رواية سهام الانتقام الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة وجيه

 رواية سهام الانتقام الحلقة التاسعة 9 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام الجزء التاسع 9 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام البارت التاسع 9 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة وجيه

رواية سهام الانتقام الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة وجيه

اتحطت ايد علي بؤقها وسحابتها ل وراه وهي عاملها تخبط لحد. ما وقعت هي والشخص علي الارض
ليل رفعت راسها بخوف وبصت ل الي وقف وجريت استخبت وراه
الشخص بعصبيه:سيب لينا البنت ومتدخلش
غندور بص وراه علي ليل ببرود:البنت دي
الشخص قام وقف وقف جانبه اتنين واحد فيهم ماسك بلطه
( ومحدش يسالني اي البلطه عشان انا شرحي خرا بس بتوع اسكندرايه عارفين بنمسي 😂❤️)
الشخص:ايو هاتها
غندور سحابها وقفها قدامه:تعاله خدها تعرف!!
ليل بخوف وشبه هتعيط:انت بتسلمني يابن الغداره
غندور بصلها بغيظ:هو حد جي جنبك لسه
الشخص قرب من ليل بنفز صبر ولسه هيسحبها
غندور مسك ايدو وضغط عليها جامد وضربه بالبوكس
ليل خافت واستخبت وراه وحضنتو
غندور بص ل وراه:انتي بتعمل اي
ليل بدموع وهي بتحضنه اكتر:خايفه
غندور لف بسرعه لما لقي الشخص الي كان معاه البلطه هيضربه بيها ادالو بالرجل وضرب الشخص الي كان عايز يمسك ليل بغل انت عايز منها اي
الشخص التاني قام وسحب البلطه براحه وقرب من غندور
ليل بخوف:غندور حاسب وقفت وراه الضربه نزلت علي راسها
غندور لف بسرعه ومسكها قبل متقع وبصدمه:لا لاااااا
الشباب جريو اول ما لقي ليل دماها بداء يسيل وتنازع بين ايد غندور
غندور شالها في اقل من ثانيه وجري بيها بيبص حواليه يشوف اي حاجه تنقلهم ل المستشفي بس الشارع فاضي تماما
غندور بص ل ليل الي في حضنه بخوف:لا لا ليل متغمضيش خليكي معايه انا هلحق متسبنيش خليكي جنبي
ليل مسكت في تيشرتو وفجاه ايديها اترخت
غندور بصوت مخنوق:وحياتي خليكي انا مش هخلي حاجه تحصلك لقي عربيه وقف قدامه وبرجاء مراتي طلع علينا بلطجيه هتموت مني لو سمحت ودينا المستشفي
الشب وقف يوصله وساعده يطلعها العربيه
غندور حطط راسها علي رجليه وبخوف:ليل بصي ليا
ليل بتبصلو وعينيه بتقفل وبهمس:انا جيلك
غندور ملس علي شعرها:مش هيحصل حاجه انا جنبك
نزل بسرعه وشالها ودخل بيها المستشفي وبزعيق:دكتور عايز دكتور
الدكتور بصدمه:اي ده مين الي عمل فيها كده
غندور بخوف وهو بيبص ل ليل الي بتغمض:انت لسه هتسال اسعفها الاول
الدكتور:مقدرش لازم تعمل بلاغ الاول افرض ماتت اروح في داهيه لا معلش وانا اي الي يضمن ليا مش انت الي عملت كده
غندور بعصبيه:الي ممدوده قدامك ودمها مسفوح دي قلبي مش مراتي وبصوت رجئ في رنة كسر عشان خطري الحقها
الدكتور شاور ل الممرضين الي خدو ليل
جبل دخل البيت لقي جدو قاعد وشايل زين بصلو بخوف وبص ل المكان
الجد بصرامه:كنت فين ومهمل ولدك ل واحده
ناصر بخبث:اكيد كان بيتخانق مع غندور علي ليل
جبل عقد حاجبه بضيق:انتو عرفتو انو عايش
ناصر:ايوه جي علي البلد الاول وعمي فهد الي قالو انك اجوزت ليل
جبل بعصبيه لما افتكر انو خد ليل:مهسكتش مراتي وهرجعها
الجد حط زين بهدؤ:في الاصل مراته هو
جبل بغضب:هيطلجها هي بتحبني وانا عشجنها يا جدي 
(يعني بيعشقها لو مش فاهمين)
الجد بصلو بحده:مهيسبهش
جبل غضبه زاد:يبقا هخد روحه و ورح اي حد يقف بيني وبين حبيبتي
الجد ضربه بالقلم وبغضب:اتجننت ياك تقتل اخوك
ناصر بخبث:افرض هي عايزه تقعد معاه برضها يبثا سبهم
جبل بغل:يبقا هحبسها بتهمت تعدد الازواج ليل لو مش ليا مش لحد تاني
ناصر بصلو بخبث وهو بيفكر في الموضوع
الدكتور:انا وقف النزيف وحالتها دلوقتي مستقره تقدر ترتاح
غندور:ينفع اشوفها
الدكتور:خمس دقايق بس
غندور دخل وشد كرسي وقعد جنبها:كده توجعي قلبي مش عارفه اني الحاجه الوحيده الي بخاف عليها هي انتي
ليل بدات تان بالم
غندور مال وباس خدها:ياريت اقدر اتوجع بدلك فدكي وجع روحي كلو يا ملاكي انا اسف مخدش بالي وبصلها بغضب انتي الي غلطانه حد ينزل دلوقتي وبحزن مستعجله تشوفيه اوي كده باس راسها وجي يقوم عقد حاجه لما لقاها مسكه في ايدو رجع قاعد تاني وهو بصص ليها بوجع
ليل في عالم موازي عالم احلامها
ليل بضحك:انا جيتلك شوف مش زيك بخلف الوعد
غندور بحزن:انتي اي جابك هنا
ليل ضحكتها اختفت:جيت عشانك عشان حبه قربك
غندور:بس احنا بقينا بعيدين اوي يا ليل والمره دي مقصدش المسافه
ليل هزت دموعها برفض:لا ليل اقرب ل غندور من نبض قلبو زي مغندور قرب ليا من نفسي الي خارج من روحي
غندور:بس انتي وجعتيني
ليل بعيط:مقدرش اوجع قلبي حطت ايديها علي صدرو مكان قلبو فجاه لقت ايديها دم
غندور بص ل قلبو الي بينزف:انتي مش وجعتي انتي خنقي نبضي بس لسه بحبك فجاه بقا فوق هويه ومال ل وره جت تمسكه لكنه انفلت منها وقع لكن لقت قلبه في ايديها ودمه بينقط منه
ليل قامت مخضوضه:غندووووور صدرها بقا يطلع وينزل وعينيه اتملت بدموع انا عملت كده عشان اخد تارك سمحني
الدكتور دخل:انتي فوقتي
ليل بتعب:انا جيت هنا ازاي
الممرضه دخلت بخوف:دكتور في بوليس برا وعايزين المدام
الدكتور:اكيد عشان الي حصل معاها خليهم يخشو
الضابط:حضرتك ليل فهد الغندور
ليل بتعب:ايو انا
الضابط:حضرتك مطلوب القبض عليكي
ليل بصدمه:عليا انا لي
الضابط:جوزك ابن عمك جبل شاكر الغندور اتهم حضرتك انك جمعه بينو وبين اخوه الاستاذ محمو شاكر
ليل قامت بصدمه:ايو انا كنت مجوزه بس غندور ميت
الضابط:غندور مين
ليل بتعب:محمود شاكر يبقا الغندور
الضابط بحده:بس الاستاذ محمود عايشه وكده تبقي انتي جامعه بين زوجيين واخين وانا المفروض القي القبض عليكي
ليل فجاه داهمتها ذكرايات من اول ما فقدت الذاكر لحد ما اتقبلت مع غندور البيت المرسم اللوحه كلامو نظراتو عتابه اللوحه الشبه كامله واخيرا يعني عايزه ترحيلو عايزه تمشي انتي طالق طالق طالق والحلم فهمت يعني اي جرحتيني
ليل بنهيار وصراخ:انا عملت ايييي لاااااا لااا غندور واغم عليها
يتبع..
لقراءة الفصل العاشر اضغط على (رواية سهام الانتقام الفصل العاشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية سهام الانتقام)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-