القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق الجاسر الفصل الخامس 5 بقلم رقية عبدالرحمن

رواية عشق الجاسر الحلقة الخامسة 5 بقلم رقية عبدالرحمن

رواية عشق الجاسر الجزء الخامس 5 بقلم رقية عبدالرحمن

رواية عشق الجاسر البارت الخامس 5 بقلم رقية عبدالرحمن

رواية عشق الجاسر الفصل الخامس 5 بقلم رقية عبدالرحمن

رواية عشق الجاسر الفصل الخامس 5 بقلم رقية عبدالرحمن


شخص كان بيراقبهم ثم 
......:انتي عملتي معجزه 
عشق:عععععع مين 
صفاء:مالك يا بت 
عشق:خوفتيني يا خالتي وبعدين انتي لسه لحد دلوقتي هنا ليه مروحتيش البيت ليه.. 
صفاء: كان ورايا حاجات بعملها 
بس سيبك مني .انتي بجد عملتي معجزه
عشق بتوتر:ازاي مش فاهمه
صفاء:ازاي قربتي من جاسر بيه والله ممنعش
عشق:دا واحد منحرف وحيوان 
صفاء:عيب يا بنتي هو محترم والله مش يمكن انتي العلاج بتاعوا انا هقول لشرقاوي بيه 
عشق:لا ونبي متقوليش حاجه وبعدين يلا روحي البيت مش هتلاقي حد يوصلك في الوقت دا 
صفاء بغباء:اه تصدقي يلا سلام يا حبيبتي
ومشت صفاء
 جاسر كان بياكل وهو شارد الذهن 
جاسر:عشق 
عشق:نعم يا جاسر بيه
جاسر بصلها بصه طويلة 
جاسر:أناا .
عشق:القهوه صح 
جاسر: احم اه القهوة بس خلي بالك المره دي بقا 
 عشق:حاضر 
وراحت تعمل القهوه 
عشق محدثه نفسها:ياربي ايه دا ،دا انا بقالي يومين بس وبيحصل كدا  اوففف
سيف:الجميل سرحان في ايه 
عشق: عععععع سيف بيه 
جاسر جه علي الصويت 
جاسر: ايه في اي بتعمل ايه يا سيف في المطبخ 
سيف:مجاش ليا نوم قولت انزل اقعد في الجنينه وشوفت في نور في المطبخ روحت اشوف مين بس هي اتجعزت بس 
جاسر:طيب تعال معايا يا فالح اعملي لسيف عصير 
عشق:حاضر 
ثم تقول:ايه العيله اللي كلها موزز دي 😂 
آدم:عشق معلش كوبايه شاي  
عشق:ها 
آدم:ها اي بقولك اعملي كوبايه شاي
عشق:اه اه حاضر 
ودا مالو كمان  هو في حد داعي عليا النهارده😂🙂
..في الجنينه.. 
جاسر: آدم ايه منزلك في الوقت دا انت كمان  اكيد متشاكل مع ساره 
آدم:متجبليش سيرتها يا جاسر 
وبعدين انتوا اللي بتعملوا اي تحت 
جاسر:انا أصلا مش بنام دلوقتي
وسيف مش عارف ينام 
وانت متشاكل مع ساره ودي حاجه متوقعه 
في حد داعي علينا انهارده 
عشق:وعليا والله 
الكل:😂😂😂حصل 
وبعد وقت كل واحد طلع علي اوضته 
جاسر في الأوضه اخد شاور ولبس شورت وراح ينام بس افتكر الساعه بتاعتوا راحت فين قعد يضور عليها واخر لما زهق 
عشق كانت لسه راحه تنام 
جاسر: عشق يا عشق 
عشق:يارب خدهم ايه اليوم اللي مش طالع ليه شمس دا ،،وراحت عندوا
عشق:ايوه يا جاسر بيه
جاسر مدي ظهرو ليها:معلش يا عشق في ساعه هنا ومعاها صوره معلش ضوري معايا 
عشق في نفسها: يخربيت جمال عضلاتك كدا مش هعرف انام 
جاسر:سمعاني يا بنتي 
عشق كانت متنحه عليه وهو لاحظ كدا: أه اه حاضر 
وقعدوا يضورو ياجي ربع ساعه 
جاسر زهق من التدوير قعد علي الكرسي حزين 
عشق بصت تحت السرير شافت صوره وجنبها الساعه ،مسكت الصوره وبصت فيها 
عشق مصدومه لأن اللي كانت في الصوره هي 
جاسر لاحظ انها شافت الصورة فضل باصص عليها بيشوف هي هتعمل ايه وزي توقعاتوا حصل 
عشق في نفسها:دي دي انا وانا صغيره بس بس ازاي ومين اللي معايا دا 
عشق بأيدي مرتجفه:لقيتها يا جاسر بيه ت.تحت السرير 
جاسر:تعرفي اللي في الصوره دول 
عشق بكذب:لا ليه 
جاسر:اصل بدور على البنت اللي في الصوره ومش لاقيها خالص 
عشق:اه ربنا يرجعها 
جاسر: شكراً جدا يا عشق تعبتك معايا 
عشق:ولا تعب ولا حاجه اومال انا هنا ليه 
تصبح على خير يا جاسر بيه
جاسر:وانتي من اهل الخير يا عشق 
وكل أبطالنا نااامت في اللي معرفش ينام وفي اللي نايم مطمن وفي اللي نايم حزين وفي اللي نايم شايل الدنيا فوق راسوا 
........................................
صباح يوم جديد تستيقظ عشق تاخد شاور علي السريع وتطلع اوضه جاسر تعمل العمل بتاعها 
ولسه داخله ،كان جاسر نايم علي السرير بدون غطاء عليه وعضلات صدرو باينه 
عشق:لا كدا كتير بقا مقدرش علي كدا هو اي حكايه القميص اللي مش بيتلبس دا  
جاسر بنوم:عشقي انتي فيين 
عشق:وه دا بيحبك بيا وهو نايم يادي النصيبه .
راحت طلعت بدله ليه وحطتها علي السرير 
وكانت لسه راحه تغطيه اتفجأت بجاسر أنو شدها وحضنها 
جاسر:لو سمحت يا عشق خليكي 
عشق:انت انت مش.
جاسر:ششش بالله عليكي اسكتي انا مش هاكلك هو حضن بس  
عشق بتوتر:بس بس 
جاسر:بس ايه 
عشق:مينفعش كدا 
جاسر طلعها من حضنوا وفضل باصص عليها لمده مش طويله وقال 
جاسر بحزن: شكراً يا عشق علي الحضن 
عشق بدون كلام طلعت من الاوضه علي اوضتها 
عشق:ايه الإحساس اللي انا حساه دا ياربي ريح بالي مش هو عندوا فقد المس ازاي بيلمسني بقا وازاي متعبش انا شاكه في الموضوع دا ،،انا لازم احط خط بيني وبينه بعد كدا  ،،بس حضنوا حلو اوي  
عشق:اعععععععع فوقي بقااا 
وراحت تجهز الفطار في المطبخ مع البنات 
فوق عند جاسر في الاوضه اتصل على شخص 
جاسر:الو.......
يتبع..
لقراءة الفصل السادس اضغط على (رواية عشق الجاسر الفصل السادس)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية عشق الجاسر)
reaction:

تعليقات