القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت ارملة الفصل الخامس 5 بقلم حورية مصطفى

 رواية أحببت ارملة الحلقة الخامسة 5 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الجزء الخامس 5 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة البارت الخامس 5 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الخامس 5 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل الخامس 5 بقلم حورية مصطفى


نجمه رفعت وشها من علي الاكل وقالت الذئب.. 
جاسر لمح السلسه في رقبه نجمه وقال حلوه السلسه دي.. 
فاطمه بابتسامة: دي هديه من ادهم الله يرحمه.. 
الجميع بحزن: اللهم امين..
جاسر بابتسامة: عن اذنك يـــــا امي لازم امشي ضروري.. 
فاطمه بابتسامة: اتفضل يـــــا حبيبي وياريت تبقا تكرر الزياره تاني.. 
جاسر بابتسامة: باذن الله.. 
جاسر بابتسامة وهو ماشي قال لـ نجمه  تشرفت بمعرفتك يــــا مدام نجمه.. 
نجمه بابتسامة: انا اكتر يـــــا سياده المقدم.. 
تقي بمرح: يعني انت مش اتشرفت بمعرفتي انا كمان يـــــا عمو.. 
جاسر بضحك: اكيد طبعا اتشرفت بمعرفتك يــــا قمري.. 
تقي بخجل: وانا كمان اتشرفت بمعرفتك.. 
فاطمه بابتسامة: مبسوطه اني شوفتك النهارده يـــــا جاسر.. 
جاسر بحب: يارب ديما يـــــا امي اشوفك مبسوطه.. عن اذنك لازم امشي.. 
فاطمه بحب: اتفضل يـــــا حبيبي.. 
بعد ما جاسر مشي تقي بمرح قالت: ايه رايك في جاسر يـــــا نجمه.. 
نجمه بعدم فهم: رايي في ايه مش فاهمه.. 
تقي بابتسامة: في شخصيته.. 
نجمه بابتسامة: هو باين عليه شخص محترم.. 
تقي بمرح: يابوي علي حلاوته وجماله وبعدين قالت بضحك استنوني بعد الثانويه العامه عشان قررت اتجوز الحليوه ده.. 
فاطمه بعصبيه: ادخلي ذاكري يـــــا فاشله يـــــام ثانويه عامه.. 
نجمه بخبث: استني بس يـــــا ماما فين يـــــا تقي درجه امتحان الكيميا بتاعت الامتحان اللي فات.. 
تقي بتوتر: لسه المستر مش وزع الدرجات.. 
نجمه ببرود: فين الدرجه يـــــا حيو'انه انا عارفه انك خدتيها.. 
تقي بتكشيره طلعت الورقه من جاب البنطلون وقالت خدي اهي.. 
نجمه اخدت الورقه منها واتفاجات من الدرجه وقالت بصدمه نهارك اسوح  ايه ده.. 
تقي بابتسامة: 3 من 20.. 
نجمه بغيظ: ومالك بتقوليها وانتي فرحانه كده ليه.. 
تقي بفخر: عشان انا اعلي درجه في صحابي.. 
فاطمه بضحك: ابو ورده بيسلم عليكي وحدفته في وشها.. 
تقي بابتسامة لنجمه: عنفيه اوووي فطومه دي... 
نجمه بصراخ: ادخلي ذاكري يا حيو'انه.. 
تقي باستهزاء: علي اساس اني نافعه اوووي.. 
فاطمه بهدوء: كويس انك عارفه بس اعملي اللي عليكي.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــ✰
في الجهاز..♡
الياس بعصبيه: يعني ايه ملف القضيه هيتسحب مني يـــــا سياده اللوا.. 
اللوا سليم ببرود: صوتك يبقا واطي وانت بتكلمني.. والملف هيتسحب منك لاني شايف انك مستهتر فيها..
الياس بهدوء: انا اسف يـــــا سياده اللوا.. وبعدين قال مين اللي هيستلم القضيه.. 
اللوا سليم ببرود: المقدم جاسر.. 
الياس بعصبيه: تمام عن اذنك وادي التحيه العسكريه وخرج.. 
في مكتب المقدم جاسر..♥
الياس دخل بهاجميه.. وقال انت مفكر اللي بتعمله ده ايه ها.. انت عاوز تبين للوا انك احسن واحد هنا في الجهاز.. 
جاسر ببرود: ما انا فعلا احسن واحد هنا في الجهاز.. 
الياس بعصبيه: صدقني هتندم وملف القضيه هيكون عندك اشبع بيه بس مش هتقدر توصل لــ حاجه برضو بخصوص القضيه.. ولا لـ العصابه..
جاسر بضحك: انت اهبل ياض.. انا الذئب وبعدين قال باستهزاء اذا انت مش قادر توصل لــ رئيس العصابه اللي قت'ل صحبك فانا اقدر عارف ليه لاني الذئب اللقب ده مش من فراغ وانت عارف.. 
الياس باستهزاء: ذئب والذئب ده كان فين لما قت'لوا صحبه.. 
جاسر ببرود: كنت بلعب يـــــالا.. واتقضل برا عشان عندي شغل.. 
الياس خرج بعصبيه ورزع الباب وراه.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
في مكان بعيد عن انظار الناس.. 
مجهول1بغضب: يعني ايه كلامك ده.. 
مجهول 2 بهدوء: يعني الذئب رجع ونهايتنا قربت اوووي برجوعه.. احنا  قدرنا نخلص من القناص بس مش هنقدر نخلص من الذئب..
مجهول1بغيظ: في دي معاك حق احنا خلصنا من القناص بصعوبه بس الذئب مش هنقدر عليه لوحدنا.. 
مجهول2 بتفكير: بس اكيد في حل..
مجهول1 بابتسامة خبث: مفيش غير ضرغام اللي هيقدر يخلص عليه..
مجهول 2 ضحك بشر وقال نهايتك قربت يـــــا ذئب.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في صباح يوم جديد..
فاطمه بحنان: خليكي انتي يـــــا حبيبتي وانا هنزل اشتري طلبات البيت.. 
نجمه بحب: لا يــا ماما ارتاحي انتي.. انتي رجلك تعباكي انا هروح ع طول ومش هتاخر.. 
فاطمه بحب: ربنا معاكي يـــــا حبيبتي.. 
نجمه بابتسامة: امين يارب.. 
نجمه نزلت واشترت طلبات البيت.. 
وعلي جانب اخر من الطريق في العربيه حيث يوجد شخصان يخططان لق'تل نجمه 
مجهول1:-نفذ يلا البت قدمك اهي ويسوق باعلي سرعه.. 
يتبع..
لقراءة الفصل السادس اضغط علي (رواية أحببت ارملة الفصل السادس)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية أحببت ارملة)
reaction:

تعليقات