ومراتي انا هكتب عليها بكرا 
ابراهيم بخبث: انا هجوزها لاخوك الي في محمود نزل ووهو طلب ايدها قبلك اصلا 
تميم بزعيق: انا الي اغتص"بتها انا الي اتجوزها هي كدا كدا بتعتي من الاول وملكي انا وخدها من امه وشدها من ايدها ونزل 
وزنق"ها في الحيطه: عايزاني انا ولا محمود 
ملاك بصلو بخوف: مفيش رد
تميم بزعيق: ردي
ملاك بخوف: اي حد اهم حاجه اهلي ميعرفوش يقتلوني فيها 
تميم ببرود ومن جواه كان عايزها تقول انت: يعني لو محمود هتوفقي 
ملاك بصه لعيون وسرحت بس قوه نفسه وقالت: اه محمود احسن منك وانضف منك عل اقل مغتص"بنيش 
تميم شدها من شعرها: بقي كدا طب تعالي واخداتها لوضه فيها اتراب كتير 
ولزها في الارض: بقس هو احسن مني خليكي هنا لقيت منكاتب باي ياقطه ومشا 
عند قاسم وكارمه 
قاسم روح لقاها نايمه شالها ودخلها اوضتهم 
اشرقت الشمس 
عند تميم صحي  ودخل اخد شور وراح الشركه ونسي الغلبان ملاك😥
عند قاسم صحي اخد شور ولبس وخرج لكارمه 
بيصحي كارمه ويقومها: قومي ياقلبي 
بتصحي كارمه: ايه ياقاسم عايز اي سبني انامم
قاسم بحب: قومي يقلبي مقدرس امشي الي ونا وقبل*ها بحب 
كارمه اتكسفت: خلاص بقي بتكسف 
قاسم: ينفع نرجع زي الاول واحسن ونفتح صفحه جديد 
كارمه بابتسامه: موافقه اعيش معاك العمر كله ياقاسم
قاسم: انا كدا مش هقدر احلف مرحش الشركه
كارمه بسرعه: لا روح بسرعه لتتاخر ياولا 
قاسم بضحك: اتاخر وولا ماشي ياكارمه سلام بقي
كارمه بضحك هي كمان: روح بقي (ملحوظه قاسم عرفه الحقيقه وان ماهي فاكرنها هي الي عملت كدا وصلح كارمه) 
قاسم راح الشركه وشاف تميم شريك قاسم وصحاب اوي كمان
تميم بصحك وغزل: متنسش تيجي كتب كتابي بليل انهارد 
قاسم بصلو بااستغراب: مين ده انت بتع البنات وكل يوم مع وحدهه هتتجوز زي وتعقل 
تميم بغرور بصتنع: اه مالك مشبهش ولا اي 
قاسم: طب كويس تتعلم الادب زي ماالمدام كارمه علمتني الادب 
بليل بقي 
قاسم بضحك: االقمر ده كله عايزة يطلع الشارع مقدرش اسيبك كدا
كارمه بضحك: يلا بقي هنتاخر
كارمه دخلت بيت تميم اتصدمت من الي شافته
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني عشر اضغط علي (رواية صغيرتي غيرت حياتي الفصل الثاني عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية صغيرتي غيرت حياتي)
reaction:

تعليقات