القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية العنيدة الفصل الخامس 5 بقلم هدير بدر

 رواية العنيدة الحلقة الخامسة 5 بقلم هدير بدر

رواية العنيدة الجزء الخامس 5 بقلم هدير بدر

رواية العنيدة البارت الخامس 5 بقلم هدير بدر

رواية العنيدة الفصل الخامس 5 بقلم هدير بدر

رواية العنيدة الفصل الخامس 5 بقلم هدير بدر


زين قلبه و*جعه لما لقاها كدا كمل اللي بيعمله وق*طع التيشيرت بتاعه ولف دراعها بيه وشالها 
جري بيها ناحيه العربيه محمود. قعد جنب فهد 
وزين حط دماغ حور عليه 
زين : اطلع علي المستشفي بسرعه 
زين فضل يفوق في حور وهي مش بتفوق 
وصلوا المستشفي 
زين شال حور وجري بيها 
زين: دكتور بسرعه 
الدكاتره جوم خدوها منه 
ودخلوها اوضه العمليات 
محمود وفهد.قعدوا جنب زين 
فهد : ماتقلقشي خير 
زين: خدت الرصا*صه بدالى كان المفروض انا مكانها 
محمود : خير دا نصيبها ادعيلها بس 
بعد مرور ساعه 
الدكتور طلع 
كلهم جريوا عليه 
زين : طمني يا دكتور 
الدكتور  : الحمدلله لقدر الله لو الرصا*صه ماكنتوش شيلتوها كانت حالتها هاتبقا خط*يره احنا نقلناها لاوضه عاديه تقدروا تطمنوا عليها 
كلهم دخلوا ليها وهي كانت نايمه 
محمود بص لفهد انهم يسيبوهم لوحدهم 
زين قعد جنبها : فوقي بقا مش متعود عليكي وانتي كدا انتي قويه اصحي 
طاب اصحي زعقيلي اتخانقي معايا
......
نهال كانت قاعده علي اعصابها: رن علي بنتي يا ابرهيم انا حاسه ان فيها حاجه 
ابراهيم: مش هانخلص بنتك قويه والله 
نهال : ماليش دعوة اسمع صوت بنتي هاسكت بعدها 
ابراهيم : ماهما لسه مابلغونيش بانتهاء الماموريه 
نهال : قلتلك تبعدها عن شغلك دا انت اللى فضلت تدربها 
ابراهيم: ماكنتشي هاتبقا قويه كدة وكانت هاتبقا دايما مكس*وره وانتي عارفه هي مريت بايه 
نهال سكتت 
فاجاه التليفون رن 
ابراهيم: آلو 
الشخص ****
ابراهيم بصدمه : اي مستشفي اسمها اي 
ابراهيم قفل 
نهال : قولى في اي حصل اي طمني علي بنتي 
ابراهيم: حور رصا*صه دخلت كتفها قومي البسي بسرعه 
نهال طلعت وهي بتعي*ط :يارب رجعهالى بخير يارب انا ماليش غيرها هي اللي عوضتني 
ولبست 
ابراهيم خدها ومشي 
........
هنيه : بتقول ايييييي خسرنا الصفقه 
حسام : ماعرفشي عرفوا مكانا ازاى وكان معاهم بنت البت قضيت علي كل الرجاله 
هنيه : يعني بت توديكم ورا الشمس 
حسام : اعرف بس مكانها فين وانا هاخليها تتمني المو*ت ولا تشوفه 
هنيه : البت دي لازم نجبها بأسرع وقت 
حسام : انا بعت رجالتي يشوفوا هي في مستشفي اي 
علشان حد.ضر*بها بالمسد*س 
هنيه : كانت تمو*ت وتريحنا 
حسام: اهدي بس وحيات الصفقه الي باز*ت بسببها لاوريها الويل 
بسنت دخلت عليهم وهي لبسه قصير 
حسام : كنتي فين ياهانم 
بسنت : اي يابابا كنت بايته مع واحده صاحبتي 
حسام : وانتي مالكيش اهل 
بسنت : قايله لماما وسابتهم وطلعت 
هنيه اض*ايقت من أفعال بنتها: قالتلى ياخويا خلينا بس نفكر في البت دي 
..........
حور ايدها اتحركت زين فرح 
حور فتحت عينها 
وزين اول مره يشوفها من قرب 
اتصد*م من جمالها 
حور : ااااه 
زين اتخض : مالك حاسه بحاجه 
حور : ل لا شويه وجع بس 
زين : استني اجيب الدكتور 
زين طلع
كانت وصلت نهال وإبراهيم 
نهال جريت وعرفوا مكان حور طلعوا جري 
نهال دخلت علطول: بنتي 
وجريت عليها حضنتها 
وحور كانت بتتوج*ع من كتفها بس ماخلتشي امها تحس بدا 
نهال : انتي بخير ياحبيبتي 
حور : ماتقلقيش عليا انا بخير صدقيني مانا قرده ادامك اهو ماكنتشي طلقه دي 
ابراهيم: هاتفضلي مشاغبه كدا لأمتي 
حور : الاه بقا دا انت تلاقي البيت مالوش حس من غيري صح ياماما 
نهال : صح ياقلب ماما 
قوليلي حاسه بايه 
حور : صدقيني بقيت بخير وبقيت بخير اكتر لما شوفتك 
حور : بابا ماتقولشي انك بابا بالله عليك 
ابراهيم : حاضر ياحبيبتي 
دخل زين ومعاه الدكتور 
نهال : طمني يادكتور 
الدكتور : لا حالتها بقيت احسن محتاجه راحه بس 
ابراهيم: نقدر ناخدها امتي البيت 
زين اتصدم
يتبع..
لقراءة الفصل السادس اضغط على (رواية العنيدة الفصل السادس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية العنيدة)
reaction:

تعليقات