رواية أجبروني على الواقع الفصل الثامن 8 بقلم راندا علي

 رواية أجبروني على الواقع الحلقة الثامنة 8 بقلم راندا علي

رواية أجبروني على الواقع الجزء الثامن 8 بقلم راندا علي

رواية أجبروني على الواقع البارت الثامن 8 بقلم راندا علي

رواية أجبروني على الواقع الفصل الثامن 8 بقلم راندا علي

رواية أجبروني على الواقع الفصل الثامن 8 بقلم راندا علي


سيليا بتتفرج علي الكولكشن في فساتين اول مره اشوف بجمالها كدا حلوه اووي معقول انا هيبقي عروسه...معقول مع الشخص اللي طول عمري بحلم بي
عقلها:علي اساس انك هتفرحي ..اصلا مش هتعرفي تردي علي حد وايدك هتتعرعش كل الناس هتضحك عليكي
قلبها:لا محدش هيعمل كدا عشان اسر مش هيخلي حد يقدر يكلم عني
عقلها:فوقي من خيالك دا اللي هيطلعك للواقع وساعتها مش عارفين تعيشي أسر مش بيحبك وأمه هي اللي جبرتو يتجوزك انتي سمعتي هو بيكلم وحده حتي كلامك مش بيحبه
سيليا بدموع وبزعيق/ب.سس.سسس.سسس
(بسسسس)
Randa Ali.
ام حضنتها/مالك ي حبيبتي في اي اهدي بسم الله الرحمن الرحيم
ريم راحت قعدت جنبها بصتلها
سيليا مسحت دموعها بظهر أيدها زي الاطفال/م ف ي ش
(مفيش)
عقلها/شوفتي نسيتي انك وسطهم وزعقتي الخيال دا هيضيعك فوقي وخليكي قويه عشان خيال هيجبرك والناس كلها هتجبرك علي واقع وساعتها هتكوني مدمره اكتر واكتر واكتر
سيليا اخدت نفس عميق
ريم حضنتها/انا لازم امشي هجيلك بكرا وهكون معاكي
سيليا ابتسم
ام/خليكي ي حبيبتي
ريم/معلش ي طنط لازم امشي
ومشيت
          🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
فون اسر رن
اسر بجمود/الو
Randa Ali.
مرام بدلع/وحشتني
اسر من غير نفس/وانتي كمان
مرام بتعجب/في اي ي أسر
اسر/في اي ؟ .
مرام/طريقة كلامك غريبه متغيره
اسر ببرود./لا خالص متهيالك
مرام بعياط/والله بسرعه كدا مابقش تحبني خلاص نسيتني بسرعه كدا قوام لحقت تخليك تحبها
اسر بعصبيه/هي لا لحقت ولا خلتني احبها
مرام بعياط وعصبيه/انت بتتحمق عليها كمان وبتتعصب عليا عشانها 
اسر بعصبيه/لأنها مراتي
مرام بعياط جامد/ونا....؟ انا خلاص كنت مجرد لعبه سبتها ف لحظه وتجوزت انت دمرتني ي أسر عمري مهسامحك 
وقفلت الفون
Randa Ali.
لسه اسر /الو الو اووووف ورمي الفون
قلبه/شوفت عشان تصدقني انك نسيتها وحبيت سيليا
عقله/لا طبعا هحبها ازاي هلحق احبها بسرعه كدا
اسر بزعيق/خلااااااص انتو الاتنين
    🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
ام حضنت سيليا/مالك ي حبيبتي ف حاجه مديقاكي أو مخوفاكي انا مرضتش أسألك قدام ريم
سيليا بتوتر وعيون مدمعه هزت راسها بمعني لا
ام لمست علي شعرها بحنيه وحضنتها جامد
سيليا حضنتها جامد كان نفسها تحس شعور الام دا وحضنتها لغاية منامت
ام وهي بتلمس علي شعرها بحنيه /يارب هفضل لغاية امته احس بذنب دا جوزتها اسر وبردو حاسه بذنب يارب سامحني
   🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
اسر نزل من شركه علي طريق بيت مرام راحلها خبط الباب
مرام فتحت بدموع/عاوز اي جاي تزعقلي عشانها ولا جاي عاوز اي
اسر مسك أيدها/اهدي ي مرام انا مكنش قصدي كنت متعصب بس مش اكتر
مرام بعدت أيدها/انت كنت بتلعب بيها مش اكتر ولا اقل علي عموم انا اتصلت باختي وهي راجعه من لبنان وتاخدني واسافر
Randa Ali.
اسر مسك أيدها تاني/مرام أهدي والله مكنش قصدي ثانيا اي العب بيكي دي ونا من امته ونا كدا
مرام/مكنتش سبتني واتجوزت وعيطت
اسر دخل قعد/بطلي عياط وانتي عارفه لي اتجوزت
مرام/لو بتحبني فعلا نتجوز
اسر بصلها/اي
مرام بجمود/نتجوز
  🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
ف مكان تاني جديد
•ها عملت اي 
-عرفت أنه هيتجوز بكرا
•كوبايه وقعت /اي
-اسر سليم هيتجوز بكرا
•بفرحه /ومعرفتش مين اللي هيتجوزها
-لا والله عرفت بس أن فرحه بكرا
•بفرحه واخدت نفس عميق ورجعت ظهرها لورا/واخيرا ي داليا هح*ر ق قلبك.... اسمعني كويس تخلص عليه بكرا ف فرحه
Randa Ali.
-بس..
•بزعيق بس اي انت هنا تحت امري انا اقولك تعمل اي وانت تنفذ
-بص ف ارض/اكيد طبعا بس هيبقي في ناس كبار من البلد وظباط
•امال لزمة باقي المتخ*لفين.اللي معاك اي مش عشان يظبطو المكان وتعرف تخلص عليه
-امرك يبقي كل حاجه تمام وهجبلك خبره
•ابتسامه/وليك الحلاوه كبير اوي يلا برا
طلع
Randa Ali.
•اخدت نفس عميق وبابتسامه/اخيرا هح*رق قلبك هاخد حقي زي مانا عشت ف عذ*اب طول عمري من سببك هح*رق قلبك ي داليا اخيرا جه اليوم اللي ابنك كبر في وهيتجوز كنت مستنيا سنين اليوم دا كنت عايشه بن*ار مكنتش بعرف انام هوج*عك وهق*هرك وحر*ق قلبك

يتبع..
لقراءة الفصل التاسع اضغط على (رواية أجبروني على الواقع الفصل التاسع)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية أجبروني على الواقع)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-