القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية دموع زهرة الفصل السادس 6 بقلم حورية مصطفى

 رواية دموع زهرة الحلقة السادسة 6 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الجزء السادس 6 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة البارت السادس 6 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الفصل السادس 6 بقلم حورية مصطفى

رواية دموع زهرة الفصل السادس 6 بقلم حورية مصطفى


ليــل بضحك: مش وقت صدمات شوفي مين اللي معايا.. 
زهره بدموع: ماما.. 
سمر بحزن: ليه كده يـــــا زهره.. عاوزه تمو'تي كاف'ره يــــا بنتي.. 
زهره بدموع: لاني تعبت اوووي يــــا ماما.. تعبت من كل حاجه.. 
ليــل بحزن: اسف على كل حاجه يـــــا زهره.. كل حاجه هتتغير من النهارده باذن الله.. 
سمر بحنان: يلا قومي يــــا حبيبتي عشان نرجع بيتنا.. 
زهره بابتسامة: حاضر يـــــا ماما.. 
ليــل ببرود: زهره مش هتروح لمكان هترجع معايا علي بيتها.. قصر الشرقاوي.. 
زهره بدموع: بس انا مش عايزه ارجع معاك.. 
سمر بحنان: ليــل معاه حق يـــــا حبيبتي انتي دلوقتي مراتو ولازم ترجعي علي بيتك.. 
زهره بدموع: وانتي يــــا ماما.. 
سمر بحب: انا هفضل في بيتي وهبقا ايجي ازورك كل فتره وتانيه.. 
زهره بابتسامة: طيب.. 
ليــل بابتسامة: ممكن تجهيزها وانا هستني بره.. 
سمر بحنان: حاضر يـــــا بني.. 
وفعلا سمر جهزت زهره عشان ترجع قصر الشرقاوي..♥.. 
✰ـــــــــــــــــــ✰
في قصر الشرقاوي..♡
سعاد بابتسامة: نورتي قصرك يـــــا هانم.. 
زهره ببراءه: بس انا مش اسمي هانم يـــا داده سعاد.. 
ليــل بابتسامة: هي بتقولك هانم يـــــا زهرتي.. عشان انتي صاحبه القصر ده.. 
زهره بابتسامة: وايه يعني.. وبعدين قالت انا اسمي زهره.. قوليلي زهره بس يـــــا داده سعاد.. 
سعاد باحترام: العين ما تعلاش علي الحاجب يـــــا بنتي.. 
زهره بابتسامة: عين وحاجب ايه اللي بتتكلمي عليهم يا داده وبعدين انتي بتقوليلي بنتي اهو.. يعني بتعتبرني زي بنتك.. 
ليــل بمقاطعه: اسمعي كلامها يـــــا داده.. 
سعاد باحترام: حاضر يـــــا بني.. 
بعد مرور شهرين..♥
ليــل اتعود علي وجود زهره في حياته وكذلك زهره..
زهره بحب: ليــل انا عاوزه اخرج.. مخرجتش من زمان.. 
ليــل بحنان: انا مشغول دلوقتى يــــا زهرتي وعندي ثفقه مهمه لازم اشتغل عليها الفتره دي.. 
زهره بحزن: تمام نبقا نخرج وقت ما تكون فاضي.. 
ليــل بحب: اتمني متكونيش زعلتي مني.. 
زهره بابتسامة: لا يــــا ليــل انا هكون انانيه لو قولتلك تعال نخرج وانت وراك شغل... 
ليــل بحب: حبيبي اللي بيفهم.. 
زهره ابتسمت بخجل وقالت هطلع اقعد في الحديقه شويه.. 
ليــل بعصبيه: نعااام يـــــا روح امك.. 
زهره بخوف: في ايه.. 
ليــل بغضب: عايزه تخرجي كده بره.. 
زهره كانت لابسه بيجامه مبينه تفاصيل جسمها.. 
زهره بخوف:  ما هو مفيش حد بره.. 
ليــل بعصبيه: والحرس الي بره دول ايه.. 
زهره بدموع: انا اسفه راح عن بالي والله.. 
ليــل بهدوء: اطلعي فوق يـــــا زهره.. واحنا باليل هنخرج زي ما انتي عايزه.. 
زهره بابتسامة: حاضر..
في المساء..♡
في جناح زهره وليـل.. 
ليــل بابتسامة: يلا اجهزي يـــــا زهرتي.. 
سعاد بمقاطعه: ليــل بيه علي بيه عاوزك تحت ضروري في غرفه المكتب.. 
ليــل بهدوء: طيب روحي انتي وانا نازل دلوقتي.. 
سعاد باحترام: حاضر.. 
ليــل زهره: ادخلي البسي انتي يــــا زهرتي وانا هنزل اشوف علي.. 
زهره بحب: حاضر.. 
بعد نصف ساعه زهره كانت خلصت لبس ونازله تحت.. تنادي علي ليــل ولكن سمعت  علي وليـل وهم بيتكلموا.. 
علي بهدوء: شحنه المخد'رات والاسل'حه وصلت المينا ولازم انت اللي تروح تستلمها يـــــا ليــل.. 
ليــل بغضب: بس انا كنت خارج مع زهره النهرده.. 
علي ببرود: اتصرف.. 
وهم بيتكلموا سمعوا صوت ارتطام بالارض.. 
ليــل وعلي خرجوا بسرعه يشوفوا في ايه لقوا زهره مر'ميه علي الارض وفاقده الوعي.. 
يتبع..
لقراءة الفصل السابع اضغط على (رواية دموع زهرة الفصل السابع)
لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية دموع زهرة)
reaction:

تعليقات